mir-mur eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Miért érdemes OT rendszámot szerezni?
Collapse
X
-
Ez így már nem teljesen igaz sajnos. Ha a minősítést követő 60 napon belül nem műszakiztatod le, akkor a minősítés érvényét veszti, és nem lehet már 5 évre műszakiztatmi az autót, csak egy újabb minősítést követően. Ezért lehet újra értelme a FIVA minősítésnek, annak érvényessége ugyanis 10 évre szól, az alatt bármikor kérheted a 4. sz. melléklet kiállítását (amit honosításnak hívnak, de nem az, mert egy Magyarországon kiállított okmányon nincs mit honosítani). És a 4. melléklet után jöhetsz 60 napig műszakizni. Sőt szerintem semmi akadálya, hogy akármikor újra kérd a 4-est, sőt 5 év után most is újra ki kell kérni, csak hogy az Autóklub besöpörhesse a honosítási harácsot újra.Lemezjáték és soveny kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Szervusztok . Előnyök: 5 év műszaki , nem saját hibás balesetnél a biztosító sírva fakad ( most a 2-3-4 milliós -vagy határ a csillagos ég - gépekre gondolok ) - talán ez a legfontosabb , biztosítási díj ( bár ez 25 év fölött teljesen mindegy ) , a súlyadót említhetjük még / ne felejtsétek el "jönnek" a japánok 100 le felett -ez is terheli a pénztárcánkat / , több motornál összeadódnak a nem "nagy" költségek / abból vehetünk mást is /. Több gépnél szerintem előnyösebb a dolog.Hátrány : végül , ha rendben tartjuk a "vasat" nem kerül többe - még az OT vizsgával sem a fenntartás . Ez végül akkor nem is negatívum. Képzeljétek el , ha ezzel közlekedvén valaki felborítana és nem volna OT - s vizsgája - nem az enyém , mielőtt még izgalomba jönnétek .Üdvözlettel.Utoljára szerkesztve a következő által: dafko54; 2016 ápr. 30, 20:50.Lemezjáték és Che kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Hátrányként említeném,hogy a kedvező (500 Ft/év) biztosításhoz veterán klub tagság kell,aminek az éves díja minimum 5000 ft ha jól tudom. Továbbá a motornak megfelelően (min 85 %-ban) típus tiszta alkatrészekből kell állni, ill. a minősítésen nem nézik jó szemmel a led-es világítást, túradobozt és egyéb - amúgy hasznos - kiegészítőket.
Persze,ez csak az én véleményem, nem szeretnék senkit megbántani.Lemezjáték, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 4 likes
Komment
-
Ilyesmire alapoztam én is a döntésem a "kiscsepelemmel" kapcsolatban. A biztosítása nincs 3000 ft egy évre, a műszaki is 8000 körül van két évre. Ha az OT minősítés díját hozzáadom a vizsgadíjhoz, hiába az 5 év, nem valami jól jönnék ki. Ezért nem láttam túl sok értelmét a Csepelt Ot-ra vinni. Ja és a Yamaha gyujtásért igen csúnyán néztek volna rám.
- 7 likes
Komment
-
OT esetben kevesebb néhány költség, meg balesetnél a biztosító is kedvezőbben bírálhatja el a dolgot.
De ez a szarakodás, a rendszer működése, és az OT minősítés menete az eddigi tapasztalataim alapján megfontolandóvá teszi.
Pl nekem az OT felirat a rendszámon nem tetszik.
Még egy felvetés ezzel kapcsolatban. Mi van abban az esetben, ha valaki egy egyedi rendszámot (pl CZ0001) akar a járművére, miközben OT-s? Nem teheti meg, mert a rendelet úgy fogalmaz, hogy a kedvezmények abban az esetben érvényesek, ha OT kezdetű a rendszám.Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Mi van abban az esetben, ha valaki egy egyedi rendszámot (pl CZ0001) akar a járművére, miközben OT-s? Nem teheti meg, mert a rendelet úgy fogalmaz, hogy a kedvezmények abban az esetben érvényesek, ha OT kezdetű a rendszám
- 6 likes
Komment
-
Szervusztok!
Az egész egy agyon bürokratizált,túlbonyolított és a pénzről szóló dolog.Az vajon miért nem lehetséges,ha valami véletlen módon megőrződött az eredeti rendszám,hordozhassa tovább is magán a jármű.Ilyen központi nyilvántartások mellett amilyenek napjainkban vannak,ha azt lelkiismeretesen kezelik elképzelhetetlennek tartom,hogy két azonos rendszám kerülhessen két különböző járműre.Az lenne az igazi és büszkén vállalható rendszám,amit a jármű a forgalomba helyezésekor kapott.Rendnek természetesen lenni kell,de kérdem én az a rend,ha mindenki felül hordja az alsóneműt?
üdvözlettel:Che
- 8 likes
Komment
-
Egy egyedi rendszám igen zsebbe nyúlós, rosszabb esetben egy fél motor ára. Milyen szép is lenne az eredeti rendszám egy plakettel a sarkában, úgy talán nem lenne elég kifejező?.Még annyit ha egy korabeli túra felszerelést mely egy idős a géppel miért ne lehetne felrakni és a géppel együtt használni?. Csupán mert így irják elő? és ki ezt elő írta lehet, hogy akkor még hátul gombolósként csodálta a gépeket?. Ha egy mai gépre megveszed a méreg drága kiegészítőket és mivel gondos gazdája vagy és meg éri a Veterán kort akkor szedheted szét mert csupaszon jött ki az alap gép??.Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2016 máj. 01, 15:07.
- 3 likes
Komment
-
Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseveterán klub tagság kell,aminek az éves díja minimum 5000 ft ha jól tudom.
A Klasszikus Olasz Autók Egyesületének fóruma ”¢ Fórum kezdőlap megtekintése
it csak 4000 , és én vagyok a főnök , ez még megér 2000 et , tehát csak 1000 -ami fáj
- - - Updated - - -
sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIlyesmire alapoztam én is a döntésem a „kiscsepelemmel” kapcsolatban. A biztosítása nincs 3000 ft egy évre, a műszaki is 8000 körül van két évre. Ha az OT minősítés díját hozzáadom a vizsgadíjhoz, hiába az 5 év, nem valami jól jönnék ki. Ezért nem láttam túl sok értelmét a Csepelt Ot-ra vinni. Ja és a Yamaha gyujtásért igen csúnyán néztek volna rám.
- - - Updated - - -
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMég annyit ha egy korabeli túra felszerelést mely egy idős a géppel miért ne lehetne felrakni és a géppel együtt használni?.
.....ja , és most értem haza a siófoki börzéről - ( egész jó volt , ) , volt még vevőm Szerencsről is
....ja és végre egy heti s@rakodás után végre megcsinálta a gépem a kockafejüUtoljára szerkesztve a következő által: joker; 2016 máj. 01, 17:46.
- 5 likes
Komment
Komment