Amennyire én látom, ma már csak nagyon kevés dolog miatt érdemes OT rendszámot szerezni. Anyagi előnnyel nem jár, ha beleszámoljuk azt is mibe kerül az esztétikai rendbe tétel, hogy megfeleljen egy jármű. A két talán fontos előny, hogy 5 évente műszakizik, ez nem hátrány annak, akinek sok járműve van, és törés esetén a biztosító többet fizet.
De a vele járó adminisztratív költségek, és procedúra önmagában borsos költséggel jár.
Egy valami van még, a tulajdonos személyes motivációja, hogy valamivel elismerjék a munkáját. De ezt is tönkreteszik az olyan esetek amikor valami mutyi eredményeképpen arra teljesen érdemtelen járművek is megkapják a minősítést, másokat meg mondvacsinált indokokkal kiszórnak.
Tévedés, hogy lenne %-os értékelés, nincs, egyrészt mert a vonatkozó szabályzatnak az a része sose lépett hatályba, de ha volna is, és komolyan is vennék, a bizottság napi egy járművel végezne csak olyan részletes és hosszadalmas. helyette van az összbenyomás, ami elsősorban esztétikai dolog, megnézik, hogy van-e kizáró feltétel, korhűség, típusazonosság csak részben kerül elő, egy-egy vizsgabiztos lelkiismeretességének köszönhetően, aztán vannak esetenként egyéb faktorok is.
De a vele járó adminisztratív költségek, és procedúra önmagában borsos költséggel jár.
Egy valami van még, a tulajdonos személyes motivációja, hogy valamivel elismerjék a munkáját. De ezt is tönkreteszik az olyan esetek amikor valami mutyi eredményeképpen arra teljesen érdemtelen járművek is megkapják a minősítést, másokat meg mondvacsinált indokokkal kiszórnak.
Tévedés, hogy lenne %-os értékelés, nincs, egyrészt mert a vonatkozó szabályzatnak az a része sose lépett hatályba, de ha volna is, és komolyan is vennék, a bizottság napi egy járművel végezne csak olyan részletes és hosszadalmas. helyette van az összbenyomás, ami elsősorban esztétikai dolog, megnézik, hogy van-e kizáró feltétel, korhűség, típusazonosság csak részben kerül elő, egy-egy vizsgabiztos lelkiismeretességének köszönhetően, aztán vannak esetenként egyéb faktorok is.
Komment