Nem lenne egyszerűbb, ha csak szépen köszöntenénk,és esetlegesen megkérnénk hogy képekben mutassa ugyan már be a munkája eredményét, és egy kicsit később megjegyezhetnénk, hogy azért mi jobban örülünk ha eredeti állapotú a motor!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
bemutatkozás- motorépités - Süge
Collapse
X
-
képek alapján egész jól néz ki, a színe is tetszik, jó lenne egyben is látni!norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésekértem tegyen fel képeket
- 2 likes
Komment
-
Tiszteletem!
Szerintem is egész jó.
Az előre fikázók pedig gondolják végig mit tesznek vaktában.
A T8 nem olyan nagy különlegesség(max. a váznyaktábla), lehet hogy nekem se fogja sosem futni rá, de nem is bánom. Az igazi legenda a többi nagyobb szériás: T5,P10,T1, mert ezek jakkerként, motorként is, ma is használatban vannak és bizonyítottak, (nem véletlen, hogy minden laikus ezen típusokat mondja minden Pannóniára.)
Egyébként a chopperes kezdeményezést jó ötletnek tartom, mert csak javítani tud az eredeti vázon egy jó szaki.(sok helyen nincs meghegesztve, vagy undorítóan van megtaknyolva a váz EREDETILEG, sok Pannónián!!!!!!!!!!!)
Komment
-
Én 12-es Pancsin láttam olyan hegesztést, hogy 2 cm-es hegesztődrót darabok álltak ki a hegesztés végénél, sőt csak a látható helyeken volt hegesztve, csoda hogy el nem tört a váz, Igaz a 12-esek már igen a gyár végnapjaiban készültek, így megbocsájthatók a sietség miatti hibák.majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésevagy undorítóan van megtaknyolva a váz EREDETILEG, sok Pannónián!!!)"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
"Csókollak" majdánka!majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTiszteletem!
Szerintem is egész jó.
Az előre fikázók pedig gondolják végig mit tesznek vaktában.
A T8 nem olyan nagy különlegesség (max. a váznyaktábla), lehet hogy nekem se fogja sosem futni rá, de nem is bánom. Az igazi legenda a többi nagyobb szériás: T5,P10,T1, mert ezek jakkerként, motorként is, ma is használatban vannak és bizonyítottak, (nem véletlen, hogy minden laikus ezen típusokat mondja minden Pannóniára.)
Egyébként a chopperes kezdeményezést jó ötletnek tartom, mert csak javítani tud az eredeti vázon egy jó szaki. (sok helyen nincs meghegesztve, vagy undorítóan van megtaknyolva a váz EREDETILEG, sok Pannónián!!!)
Elég sok a "sületlenség" az írásodban, így az egészet idézem és talán 'szétszedve' megválaszolom!
Szerintem is, de ez nem azt jelenti, hogy egyetértek egy T8-as szétdarabolásával, mert én úgy gondolom, kár érte! Közben tudom, aki ilyet csinál, meggyőződése, hogy milyen "szépet" alkotott! Szép is, csak az a baj, hogy T8-asnak is szép volt!majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem is egész jó
Ez a "fikázók" című megnyilvánulás, ez most egy olyan divatszó, amely arra szolgál, hogy ha nem egyezik a véleményünk, akkor le lehet engem rázni, mert én "fikázok", pedig csak egy egészséges 'ellenvéleményem' van!majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz előre fikázók pedig gondolják végig mit tesznek vaktában.
RITKA!! Biztos Te is tudod mi az. A váznyaktábla is, meg a sorozatszám, stb. Hiába "ugyanolyan" mint egy T5-ös, nem az!!majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA T8 nem olyan nagy különlegesség (max. a váznyaktábla),
Na igen! Egy laikusnak, mindegy, hogy "csapba szarni vagy szarba csapni"?majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz igazi legenda a többi nagyobb szériás: T5,P10,T1, mert ezek jakkerként, motorként is, ma is használatban vannak és bizonyítottak, (nem véletlen, hogy minden laikus ezen típusokat mondja minden Pannóniára.)
Én már láttam olyan chopper építőt, aki a a "Vas és Edény" boltból építkezett és az alkatrészeit a minta alapján legyártotta, nem darabolt szét egy, szerintem értékes motort!(Hangsúlyozom:szerintem)majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgyébként a chopperes kezdeményezést jó ötletnek tartom, mert csak javítani tud az eredeti vázon egy jó szaki.
Ha minden silány munkát úgy tudnánk kijavítani, hogy "mást" csinálunk belőle, nem tudom mi maradna eredeti!majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése(sok helyen nincs meghegesztve, vagy undorítóan van megtaknyolva a váz EREDETILEG, sok Pannónián!!!)
Azt a hegesztést egy "jó szaki" rendbe tudja hozni az eredeti vázon! Ez nem lehet ok a chopperré alakításra!
Még amit nem értek, szidod a Pannóniát, közben azt gondolod, hogy majd átalakítva jobb lesz! A motor az marad ami volt, azon nem nagyon tudsz "tuningolni"! 80-90-es sebességgel a chopperosok kiröhögnek, hátha még megmondod nekik "nagybüszkén", hogy Pannonia motor hajtja az amúgy kiválóan megépített motorodat, de ha egy veterán találkozón egy szakszerűen felújított T8-assal bepöfögsz, kezdeményezik a Szentté avatásodat!
Különben minden másban egyetértek Veled!
A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 8 likes
Komment
-
Tisztelt -t5-!
Nem szidom a Pannóniákat, csupán az igazat írom a gyengéikről ( pl. mikor a hátsó teleszkópot feltoltam a helyére (faggyúzva) és erre elengedte a hegesztés a vázon lévő csapot... ez életveszélyes, ha menet közben válik le.), ha valami igaz az összesre szinte, az nem alaptalan szidás,hanem megalapozott vélemény egy negatív tulajdonságról. Írhatnék csak csupa szépet róluk, mert fanatikusan szeretem ezen magyar csodákat, de nem fedné a valóságot. Ha olyan gyenge minőségűre sikerül valami, hogy életveszélyes, akkor az nem preferálható semmilyen formában.
Ha nincs lóvé egy 4-5 milliós chopperre, akkor az nem szégyen, ha házilag barkácsolsz.
A többi motoros sem röhög ki akármilyen a géped. Gondolom te SEM röhögnél ki egy chopper Babettást vagy Rigást a veterán találkozón. Nekem is köszönnek útközben a chopperesek, bár nekem csak egy oldalkocsis risssz-rossz IZSem van.
Fontos megjegyeznem: az, hogy végigolvastam az összes előző hozzászólást, ledöbbentett, semmit nem tudunk egy új tagról és csak negatív(nem pedig segítő, terelő) hozzászólást láttam(KÉPEK SEM VOLTAK A MOTORRÓL!!!!!). Azt senki nem vetette fel, talán nem tudta a szaki, mennyit ér a gép.
Kiábrándító!
Norinco pedig megérdemel egy köszönetet, hogy időben felismerte a helyzetet és beszélgetett szegénnyel, képeket szerzett.
"Pannonia motor hajtja az amúgy kiválóan megépített motorodat, de ha egy veterán találkozón egy szakszerűen felújított T8-assal bepöfögsz, kezdeményezik a Szentté avatásodat!"
Azért szentté nem avatnak, de megértem a gondolat menetet.
Talán nem jártam elég veterán találkozón még ,mert az emberek a ritka típusokra ránéztek és ENNYI, de egy "szokványosabb" típus mellett megálltak és nosztalgiáztak(egyszóval: mindenkinem volt története hozzá.).
Volt, hogy a bácsika, aki megállt a T5-ösöm mellett, elmondta, hogy pont ilyen T5-ös motorral járt dolgozni,feleségével nyaralni(már meghalt a felesége), a végére sírva fakadt.Számomra felbecsülhetetlen egy ilyen beszélgetés.
A fikázás vaktában szavakért elnézést, talán jobb lett volna: durva leszólás.
Kicsit úgy érzem, -t5- kolléga magadra vetted a dolgot.(egy szóval sem mondtam, hogy a te hozzászólásod lett volna a túlzottan leteremtős!)Erről egy vicc jut eszembe:
Bemegy a boltba egy tolvaj. Ellop egy babkonzervet.
Rendőrök később begyűjtenek 5 lehetséges elkövetőt.
Miközben beviszik őket egyikük szellent.
A rendőrök hátra néznek mogorván pont a tolvajra.
Mire a tolvaj: Kikérem magamnak, nem én szellentettem a babtól!
- 2 likes
Komment
-
NA !! 1 misiért olyan DragStárt, vagy Vulkánt kapsz, hogy besz@rsz.majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa nincs lóvé egy 4-5 milliós chopperre, akkor az nem szégyen, ha házilag barkácsolsz.
Jaj ! Dehogy nem. ( Csak nem a szemébe ) Tedd a szívedre a kezed.majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseGondolom te SEM röhögnél ki egy chopper Babettást vagy Rigást a veterán találkozón
Erről már indítottam témát. Jó ,ha tízből egy.majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNekem is köszönnek útközben a chopperesek, bár nekem csak egy oldalkocsis risssz-rossz IZSem van.
Ezért az érzésért csináljuk mindannyian.majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVolt, hogy a bácsika, aki megállt a T5-ösöm mellett, elmondta, hogy pont ilyen T5-ös motorral járt dolgozni,feleségével nyaralni (már meghalt a felesége), a végére sírva fakadt.Számomra felbecsülhetetlen egy ilyen beszélgetés.
Aki belekezd egy ilyen átalakításba beleadja szívét ,lelkét, és pont ezért nem ildomos " rosszat mondani " az ilyen láttán, mert az nyilván rosszul esik az érintettnek. Ezért én csak annyit mondok, hogy szerintem a Pannónia nem choppernek való
- 4 likes
Komment
-
az utóbbi időben egyáltalán nem jellemző a köszöngetés. hová fajúl a Világ?!mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseErről már indítottam témát. Jó ,ha tízből egy.
- 1 like
Komment
-
Sajnos a világ már régen elfajult! Csak mi nem akarjuk észrevenni. Hat évig voltam buszvezető a közelmúltban és ha valamelyik kollégánk nem köszönt mikor elmentünk egymás mellett akkor nem szívesen láttuk a pihenőben viszont! Sajnos a mai rohanó világban senkit nem érdekel a másik ember baja pedig a motorizáció kezdetén még úgy köszöntek el egymástól az emberek hogy"jó gyújtást" kívántak egymásnak. Úgyhogy minden motoros kollégámnak JÓ GYÚJTÁST!!!Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseaz utóbbi időben egyáltalán nem jellemző a köszöngetés. hová fajúl a Világ?!
- 6 likes
Komment
-
mir-mur:
"Jaj ! Dehogy nem. ( Csak nem a szemébe ) Tedd a szívedre a kezed.
"
Tényleg nem röhögnék rajta, mert tudod,aki dolgozik valamin azt nem röhögöm ki. Láttam már igényes chopper rigát, a gazdáját kérdezgetve kiderült, hogy szaktudásból dolgozott, ésszerűen, már a megoldások is érdekesek voltak.
A többiben maximálisan egyetértek veled.
Ez már nehéz feladat.
Komment
-
Azt ne felejtsd el, hogy az a hegesztés 40-50 éves.majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem szidom a Pannóniákat, csupán az igazat írom a gyengéikről (pl. mikor a hátsó teleszkópot feltoltam a helyére (faggyúzva) és erre elengedte a hegesztés a vázon lévő csapot... ez életveszélyes, ha menet közben válik le.), ha valami igaz az összesre szinte, az nem alaptalan szidás,hanem megalapozott vélemény egy negatív tulajdonságról.
....és? Hallottál olyat, hogy eltört, szerintem nem! Ezzel azért vitatkoznék, mert a védőgázos hegesztésnél fordul elő, hogy ott marad a "csutka". Nem tudom Csepelen mikor alkalmaztak védőgázos hegesztőt, de lehet ez később (egy "felújítás" során) került a vázra!wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn 12-es Pancsin láttam olyan hegesztést, hogy 2 cm-es hegesztődrót darabok álltak ki a hegesztés végénél, sőt csak a látható helyeken volt hegesztve, csoda hogy el nem tört a váz,
Nem akarok segíteni, egy T8-as "darabolós gyilkosnak"! Ez nálam elvi kérdés, ha ezt kiábrándítónak találod, nem tudok mit tenni, bocsánatot kérek!majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseledöbbentett, semmit nem tudunk egy új tagról és csak negatív (nem pedig segítő, terelő) hozzászólást láttam (KÉPEK SEM VOLTAK A MOTORRÓL!!!). Azt senki nem vetette fel, talán nem tudta a szaki, mennyit ér a gép.
Kiábrándító!
Egyik szavaddal vágod agyon a másikat! Nem voltál elég veterán találkozón, de megállapítod, hogy a bácsika térdre borult a T5-ösöd előtt! Mert a bácsika, meg még az akkori, évi 30000 T5-ös tulajdonos nem látott T8-ast!majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTalán nem jártam elég veterán találkozón még ,mert az emberek a ritka típusokra ránéztek és ENNYI,
Csak halkan jegyzem meg, a hétvégén sokkal többen nézték meg a kiállított Dongómat, mint a T5+Ok motoromat, mert volt olyan aki még nem is látott ilyet vagy csak hallott róla!
Nevezd aminek akarod, én csak a véleményemet mondtam el, ha nem tetszik ugord át! Nem minősítettem a süge ember tevékenységét, mivel nem ismerem, sem Őt, sem a munkáját! Mindössze annyit szeretnék, ha ezek a RITKA darabok nem chopperként végeznék!majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésedurva leszólás.
Tisztelem a motorépítő tevékenységet, de szerintem jokernek van igaza!
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehisz egy olyan helyre belépni ,ahol azon izgulnak a palik hogy sikerült venni egy eredeti Pannónia alátétet--és ott azzal dicsekedni amivel a kolléga---azért várhtó volt hogy szül némi kis ellenérzést..Nem ?Hát nem ezt magyarázom?majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzámomra felbecsülhetetlen egy ilyen beszélgetés.
A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 1 like
Komment


Komment