Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Rometó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Üdv.
    Én ha leveszem a Rometról a gyujtásdeknit mondjuk megszakítóhézagot ellenőrizni, akkor mindig rácseppentek egy csepp olajt a filcre. Viszont több nem kell egy cseppnél mert már jártam úgy hogy sok lett az olaj, szétcsapta, közé ment a megszakítónak és megállt.

    Apropó Romet: Nincs véletlenül alkatrészed pluszba a géphez? Keresnék tükröt hozzá,vagyis a tükörnek a gumikeretét.
    Utoljára szerkesztve a következő által: sinter; 2013 febr. 06, 22:20.

    Komment


      #47
      Sajnos nincs, az enyémen is Simson tükör van ami 650ft a boltban.Ezek szerint elindítottad a Rometedet?

      Komment


        #48
        Szia!
        Elindítani még az idén nem volt alkalmam. Vagy inkább az idő nem volt még jó.
        De tavaly már mentem vele, csak még nem tökéletes, és még hiányzik egy pár apróság. Ilyen a tükör gumija is ami elérett az idők folyamán. De sajnos így járt a teleszkóp gumi is, a csomagleszorító gumiszalag meg sincs, és sajnos azt se tudom hogy nézett ki. Ha ilyenről mondjuk lenne fénykép még az is jól jönne.
        Szeretném teljesen gyári állapotára visszaállítani.
        De ettől függetlenül tavasszal menni fogok vele egy kört mindenképp. (Már alig várom)

        Komment


          #49
          Üdv minden motorosnak.Szeretnék feldobni egy témát.Arra lenék kíváncsi hogy szerintetek hány kilométerre lehetnek képesek az 50-es motorok.Az egyik volt munkatársam szerint az ő "szimójába" már 106000km van.Szeretném ha megírnátok hogy kinek mennyi kilométer van,volt a motorjában.

          Komment


            #50
            Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szeretnék feldobni egy témát

            Javaslom a topic nyitást. TZ örülni fog neki, ha nem kell helyetted megcsinálnia. Az én Verhó-5 gépembe ca. 22000 km volt, és még bírta volna szerintem sokáig. Én az 5-ik tulajdonosa voltam. Kb. 6000 km-t mentem vele. Kár, hogy ezt az együtt menést néha szó szerint kellett elképzelni: kézenfogva.

            Azért sok szép emlékem is fűződik hozzá: úgy ki volt polírozva a blokkja, hogy a haverokat ette a méreg.

            Komment


              #51
              Bocsi de mi lenne a topic nyitás

              Komment


                #52
                Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Bocsi de mi lenne a topic nyitás
                Valamelyik részében a fórumnak nyitsz egy új témát pl. "A szoci segédmotorok szerintetek hányszor kerülhették volna meg a Földet" címmel. Más címet is adhatsz, ami eszedbe jut. Egy biztos valamelyik admin biztos, hogy megnyitja helyetted és átpakolja oda a javaslatodat és a hsz-okat is. Erre az átláthatóság és a kereshetőség miatt van szükség.

                Persze kérheted is a segítségüket. Üdv. :CZsolti

                Komment


                  #53
                  Üdv mindenkinek!Ha tudna valaki segíteni,Jawa Mustang első sárvédő tartót keresek olyat ami a sárvédő tetején fordul át.Azt hiszem 1978-előtti típusokon lehetett ilyet találni.

                  Komment


                    #54
                    Sziasztok! Miért lehet az hogy a Mustangomnak nagyon gyengén világítanak a lámpái? Elől-hátul 6v-os izzók vannak,amilyen a könyvében le van írva, ennek ellenére a hátsó lámpát szinte nem is látni,az első még csak-csak de az sem tökéletes.Aki tud valami tanácsot adni kérem írja meg.Köszönöm.

                    Komment


                      #55
                      Üdv Rometó!

                      A 6V-os rendszer eléggé érzékeny az átmeneti ellenállásokra,ezért érdemes ellenőrizni a villamos csatlakozások oxidáció mentes állapotát.

                      Komment


                        #56
                        Esetleg az is előfordulhat hogy elöregedtek a vezetékek?

                        Komment


                          #57
                          Nem valószinü----inkább :
                          St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          csatlakozások oxidáció mentes állapotát.
                          Saruk (de ott is ahol a kábel be van forrasztva) ,testelések ,kötések ....
                          sepy, wsievers és mátéapu kedvelte ezt.

                          Komment


                            #58
                            Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            a Mustangomnak nagyon gyengén világítanak a lámpái?
                            Vezetéksaruk csatlakozások átforrasztása segithet .Viszont valószinű a mágnes gyengült.Én a legegyszerűbb megoldást választottam kicseréltem az izzót kissebb wattszámura fehérközeli a világitás,csak nem szabad üresen kipörgetni,mert kiégnek az izzók.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #59
                              Sziasztok! Most arra lennék kíváncsi ha a gyújtásnál lévő kondenzátor kezdi megadni magát annak vannak-e előjelei és ha vannak mik azok.A válaszokat előre is köszönöm!

                              Komment


                                #60
                                Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Sziasztok! Most arra lennék kíváncsi ha a gyújtásnál lévő kondenzátor kezdi megadni magát annak vannak-e előjelei és ha vannak mik azok.A válaszokat előre is köszönöm!
                                Ha aránytalanul nagy szikrák vannak a megszakítónál, az mindenképpen a kondenzátor hibájára utal. (Hamarjában ennyi.)
                                sepy kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X