Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Karbantartás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    ott az lendkerék és az agy csavarozva voltak egymáshoz
    Ragasztás nélkül ki fog lazulni. Nem véletlenül van gyárilag szegecselve.

    Komment


      Szerintem meg meg kellene kérni azon tagjainkat akik már ezen túl vannak hogy osszák meg a szükséges méreteket, szakikat esetleg akinél érdemes dolgoztatni stb... Ha jól tévedek vagy ketten ezen már túl vannak Pannónián tuti.
      Lemezjáték, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        Ezen közegben ennek nem szabadna "hadi titoknak" lenni és ami még régi igazság a Spanyol Viasznak is gyára van! Tehát már ami létezik és jól működik azon nem érdemes agyalni! Az tudott ki megoldotta azt meg kell fizetni de olcsóbb mint pl. a Vape. De az 50- 55 w kevés azért nem érdemes ekkora tortúrát csinálni. Az előzőben írt 5w-os szofita pedig villogóban napfénynél nagyon kicsi. Akkor már inkább Led-ben kell gondolkodni az én gépem is csak így bírja az 50w-já val.
        heeegany és Atti69 kedvelte ezt.

        Komment


          Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          nyemi


          Pannónia T1 a lelkem. ...És állandóan motoroznék vele, de szeretnék rá indexet tenni, mert városban elég gáz anélkül. Már vettem is hozzá hozzá illő tojás formájú irányjelzőket, (5 W-os szofita izzó megy bele), meg van hozzá hagyományos automatám (ezt nem tudom hány wattos, de kb. olyan lehet, mint az MZ-é), de az a nyamvadt 3W-os töltőtekercs nem tud annyit utána tölteni, hogy biztonságos féklámpám és indexem legyen.

          Azért kérdeztem ezt a 60W-ot mert úgy tudom, a dinamós MZ-é (pl. TS 125) is e körül tud teljesítményt szolgáltatni, és az elég mindehhez.

          A VAPE tényleg nagyon klassz, de nincsen rá 90 ezer Ft-om...
          Ezt az 5W-os hagyományos égőt meg a gyári villogtatót felejtsd el. Ahogy Sepy is írta, napfényben nem látni. Ezért rosszabb mint ha nem lenne, mert azt az érzetet kelti benned hogy látják hogy jelzel, közben meg nem...
          Bár a gyári rendszer bírná(egy darabig) mert az aksi azért elég jól pufferol, aztán ha épp nem jelzel és nem fékezel, meg a kürtöt se nyomod akkor szépen lassan tölti vissza az a 3W-os tekercs azt amit a sok égő elfűtött. Meg azt a kicsit is amit elvilágított.

          Nem kell félni a LED-ektől. Nekem irányjelzőnként 1db 1W-os van benne, a fénye sokkal jobb mint egy 5W-os égőnek, de szikrázó napsütésben még így sem látni eléggé.
          (bár legalább látni. Nem úgy mint az irányjelzők gyári 5W-os égőjével. Az csak este volt jó.)

          Aztán ott a villogtató. Az is megzabál pár wattot, ráadásul lassan kapcsolgat. Ebből egy elektronikusat 1000ft körül be lehet szerezni, alig fogyaszt, szépen, stabilan villog...

          A 3.0-ás irányjelzőm valószínűleg 3W-os lesz égőnként. Bár annak már kell némi hűtés, nem elég a NYÁK rézfelülete.
          Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 júl. 06, 17:55.
          Titus, jagdtigger és 4 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            Lehet csak én vgyok vak de a rendezvények alatt nincs ott e a téma az link viszont behozza:
            http://veteran.forum.hu/rendezvenyek...494/#post69980

            @heeegany
            Próbáltad belülről fekete festékkel lesötétíteni a búra oldalát? Amíg volt index a babettán addig nekem így volt megoldva és sokat segített, sajnos így is akadhatott szitu hogy alig látszik de jóval kisebb volt az esélye. A másik megoldás hogy narancssárga ledeket használsz áttetsző burával...
            Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2015 júl. 18, 19:35.

            Komment


              jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Próbáltad belülről fekete festékkel lesötétíteni a búra oldalát?
              Hogy érted azt hogy az oldalát? Az alsó, felső és oldalsó részeket? Azokat nem akarom mert ha nem pirít a nap akkor szépen látni ott is a fényt. Had ragyogjon az egész búra.
              De jó ez így. Majd Keszin meglátod hogy nem olyan rossz ez így se
              Ha meg egy kicsit több fényt akarok úgyis átalakítom 3W-os LED-esre az egészet.
              (amit a megfelelő jelzéssel és számmal ellátott, de nagyságrendekkel rosszabb minőségű burákba fogok belefaragni. Pl a mostaninál az égők foglalatát egy fémlemez tartotta gyárilag. Ellenben az új, drágább, de európában engedélyezettbe szimplán bele van ragasztva a foglalat. Melyikbe épp milyen szögbe siketült...Click image for larger version

Name:	IMG_20150718_210002.jpg
Views:	1
Size:	175.9 KB
ID:	145368)
              Atti69 kedvelte ezt.

              Komment


                Hogy érted azt hogy az oldalát? Az alsó, felső és oldalsó részeket? Azokat nem akarom mert ha nem pirít a nap akkor szépen látni ott is a fényt. Had ragyogjon az egész búra.
                És mi lenne ha 1 vagy 2 5/10 mm-es furatot csinálnál 2 azonos méretű led-nek a fekete műanyag oldalára? Esztétika kicsit sérül de legalább látszani fog. De ha már szóba került holnap megyek leadni a rendelést egy rahedli 20mA-es 5mm-es led-re. Pótféklámpa van készülőbe meg egy villogó hozzá. A lehető legirritálóbb frekire lesz belőve...

                Ellenben az új, drágább, de európában engedélyezettbe szimplán bele van ragasztva a foglalat.
                Azt a .......... . Ez aztán a kókány meló .

                Komment


                  jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  És mi lenne ha 1 vagy 2 5/10 mm-es furatot csinálnál 2 azonos méretű led-nek a fekete műanyag oldalára? Esztétika kicsit sérül de legalább látszani fog. De ha már szóba került holnap megyek leadni a rendelést egy rahedli 20mA-es 5mm-es led-re. Pótféklámpa van készülőbe meg egy villogó hozzá. A lehető legirritálóbb frekire lesz belőve...


                  Azt a .......... . Ez aztán a kókány meló .
                  Csak ugye ez nem SMKP. A célom meg az hogy műszakira ne kelljen piszkálni az irányjelzőket(meg úgy semmit)
                  Szóval a normál LEDek, valamint az, hogy egy gyári égő helyett több LED-et használjak felejtős.
                  Marad a minden izzó helyén 1db teljesítmény LED. Ami 120°-ban szór, szóval oldalra is tökéletesen világít, sokkal jobb a fénye mint egy gyári irányjelzőnek.
                  A pláne hogy a mostani irányjelző sokkal jobban nézett ki gyárilag. Pontosabb illesztések, normális, szerelhető, csavarral rögzített tartó a foglalatnak... Csak azon nincs E jel és szám hozzá...
                  Ez meg 2x annyiba került... De sebaj, majd kifaragom belőle a ragasztót, a foglalatot kidobom a p.csába és kerül bele egy, a mostanihoz hasonló nyák rajta a LEDdel. (vagy egyenlőre a mostani)
                  Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 júl. 18, 23:50.
                  sepy, Atti69 és mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    A megoldás tetszik csak a jelenlegi felfogással ledes irányjelzővel nem engedik át a műszakin. Az "OK" nem gyári, nekem még a hátsó dobozt is le kellett venni és a ledes izzókat normálra kellett cserélni. Ez a mai kiskirályság mely megyénként változik!

                    Komment


                      és kerül bele egy, a mostanihoz hasonló nyák rajta a LEDdel. (vagy egyenlőre a mostani)
                      Csak nehogy kevés legyen a hűtés neki

                      @sepy
                      Ha nem te barkácsoltad hanem bolti volt és benne van az e9 jelzés akkor nem szólhat érte. Főleg egy hátsó dobozért nem...

                      Komment


                        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A megoldás tetszik csak a jelenlegi felfogással ledes irányjelzővel nem engedik át a műszakin. Az "OK" nem gyári, nekem még a hátsó dobozt is le kellett venni és a ledes izzókat normálra kellett cserélni. Ez a mai kiskirályság mely megyénként változik!
                        Ezért kell a megfelelően elhelyezett, 1db meleg fehér LED. Hidd el, a vizsgabiztosnak fel sem fog tűnni hogy az ott LED-es.
                        Fergusson kedvelte ezt.

                        Komment


                          Láttál már olyan dobozt melyben van " E " betű?, sem az Olasz sem a más gyártmányúban nincs ilyen. A villogóim ledes izzói pedig csere szabatosak a normál 15W-os ízzókkal és jó fényük van . Gyári küllemmel kell rendelkezni a motornak a ledes megoldást pedig egy hozzáértő és kevésbé segítőkész vizsgabiztos nem kedveli sok helyen engedékenység miatt megvonták a vizsgajogot 3 hónapra.Nekem + a tapasztalatom amit lehet segítenek megoldani de a küllemet fényképezni kell és ott nincs javításra mód./ nem fotólabor hol retusálni lehet/. Nekem sem volt elöl nappai fény a vizsgán máskor pedig elnézik a hatóságok emberei hisz E betűsök 2 van a gépen és második évben segít takarékoskodni a wattokkal.

                          Komment


                            Nekem sem volt elöl nappai fény a vizsgán máskor pedig elnézik a hatóságok emberei hisz E betűsök 2 van a gépen és második évben segít takarékoskodni a wattokkal.
                            Mi ez a nappalifény dolog?
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              Nem láttad Kesziben a gépemen?. Az én felfogásom szerint 2 db. E betűs ledes nappali menet fény-nek nevezett autóknál használatos világító test van az első lámpám alá szerelve.Egymás felett van vízszintesen. Símán rá van kötve semmi cicoma a bekötéssel és működik.Mivel a 638 as kezelő szervek vannak a gépen én a " leállító " gombra kötöttem.Avval tudom ki és bekapcsolni. A normál világítással nem ég együtt úgy kötöttem és ki lehet kapcsolni ha állsz javítás miatt.

                              Komment


                                Szokás szerint,nem igazán pörgetem a motort és a folyamatos világitás100W.felett kicsit meríti a akkumat,nekem is kellene egy elfogadott nappali,kisfogyasztó.
                                Ezek szerint amit keresek az ledes autóravaló nappali fény?
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X