Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyakran ismételt kérdések

Collapse
X
Collapse
  •  

  • Gyakran ismételt kérdések

    KÉRDÉSEK:

    1. Mi az első teendőm a regisztrálás után?
    2. Milyen típusú járművekkel kapcsolatos témákban kérhetek segítséget?
    3. El akarok adni/vásárolni szeretnék valamit, itt meghirdethetem?
    4. Hiányzik egy ritka alkatrész a járművemről, van itt olyan, akinek van?
    5. Hová tűntek a letölthető dokumentumok?
    6. A gépjárműveken kívül más témák is érdekelnek, esetleg ezekről is szót ejthetünk?
    7. Nincs veterán járművem, de érdekel a téma, csatlakozhatok a Fórumhoz így is?
    8. Találok itt olyan személyt, aki protekciót tud biztosítani a vizsgákon, hivatalos helyeken?




    VÁLASZOK:

    1.
    Az első dolgod a bemutatkozás legyen. Ezt mi is mindannyian megtettük már az elején. Továbbá így téged, esetleg az eddigi munkáidat is jobban megismerhetünk. Ez azért jó, mert így tudjuk, hogy ki milyen témákban jártas. Alapjában egy összetartó társaság vagyunk, akik közül sokan már évek óta munkálkodnak a Fórum jobbá tételén, így szeretnénk, ha te is aktív tag lennél.

    2.
    Bármilyen típusú járművel kapcsolatban kérhetsz segítséget, információt. Leginkább veteránmotorosok vannak köztünk, de veteránautósok és traktorosok, kerékpárosok stb is megfordulnak itt. Általában valaki mindig itt van, így hamar megtalálod a kérdésedre keresett választ.

    3.
    Ez nem apróhirdetési portál, erre ott van a Veterán Apró. Nyugodj meg, nézzük azt is, így ha ott meghirdetsz valamit, az eljut a Fórumtagsághoz is, felesleges a Fórumon is meghirdetni. Sőt a neved mellett megjelennek az aktív hirdetéseid is, szóval semmi szükség arra, hogy hirdetésekkel szemeteld tele a Fórumot.

    4.
    Lásd a 3. pontot. Előfordulhat, hogy az általad keresett alkatrész van valakinek, de cserebere célra van a Fórumnak megadott témája. Viszont ha ezzel nyitsz, valószínű nem fogsz választ kapni.

    5.
    Egy ideje nincsenek letöltések, így azt felesleges keresned. Ha regisztrálsz, akkor sincs. Így ha csak e miatt regisztrálnál, az teljesen felesleges tetted. Régebben voltak letölthető dokumentumok igaz, de az megváltozott. Keressük a későbbi megoldást, de ez még sok munkával, és idővel jár.

    6.
    Persze, bármiről szó eshet a Fórum megfelelő részein. A teljesség igénye nélkül, volt itt minden, filmajánlók, világnézeti kérdések, zene, kötetlen beszélgetés, varrógép szervíz, vagy ha csak egy jó vicced van, arra is van hely, szívesen látjuk.

    7.
    Veterán jármű nélkül is csatlakozhatsz, nem kikötés az, hogy rendelkezz ilyennel. De felhívjuk a figyelmed, hogy huzamosabb itt tartózkodás után ez változni fog.

    8.
    Itt nem találsz ilyet, és ebben a Fórum tagsága nem partner. Az ilyen jellegű kérdések, hozzászólások és témák törlésre kerülnek.


    Kellemes és tartalmas fórumozást kívánnak a moderátorok!

    • Efpéxhá
      #18
      Efpéxhá kommentje
      Editing a comment
      Sziasztok !
      Feri vagyok és már régóta olvasgatok ezen az oldalon . Főleg régi motorkerékpárok érdekelnek , van 2 db MZ-m . Az egyik már sikeresen forgalomba lett helyezve. Sok információt és útmutatást tudtam itt olvasni. Most pont találtam egy olyan kérdést amire én is tudnék segítséget adni. Ezért is regisztráltam ,hogy megírhassam a hozzászólást.

    • Gál J
      #19
      Gál J kommentje
      Editing a comment
      Sziasztok! Gál József vagyok. szeretnék tanácsot kérni Jawa 350 638 12 voltos gépemhez. A kuplunggal küszködök nem tudom normálisan beállítani mi lehet a baj mit kell kicserélni mert gázadáskor csúszik ha kitekerem a a kuplung csavart akkor meg nem tudok egyhelyben megállni vele a piros lámpánál. Köszönöm a segítséget!

    • Dudás László
      #20
      Dudás László kommentje
      Editing a comment
      Szervusztok. Laci vagyok. Régi motorosként jelentkezem.1970-ben kaptam édesapámtól egy 250-s Jawa 559 típusú motorkerékpárt. Azóta is meg van. Viszonylag keveset használtam és a benzin adalék tönkre tette a tank belsejét. Sikerült egy háromlépcsős bevonó anyaggal megszüntetni a problémát, de mert minden jóba van valami rossz újra kellet fényeznem. A szórópisztollyal elég jól bánok ugyan is asztalosként sokat lakkoztam a bútorokat melyeket gyártottam. Viszont a csíkhúzást szeretném szakemberrel csináltatni, hogy az eredetivel azonos legyen. Ebben kérném a segítségeteket. Előre is köszönöm. Egyébként Budapesten élek.Ha lehet valami közelire pályáznék. A Jawa mellett van egy Honda CBR 1100 XX motorom és Honda CR-V autóm. Mind a kettő nagy szerelem. 2011-ben volt egy óriási balesetem egy figyelmetlen autósnak köszönhetően. Az a motor az XX nek az elődje volt mégpedig egy Honda CBR 1000 F. Tönkre ment a motor is, nekem is rengeteg problémám volt, nyolc műtét, újra tanultam járni stb. Most már minden rendben. Fájdalommal de megvagyok. Örülnék, ha tudnátok segíteni. Üdvözlet és ugyan még korai, de széles utat kívánok mindenkinek. Szervusztok.
    Posting comments is disabled.

article_tags

Collapse

Latest Articles

Collapse

  • Veronai kiallitas
    movisz által
    Sziasztok tegnap kezdődött egy minden evben megrendezesre kerulo kiallits tobbnyire atalakitott motoroknak ...
    2023 jan. 28, 11:29
  • Laverda 750
    movisz által
    Sziasztok nyitok egy uj cikket A Laverda commel
    ugyan is tegnap sikerult szert tennem egy masodik 750-esre.Ez egy nagyon korai darab a 59. a legyartott 750 -esek bol Ez egy 750 GT ami kulombozik a motorjaban egy kicsit hogy gyengebb es a tankjaas formaju. ezen a motoron sajnos az sf tankja van meg az ulese van atalakitva de a tobbi az jo....
    2021 júl. 06, 11:27
  • Szívásom története
    CZsolti által
    Meglehetősen régen nem jelentkeztem, ezért úgy érzem, hogy némi magyarázattal tartozom nektek. Valahogy úgy kanyarodtak a dolgok, hogy minden, amit addig összeraktam megmakacsolta magát. A számítógép fityiszt mutatott, alaplap csere lett belőle. Azóta is úgy van. Annyira elegem lett a hamis szoftverhasználat, meg egyéb figyelmeztetésekből, hogy inkább tablettre és okostelefonra váltottam. Ezeken ugyan kicsit nehézkesebb dolgozni, de legalább legális, ami rajta fut....
    2019 máj. 03, 21:16
  • Szilveszteri berregtetés
    Igrich által
    Motor, autó, traktor és mindenféle benzin és gázolaj szörny esetleg még tengeralattjáró berregtetésre invitállak benneteket úgy éjfél után a pezsgő durrogtatás után ki-ki saját és otthona lakának udvarán.
    Így kívánhatnánk egymásnak, még ha távolból is Boldog új évet.
    Szorgalmaznám még, hogy a következő (2OI8) évet nyilvánítsuk a tengeralattjárók évévé és Tiszakeszin rendezhetnénk egy tengeralattjáró ügyességi versenyt, de még vízisízhetnénk a komppal is.
    BUÉK mindenkinek!...
    2017 dec. 31, 17:13
  • Szilveszter esti berregtetés
    Igrich által
    Meghívlak benneteket egy szilveszter esti, éjfél utáni motor, autó, traktor és mndenféle benzin és gázolajszörny esetleg még tdengeralattjáró berregtetésre. Lényeg, hogy éjfél után, mikor megtörtént kinél-kinél a pezsgő durrogtatás, beindítanánk a motorokat. És az újév, de mi örömünkre is berregtetnénk kissé a motorokat, szolid dudálások közepette, jámboran. Ha nem akarsz nem kell vissza jelezni, inkább cselekedj! Így kívánhatnánk egymásnak boldog újévet!...
    2017 dec. 31, 16:51
  • OT papírozás "rögös útja"
    Ricsi95D által
    Elöljáróban annyit írnék,hogy idáig én is úgy voltam az OT-val,hogy minek,fölösleges,attól nem lesz jobb a motor és egy csomó macera...ez mind igaz,de egy picit már másként látom,és roppant büszke vagyok rá,hogy már nekem is van egy OT rendszámos,minősített motorom. És bizony gyönyörű a réztábla meg az OT rendszám.

    De kezdjük az elején! Mint ismeretes, december végén Kamuti Zsolti barátunkat megszabadítottuk gyönyörűen restaurált P10-esétől. A hazahozatal után nagy örömben...
    2017 máj. 05, 19:44
Ugrás az oldal tetejére
Working...
X