Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Bevallom, minden nap megnézem a Lámpabúrák felújításáról szóló bejegyzés fényképeit. Kedvem lenne egy kupac koszos lomot megvenni, megtisztogatni. Ehhez felhasználnám a aluminium felületek tisztításáról szóló témában tanultakat is. Majd elsőként az alkatrész azonosító fórumon publikálnám az eredményeket, hogy végül egyesével külön hirdetésekben tehessem fel a Veterán apróra. Illúzióim nincsenek, anyagilag nem érné meg, mivel ügyetlen vagyok, és ha szépen is sikerülne, rengeteg időt elvenne.
Álljon meg a nászmenet...Ami régi az nem lom(nekem speciel egy rozsdás csizmavasalat, repeszdarab is érték, amit én találok,pláne valami motor vagy autóalkatrész szigorúan csak '80 előtt)...de egy 1995 körüli bontott suzuki swift alkatrész az lom,mert a suzukiból soha nem lesz veterán autó, ahogy a mostani motorok nagy részéből sem, én nem a veterán aprón van a helye szerintem.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
a suzukiból soha nem lesz veterán autó, ahogy a mostani motorok nagy részéből sem, én nem a veterán aprón van a helye szerintem.
Várjál te azzal, 20 évvel ezelőtt ki gondolta volna, hogy mára keresett lesz egy "koszos" Trabant. No meg a japán motorokat is "rizskályháztam", mára egyre megbecsültebb darabok.
Az kétségtelen, a Suzukinak nincs (még) helye a Veteránaprón.
A Trabi az teljesen ok...az már új korában is veterán volt A burkolat nélküli japán gépekkel sincs baj, meg a mostani cirkálókkal, én a sok műanyagburkolattal megáldott gépekre gondoltam, ahol a tank is már a fenekem alatt van XD . Bele sem akarok gondolni, hogy a fiam 20 év mulva hogy fogja a műanyagot hegeszteni a fészerbenXD A motor vasból készül. Minden más csak motornak kinéző tárgy.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Csak tudod az én majdnem megélt 60 évem alatt, annyit változott a világ, én ilyen próféciákra nem merek vállalkozni. Gondolj bele az én gyermekkoromban a műanyag az a bakelit volt meg a plexi. De már volt az autóban a sofőr fölött is tető. Minden évben büszkélkedtek a statisztikák azzal, hogy már megint mennyi utat sikerült portalanítani (aszfaltozni). Mire tíz éves lettem - no nem annak a tiszteletére - villamosították az országot. Folytassam?
Amivel együtt éltem a hatvanas-hetvenes években, a fene gondolta, hogy egyszer múzeumba kerül és a hasonszőrűek imádattal gusztálják azt, ami akkor hozzátartozott az utcaképhez.
A Trabi az teljesen ok...az már új korában is veterán volt A burkolat nélküli japán gépekkel sincs baj, meg a mostani cirkálókkal, én a sok műanyagburkolattal megáldott gépekre gondoltam, ahol a tank is már a fenekem alatt van XD . Bele sem akarok gondolni, hogy a fiam 20 év mulva hogy fogja a műanyagot hegeszteni a fészerbenXD A motor vasból készül. Minden más csak motornak kinéző tárgy.
A Trabi újkorában egy eléggé lesajnált jármű volt, mint ahogy most a régebbi Swiftek.
A fiad meg lehet, hogy nem hegeszteni fogja a műanyagot 20 év múlva, hanem megrajzolja a hiányzó alkatrészt valami CAD programban és kinyomtatja 3D nyomtatóval. Te meg átértékeled a valóságot.
A Trabi újkorában egy eléggé lesajnált jármű volt, mint ahogy most a régebbi Swiftek.
A fiad meg lehet, hogy nem hegeszteni fogja a műanyagot 20 év múlva, hanem megrajzolja a hiányzó alkatrészt valami CAD programban és kinyomtatja 3D nyomtatóval. Te meg átértékeled a valóságot.
Aki nem Trabanttal kezdte, az meg sem érdemli a Suzukit ! 2-es szorzónak számít, ha az a Trabant kosárban került a lelkes új tulajdonosához. Még mindig a legszebb emlékeim közé sorolom, mikor kiskéssel kapirgáltam a rozsdát az első Trabim aljáról. De ezt az érzést nem kell mondanom, hiszen mindegyikünk ezért van itt !!
A trabantot nem szabad bántani, egyszerű, igénytelen és bárhova elvitt. Építkeztem, trabival hordtam a cementet. Az udvar közepén egy csavarhúzóval és három villáskulccsal főtengelyt cseréltem. Nem volt benne felesleges elektronika ami elromolhat és működésképtelen lenne a jármű.
Esőben ballagtam haza, mikor a motor meg-megállt. Egyből bevillant, hogy már ezer éve nem állítottam gyújtást, biztos az vacakol. Kifordítottam a kereket, állítottam szemre, indítózok, semmi. Jó, akkor állítsuk be műszerrel, mert az volt mindig a csomagtartóban. Kifordítom a kereket, betekerem az órát, nagyjából belövöm, indítózok semmi. Persze az eső folyt a nyakamba.
Nyugalmat erőltettem magamra, autó megemel, jobb első kerék le, gyújtásállítás immáron harmadszor, de most precízen. Indítózok, semmi.
A nyugalmam még tartott egy kicsit, végig gondoltam, hol lehet még hiba. Sehol. Csak próbaképpen tartalékra állítottam a benzincsapot, indítózok, mint a Doxa...
Elfogyott a benzin, én meg szakadó esőben háromszor állítottam gyújtást...
Aki a tételes felsorolás helyett ilyeneket ír „ingyom-.bingyom”, szerintem ne hirdessen. Miért nem veszi a fáradságot, hogy felsorolja általánosan, vagy tételesen az eladó dolgait. Arról nem is beszélve, hogy a fotók semmire nem használhatóak. Ezen úton megkérek mindenkit,, hogy fényképet, és árat tegyen fel, ha már szeretne eladni valamit.(ha másképp nem is de .tól-ig ár kell) Ez itt egy olyan oldal, ahol adok veszek. Ha szeretnél eladni, akkor tessék komolyan venni.
És még azt nem értem, hogy miért nincsen ára az eladó alkatrészeknek? Vagy dicsekvésből teszi fel, mert ingyen hirdethet? Nem értem, komolyan mondom. Szerintem a moderálást innen kéne elkezdeni . Köszönöm
Komment