Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia P-21

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Pannónia P-21

    Sziasztok, Gábor vagyok ! Engem is "megfertőzött" a régi járművek szeretete.Már van egy VW bogarunk és egy UAZ-unk . Most egy P-21lux-ot szeretnék csinálni ,mert fiatal koromban volt egy ,de sajnos el kellett adnom.Érdemes okmányok nélkülit megcsinálni? Erre volna most egy jónak tűnő lehetőségem.Minden tapasztalatot segítséget szívesen fogadok!

  • #2
    Ha megvan a régi rendszám , ( Pl : valahova felírva ... ) , továbbá a valódi , azaz a jelenlegi tulajdonostól való adás-vételi szerződés , akkor szerintem menni fog a dolog csak le kell levelezni a központi okmány irodával !

    Komment


    • #3
      Köszi! Majd utána nézek ezeknek is.
      zahi kedvelte ezt.

      Komment


      • #4
        Nekem így sikerült !

        Link

        emu kedvelte ezt.

        Komment


        • #5
          Nagyon szép a motorod!
          Amúgy az én jelöltem teljesen szét van szedve ,az alkatrészek szépen megtisztítva homok szórva ,elvileg majdnem minden meg van hozzá(??) ,a kerekek a tank és a kipufogók biztosan hiányoznak,ezeket be lehet szerezni.Vannak hozzá Lucas lámpák indexek,meg egyéb a lux változatra jellemző alkatrészek.(Mondjuk elég nehéz pontosan beazonosítani,hogy melyik típust mikor milyen alkatrészekkel szereltek.Ezzel majd később foglalkozom,ha meg van a motor.) Vajon így mennyit érhet? Bár ennyi infóból ezt nehéz megmondani.Valószínűleg nem lehet majd forgalomba helyezni.
          zahi kedvelte ezt.

          Komment


          • #6
            Több optimizmust kérem !!!!
            Először is : ahogy írtam - van adásvételi a valós tulajtól ????? Ha nincs , fel kell hajtani !!!! A valódi tulaj , ha P 21 lux -a volt , csípőből vágja a rendszámot !!! ha ő nem , akkor az akitől ő vette !!! és ez már elég lehet az üdvösséghez .....
            Az hogy szét van szedve teljesen inreleváns . Én egy vázból , és egy blokk-középből kezdtem . Azt kerestem meg akitől vettem a vasat még '91-ben , aki rutinosan elhallgatta , hogy a sógorától szerezte még '87-ben , de nem írtak papírt ... de viszont a hosszas érdeklődésemre kibökte , hogy kb hol lakott akitől vette , és hogy hívták emlékei szerint ... Amikor megkeresteem az úriembert és előadtam a bajom , azzal kezdte : tudok mindenről , a sógorom már elmesélt mindent ... (a k..va életbe , nem lehetett volna megmondani a frankót !!!! ) A rendszámra irányuló kérdésre , kapásból vágta a választ , elmesélte a vas teljes történetét , mindent egyeztettünk , alapvetően igen pozitívan állt a dolgokhoz ! Csak egy (kissé hitetlenül előadott kérése volt az , hogy ha valaha kész lesz vigyem el hozzá megmutatni ... , hát elvittem ! )
            Mennyit érhet ??? Fénykép van ??? (főleg a blokkról , és a KM kihajtásról ... ) Papírokra remény van ??? Kerekek megegyeznek minden kéthengeressel , és P12-vel ... ,fékdobok meg az összes 67 utánival ... vagyis csak két ráfot kell 18-ast venned , meg egy garnitúra küllőt Csatári Sanyi bácsitól beszerezned , a kétkulcsos első féklap már neccesebb ... . A kipu-val kapcsolatban keresd meg Pristyák Lászlót Nyírergyházán a Rezeda utcában .... , talán még könyök is akad , sőt láncvédő féleség is . A tank minden P sorozatú pannóniával egyezik , kivéve ha kétcsapos... azt meg meg lehet csinálni .
            emu, Lemezjáték és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


            • #7
              Köszönöm a segítséget! Majd írok amint többet sikerül megtudom a gépről addig is köszi még egyszer.
              Fergusson és zahi kedvelte ezt.

              Komment


              • #8
                Kedves Szaktársak!

                Egy ilyen motorra sikerült szert tennem. Igaz,hogy nem Lux ,de nagyon jónak tűnik.Úgy,hogy kezdődhet a móka!

                Lemezjáték, Fergusson és 5 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                • #9
                  Szép , 99%-ban eredeti , és szinte hiánytalan ! '74 második fele ?

                  Komment


                  • #10
                    Nem tudom,ezt honnan lehet tudni? Amúgy valóban elég szépen egyben van .Kaptam hozzá egy javítható 21-es sárvédőt és láncvédőt is. Gyári fényezés, még a tank belseje is hibátlan.Azért újra szeretném fényezni az első sárvédő meg a láncvédő miatt. Ha tudtok (lehetőleg Dunakeszi ) közelében jó fényezőt aki csíkozni is tud akkor írjátok meg ,köszönöm. Ha távolabb van az se baj .
                    Utoljára szerkesztve a következő által: kajli67; 2018 aug. 29, 21:40.

                    Komment


                    • #11
                      Ha eredeti a fényezés... akkor csak hozzá kell fújni a pótolandó részeket. (szerintem) Eredetiben értékesebb és ritkább.

                      Komment


                      • #12
                        kajli67 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Nem tudom,ezt honnan lehet tudni?
                        Alvázszámból .. leginkább . De a külső jegyek is árulkodhatnak , pl kitámasztás , vagy annak hiánya a hengerfejnél , + km or tipusa , kör , vagy félkör keresztmetszetű első sárvédő merevítés ...

                        Komment


                        • #13
                          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ha eredeti a fényezés... akkor csak hozzá kell fújni a pótolandó részeket. (szerintem) Eredetiben értékesebb és ritkább.
                          Igen , igazad van .A tankon eléggé le van kopva a csíkozás ezért gondoltam az újrafényezésre . Vajon a csíkok pótlása jó megoldás,vagy inkább hagyjam így ?

                          Komment


                          • #14
                            zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                            Alvázszámból .. leginkább . De a külső jegyek is árulkodhatnak , pl kitámasztás , vagy annak hiánya a hengerfejnél , + km or tipusa , kör , vagy félkör keresztmetszetű első sárvédő merevítés ...
                            A km óra kerek,a sárvédő sajnos nem eredeti,a hengerfejnél nincs kitámasztás és azt hiszem a helye sincs meg majd megnézem ,és az alvázszámot is bár ott nem tudom mit kell nézni

                            Komment


                            • #15
                              kajli67 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Igen , igazad van .A tankon eléggé le van kopva a csíkozás ezért gondoltam az újrafényezésre . Vajon a csíkok pótlása jó megoldás,vagy inkább hagyjam így ?
                              Én biztos úgy hagynám!

                              Gyönyörű ez a motor, és eredetiségében a értékesebb, mint egy újra fényezett...Nyilván, ha valami rossz állapotban van, azt újra kell fényezni, de ez nem az...

                              Nálam tapasztaltabb veterános mondta, hogy: "...Tudod, egy eredeti állapotú festésű bármikor fel lehet újítani, de egy felújítottból, már soha nem tudsz eredetit csinálni!..."

                              Komment

                              Working...
                              X