wsievers eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Moderáció a Veterán Aprón, de hogyan?
Collapse
This topic is closed.
X
Ez egy kiemelt téma.
X
X
-
Nem értem mért erőltetik ezt: Suzuki vegyes alkatrészek A lomnak ott van a Vatera!"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése... A lomnak ott van a Vatera!
De milyen szép dolog lenne!
- 2 likes
Komment
-
Álljon meg a nászmenet...Ami régi az nem lom(nekem speciel egy rozsdás csizmavasalat, repeszdarab is érték, amit én találok,pláne valami motor vagy autóalkatrész szigorúan csak '80 előtt)...de egy 1995 körüli bontott suzuki swift alkatrész az lom,mert a suzukiból soha nem lesz veterán autó, ahogy a mostani motorok nagy részéből sem, én nem a veterán aprón van a helye szerintem."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea suzukiból soha nem lesz veterán autó, ahogy a mostani motorok nagy részéből sem, én nem a veterán aprón van a helye szerintem.
Az kétségtelen, a Suzukinak nincs (még) helye a Veteránaprón.soveny kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
A Trabi az teljesen ok...az már új korában is veterán volt A burkolat nélküli japán gépekkel sincs baj, meg a mostani cirkálókkal, én a sok műanyagburkolattal megáldott gépekre gondoltam, ahol a tank is már a fenekem alatt van XD . Bele sem akarok gondolni, hogy a fiam 20 év mulva hogy fogja a műanyagot hegeszteni a fészerbenXD A motor vasból készül. Minden más csak motornak kinéző tárgy."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Elég sarkos a véleményed
Csak tudod az én majdnem megélt 60 évem alatt, annyit változott a világ, én ilyen próféciákra nem merek vállalkozni. Gondolj bele az én gyermekkoromban a műanyag az a bakelit volt meg a plexi. De már volt az autóban a sofőr fölött is tető. Minden évben büszkélkedtek a statisztikák azzal, hogy már megint mennyi utat sikerült portalanítani (aszfaltozni). Mire tíz éves lettem - no nem annak a tiszteletére - villamosították az országot. Folytassam?
Amivel együtt éltem a hatvanas-hetvenes években, a fene gondolta, hogy egyszer múzeumba kerül és a hasonszőrűek imádattal gusztálják azt, ami akkor hozzátartozott az utcaképhez.
- 2 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA Trabi az teljesen ok...az már új korában is veterán volt A burkolat nélküli japán gépekkel sincs baj, meg a mostani cirkálókkal, én a sok műanyagburkolattal megáldott gépekre gondoltam, ahol a tank is már a fenekem alatt van XD . Bele sem akarok gondolni, hogy a fiam 20 év mulva hogy fogja a műanyagot hegeszteni a fészerbenXD A motor vasból készül. Minden más csak motornak kinéző tárgy.
A fiad meg lehet, hogy nem hegeszteni fogja a műanyagot 20 év múlva, hanem megrajzolja a hiányzó alkatrészt valami CAD programban és kinyomtatja 3D nyomtatóval. Te meg átértékeled a valóságot.Everything is better when you decide you don't care.
- 3 likes
Komment
-
UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA Trabi újkorában egy eléggé lesajnált jármű volt, mint ahogy most a régebbi Swiftek.
A fiad meg lehet, hogy nem hegeszteni fogja a műanyagot 20 év múlva, hanem megrajzolja a hiányzó alkatrészt valami CAD programban és kinyomtatja 3D nyomtatóval. Te meg átértékeled a valóságot.
Komment
-
Azért tudott a Trabant is büntetni.
Esőben ballagtam haza, mikor a motor meg-megállt. Egyből bevillant, hogy már ezer éve nem állítottam gyújtást, biztos az vacakol. Kifordítottam a kereket, állítottam szemre, indítózok, semmi. Jó, akkor állítsuk be műszerrel, mert az volt mindig a csomagtartóban. Kifordítom a kereket, betekerem az órát, nagyjából belövöm, indítózok semmi. Persze az eső folyt a nyakamba.
Nyugalmat erőltettem magamra, autó megemel, jobb első kerék le, gyújtásállítás immáron harmadszor, de most precízen. Indítózok, semmi.
A nyugalmam még tartott egy kicsit, végig gondoltam, hol lehet még hiba. Sehol. Csak próbaképpen tartalékra állítottam a benzincsapot, indítózok, mint a Doxa...
Elfogyott a benzin, én meg szakadó esőben háromszor állítottam gyújtást...
- 8 likes
Komment
-
Aki a tételes felsorolás helyett ilyeneket ír „ingyom-.bingyom”, szerintem ne hirdessen. Miért nem veszi a fáradságot, hogy felsorolja általánosan, vagy tételesen az eladó dolgait. Arról nem is beszélve, hogy a fotók semmire nem használhatóak. Ezen úton megkérek mindenkit,, hogy fényképet, és árat tegyen fel, ha már szeretne eladni valamit.(ha másképp nem is de .tól-ig ár kell) Ez itt egy olyan oldal, ahol adok veszek. Ha szeretnél eladni, akkor tessék komolyan venni.
És még azt nem értem, hogy miért nincsen ára az eladó alkatrészeknek? Vagy dicsekvésből teszi fel, mert ingyen hirdethet? Nem értem, komolyan mondom. Szerintem a moderálást innen kéne elkezdeni . Köszönöm
- 4 likes
Komment
-
Üdv!
Lehet, hogy közbe kellene lépni valakinek, mert ebből még nagy "balhé" lehet!!!!!!!!!!!!!!!
Pannónia TLB, a 60-as évek Luxusa
- 2 likes
Komment
-
nyuszifül eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv!
Lehet, hogy közbe kellene lépni valakinek, mert ebből még nagy „balhé” lehet!!!
- 2 likes
Komment
Komment