Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Blokk csere után milyen kilátásaim vannak?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Blokk csere után milyen kilátásaim vannak?

    Érdeklődnék milyen kilátásaim vannak: Adott egy Ks750, van szürke forgalmim, '89-es adásvételi hozzá. (elég egyszerű, nevek és címek, 2 tanú) A motorhoz nem volt meg a gyári motor, hanem egy másik került bele így a szám nem egyezik meg a forgalmival. A motorblokkról szintén egy '89-es adásvételi van. A gép elkészült és kezdeném a papírozást. Mi lenne a sorrend? Először veteránvizsga kéne, de nem tudom nem hajtanak-e el hogy nem a forgalmis blokk van-e benne? Ilyenkor elfogadják a 2 adásvételit?
    Ha igen és vizsga sikeres akkor az műszaki vizsga jönne itt már lesz a 2 adásvételi és veterán minősítési papír.
    Végül a legjobb rész az okmányiroda...itt nem fognak cigánykerekezni hogy nem a forgalmis blokk van?

    kösszi a hozzáértő válaszokat.

    #2
    Elvileg tipusazonos blokknál nem számít...szerintem esetleg ezt kérdezd meg hogy működik e:

    "Szakvélemény a ”¦ számú, ”¦ típusú motorkerékpár alkatrészről


    Mint hivatalos szakszerviz, megvizsgáltuk a ”¦ számú, ”¦ típusú motorkerékpár pótalkatrészt és megállapítjuk, hogy javítás nélkül alkalmas a ”¦ típusú, ”¦ rendszámú, ”¦ vázszámú motorkerékpárhoz beépítésre.

    Jelen igazolást a motorkerékpár tulajdonosának (Név: ”¦ Szem. ig. szám: ”¦ ) kérésére állítottuk ki, a 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet, XI. fejezet, 27. §, 1 bekezdésben előírtak teljesítése céljából.

    Jelen igazolás egyszeri alkalomra használható fel, a ”¦ számú motor beépítésére a ”¦ forgalmi rendszámú, ”¦ alvázszámú motorkerékpárba.


    Kelt: ”¦, év, hó, nap.

    ”¦”¦”¦”¦”¦”¦”¦”¦”¦”¦”¦”¦.




    PH



    Példányszám 3.
    1.Szakszerviz,
    2.KKF,
    3.Tulajdonos."


    u.i A veterán vizsga nem feltétlen szükséges...anélkül is mennie kell.
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2011 máj. 23, 14:23.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Üdv!
      Tudomásom szerint a jármű motorjának cseréjét bármelyik időszakos műszaki vizsga alkalmával "helyesbítik". A feltétele, hogy a morblok eredetét igazolni kell, (adásvételi) és a másik, hogy a motor "kódja" azonos legyen. A kód alatt általában a motorszám elején szereplő azonosítót értik, (a vizsgabiztoson múlik).

      Üdv!

      Komment


        #4
        Köszi srácok. A KS elég egyszerű számozást használ. Nincs pl. külön motorkód amivel lehetne azonosítani. Van egy 6 számjegyű sorozat, azt kapta a váz,blokk,váltó (jó esetben oldalkocsiváz és ki tudja mi) Persze ilyen gépet amin minden számazonos ritkán találni. Tehát végülis van egy 6 számjegy ami nem az a 6 ami a forgalmiban van. Akkor bepróbálkozok a veterán minősítésen. Persze az adásvételin fel van tüntetve a blokk pontos típusa, tehát típus azonos teljesen

        Komment


          #5
          Nagyon hasonló - ebbe a témába passzoló - kérdésem lenne nekem is. Habár nem akarom elkiabálni, de a látóterembe került egy Csepel 250 váz és a kedves tulajdonosa, de a bácsi a blokkot régesrég elajándékozta.

          Ha úgy alakulna az élet, egy műszaki vizsgán szakvéleménnyel igazolt TL-TLT-egyéb Pannónia blokkot is elfogadnának mint cseredarab? Tudom hogy nem szép megoldás, de nincs túlkínálat Csepel blokkokból..
          Van esetleg valami eltérés ami lehetetlenné tenné a beépítést?
          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X