Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ural/BMW

Collapse
X
Collapse
  •  
  • adatok

  • Ural - BMW összehasonlítás


    Ural és az ő müncheni hasonmása

    Típus Ural M-63 BMW R 50/5
    Motor léghűtéses kéthengeres boxer uaz.
    Ütem 4 uaz.
    Lökettérfogat
    649 cm3 498 cm3
    Teljesítmény
    M-63: 30 LE, 5200 ford./perc
    M-66: 32 LE, 6400 ford./perc
    35 LE, 5200 ford./perc
    36 LE, 6600 ford./perc
    Max. fordulatszám
    5,1 mkg, 5000 ford./ perc
    3,9 mkg, 5000 ford./ perc
    Furat/löket
    78x68 mm
    67x70,6mm
    Sűrítés
    6,2:1
    8,6:1
    Karburátor
    2 „lapsúber” karburátor K 38-as típus
    2 „lapsúber” kipufogó
    Légszűrő
    olajtükrös, központi, a nyereg alatt
    uaz.
    Kenés
    Centrifugális kényszerkenés
    uaz.
    Gyújtás
    6V/12A akkumulátor
    12V
    Erőátvitel
    kardán
    uaz.
    Sebességváltó
    4, lábváltó / lábkapcsoló
    uaz.
    Indítás
    berúgó kar
    uaz., illetve kívánságra önindítóval
    Kuplung
    kéttárcsás, száraz
    egytárcsás, száraz
    Kerékabroncs
    hegesztett acél, dupla küllősoros
    uaz.
    Első rugózás
    hidraulikusan csillapított teleszkópvilla
    uaz.
    Hátsó rugózás
    lengővilla, 2 állítható hidraulikus csillapító (Hydraulikdämpfer)
    uaz.
    Fékek
    elöl-hátul dob
    uaz.
    Gumiabroncsok
    3,75 x 19” (egymással cserélhetők)
    Elöl: 3,25 S 19 Hátul: 4,00 S18
    Olaj
    2 liter motor
    0,8 liter sebváltó
    2,2 liter motor
    0,8 liter sebváltó
    Benzin
    20 literes tank,
    72-es oktánszámtól
    17,5 liter,
    normálbenzin
    Hosszúság
    242 cm
    210 cm
    Szélesség
    164 cm
    74 cm
    Magasság
    (a fényszóró felső pereménél mérve)
    110 cm
    104 cm
    Tengelytáv
    143,5 cm
    135,5 cm
    Súly
    320 kg (oldalkocsival)
    200 kg (oldalkocsi nélkül)
    Raksúly 225 kg (3 személy plusz csomag)
    198 kg (oldalkocsi nélkül)
    Legnagyobb sebesség
    97,6 km/h
    (3 személy, oldalkocsi esetén)
    Ár
    (Solo / oldalkocsival)
    Kb. 4500 DM /
    Franciaországban: kb. 5400 DM
    4295 DM (Solo)

    forrás: német nyelvű Hobbi magazin a 70-es évekből
     

    • chopper28
      #1
      chopper28 kommentje
      Editing a comment
      Szerintem mind a két fél megtervezte rendesen a motorokat ezért bírták ki a háborút és még ma is rójják az utakat.Itt nem messze tőlem egy öreg bácsi nemrég talalt egy uralt hazavitte s állítólag kettőt rárúgott s ketyegett a vas.Azt mondja több mint húsz éve állt azért nem semmi.Persze a bmw is ott van csak drágaüdv chopper.

    • korompaiistvan
      #2
      korompaiistvan kommentje
      Editing a comment
      Azért egy uralt én is elfogadnék. Nagyon tetszik, és valóban igénytelen, robosztus, és elnyűhetetlen.
    Posting comments is disabled.

article_tags

Collapse

Latest Articles

Collapse

  • Veronai kiallitas
    movisz által
    Sziasztok tegnap kezdődött egy minden evben megrendezesre kerulo kiallits tobbnyire atalakitott motoroknak ...
    2023 jan. 28, 11:29
  • Laverda 750
    movisz által
    Sziasztok nyitok egy uj cikket A Laverda commel
    ugyan is tegnap sikerult szert tennem egy masodik 750-esre.Ez egy nagyon korai darab a 59. a legyartott 750 -esek bol Ez egy 750 GT ami kulombozik a motorjaban egy kicsit hogy gyengebb es a tankjaas formaju. ezen a motoron sajnos az sf tankja van meg az ulese van atalakitva de a tobbi az jo....
    2021 júl. 06, 11:27
  • Szívásom története
    CZsolti által
    Meglehetősen régen nem jelentkeztem, ezért úgy érzem, hogy némi magyarázattal tartozom nektek. Valahogy úgy kanyarodtak a dolgok, hogy minden, amit addig összeraktam megmakacsolta magát. A számítógép fityiszt mutatott, alaplap csere lett belőle. Azóta is úgy van. Annyira elegem lett a hamis szoftverhasználat, meg egyéb figyelmeztetésekből, hogy inkább tablettre és okostelefonra váltottam. Ezeken ugyan kicsit nehézkesebb dolgozni, de legalább legális, ami rajta fut....
    2019 máj. 03, 21:16
  • Szilveszteri berregtetés
    Igrich által
    Motor, autó, traktor és mindenféle benzin és gázolaj szörny esetleg még tengeralattjáró berregtetésre invitállak benneteket úgy éjfél után a pezsgő durrogtatás után ki-ki saját és otthona lakának udvarán.
    Így kívánhatnánk egymásnak, még ha távolból is Boldog új évet.
    Szorgalmaznám még, hogy a következő (2OI8) évet nyilvánítsuk a tengeralattjárók évévé és Tiszakeszin rendezhetnénk egy tengeralattjáró ügyességi versenyt, de még vízisízhetnénk a komppal is.
    BUÉK mindenkinek!...
    2017 dec. 31, 17:13
  • Szilveszter esti berregtetés
    Igrich által
    Meghívlak benneteket egy szilveszter esti, éjfél utáni motor, autó, traktor és mndenféle benzin és gázolajszörny esetleg még tdengeralattjáró berregtetésre. Lényeg, hogy éjfél után, mikor megtörtént kinél-kinél a pezsgő durrogtatás, beindítanánk a motorokat. És az újév, de mi örömünkre is berregtetnénk kissé a motorokat, szolid dudálások közepette, jámboran. Ha nem akarsz nem kell vissza jelezni, inkább cselekedj! Így kívánhatnánk egymásnak boldog újévet!...
    2017 dec. 31, 16:51
  • OT papírozás "rögös útja"
    Ricsi95D által
    Elöljáróban annyit írnék,hogy idáig én is úgy voltam az OT-val,hogy minek,fölösleges,attól nem lesz jobb a motor és egy csomó macera...ez mind igaz,de egy picit már másként látom,és roppant büszke vagyok rá,hogy már nekem is van egy OT rendszámos,minősített motorom. És bizony gyönyörű a réztábla meg az OT rendszám.

    De kezdjük az elején! Mint ismeretes, december végén Kamuti Zsolti barátunkat megszabadítottuk gyönyörűen restaurált P10-esétől. A hazahozatal után nagy örömben...
    2017 máj. 05, 19:44
Ugrás az oldal tetejére
Working...
X