Közlemény

Collapse
No announcement yet.

bemutatkozás- motorépités - Süge

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Nem lenne egyszerűbb, ha csak szépen köszöntenénk,és esetlegesen megkérnénk hogy képekben mutassa ugyan már be a munkája eredményét, és egy kicsit később megjegyezhetnénk, hogy azért mi jobban örülünk ha eredeti állapotú a motor!
    barna és Intrepid kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Szerintem meg nincs is senki a " süge " név mögöt csak valaki --ismertebb egyén --teszteli a népet hogy mi lenne ha ....megunva a monoton eredetiséget , előjönne egy kis fantázia munkával-----

      vagy akkor -látunk már végre valamit ?

      Komment


        #33
        ott van. azaz itt
        beszélgettem vele skypon és kértem tegyen fel képeket

        Komment


          #34
          norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          kértem tegyen fel képeket
          képek alapján egész jól néz ki, a színe is tetszik, jó lenne egyben is látni!

          Komment


            #35
            Nem gondoltam volna hogy ilyen jól néz ki kiváncsi leszek az összképre!

            Komment


              #36
              Talán a motor hangját kiközvetító szerkezeten egy kicsit lehetett volna fejleszteni---de azt hiszem egy 2-300 km es túra után a tulaj fejében is megfordul néhány gondolat......

              Komment


                #37
                Tiszteletem!
                Szerintem is egész jó.
                Az előre fikázók pedig gondolják végig mit tesznek vaktában.
                A T8 nem olyan nagy különlegesség(max. a váznyaktábla), lehet hogy nekem se fogja sosem futni rá, de nem is bánom. Az igazi legenda a többi nagyobb szériás: T5,P10,T1, mert ezek jakkerként, motorként is, ma is használatban vannak és bizonyítottak, (nem véletlen, hogy minden laikus ezen típusokat mondja minden Pannóniára.)
                Egyébként a chopperes kezdeményezést jó ötletnek tartom, mert csak javítani tud az eredeti vázon egy jó szaki.(sok helyen nincs meghegesztve, vagy undorítóan van megtaknyolva a váz EREDETILEG, sok Pannónián!!!!!!!!!!!)

                Komment


                  #38
                  majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  vagy undorítóan van megtaknyolva a váz EREDETILEG, sok Pannónián!!!)
                  Én 12-es Pancsin láttam olyan hegesztést, hogy 2 cm-es hegesztődrót darabok álltak ki a hegesztés végénél, sőt csak a látható helyeken volt hegesztve, csoda hogy el nem tört a váz, Igaz a 12-esek már igen a gyár végnapjaiban készültek, így megbocsájthatók a sietség miatti hibák.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #39
                    majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Tiszteletem!
                    Szerintem is egész jó.
                    Az előre fikázók pedig gondolják végig mit tesznek vaktában.
                    A T8 nem olyan nagy különlegesség (max. a váznyaktábla), lehet hogy nekem se fogja sosem futni rá, de nem is bánom. Az igazi legenda a többi nagyobb szériás: T5,P10,T1, mert ezek jakkerként, motorként is, ma is használatban vannak és bizonyítottak, (nem véletlen, hogy minden laikus ezen típusokat mondja minden Pannóniára.)
                    Egyébként a chopperes kezdeményezést jó ötletnek tartom, mert csak javítani tud az eredeti vázon egy jó szaki. (sok helyen nincs meghegesztve, vagy undorítóan van megtaknyolva a váz EREDETILEG, sok Pannónián!!!)
                    "Csókollak" majdánka!
                    Elég sok a "sületlenség" az írásodban, így az egészet idézem és talán 'szétszedve' megválaszolom!
                    majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Szerintem is egész jó
                    Szerintem is, de ez nem azt jelenti, hogy egyetértek egy T8-as szétdarabolásával, mert én úgy gondolom, kár érte! Közben tudom, aki ilyet csinál, meggyőződése, hogy milyen "szépet" alkotott! Szép is, csak az a baj, hogy T8-asnak is szép volt!
                    majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Az előre fikázók pedig gondolják végig mit tesznek vaktában.
                    Ez a "fikázók" című megnyilvánulás, ez most egy olyan divatszó, amely arra szolgál, hogy ha nem egyezik a véleményünk, akkor le lehet engem rázni, mert én "fikázok", pedig csak egy egészséges 'ellenvéleményem' van!
                    majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A T8 nem olyan nagy különlegesség (max. a váznyaktábla),
                    RITKA!! Biztos Te is tudod mi az. A váznyaktábla is, meg a sorozatszám, stb. Hiába "ugyanolyan" mint egy T5-ös, nem az!!
                    majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Az igazi legenda a többi nagyobb szériás: T5,P10,T1, mert ezek jakkerként, motorként is, ma is használatban vannak és bizonyítottak, (nem véletlen, hogy minden laikus ezen típusokat mondja minden Pannóniára.)
                    Na igen! Egy laikusnak, mindegy, hogy "csapba szarni vagy szarba csapni"?
                    majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Egyébként a chopperes kezdeményezést jó ötletnek tartom, mert csak javítani tud az eredeti vázon egy jó szaki.
                    Én már láttam olyan chopper építőt, aki a a "Vas és Edény" boltból építkezett és az alkatrészeit a minta alapján legyártotta, nem darabolt szét egy, szerintem értékes motort!(Hangsúlyozom:szerintem)
                    majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    (sok helyen nincs meghegesztve, vagy undorítóan van megtaknyolva a váz EREDETILEG, sok Pannónián!!!)
                    Ha minden silány munkát úgy tudnánk kijavítani, hogy "mást" csinálunk belőle, nem tudom mi maradna eredeti!
                    Azt a hegesztést egy "jó szaki" rendbe tudja hozni az eredeti vázon! Ez nem lehet ok a chopperré alakításra!
                    Még amit nem értek, szidod a Pannóniát, közben azt gondolod, hogy majd átalakítva jobb lesz! A motor az marad ami volt, azon nem nagyon tudsz "tuningolni"! 80-90-es sebességgel a chopperosok kiröhögnek, hátha még megmondod nekik "nagybüszkén", hogy Pannonia motor hajtja az amúgy kiválóan megépített motorodat, de ha egy veterán találkozón egy szakszerűen felújított T8-assal bepöfögsz, kezdeményezik a Szentté avatásodat!
                    Különben minden másban egyetértek Veled!
                    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                    Komment


                      #40
                      Tisztelt -t5-!
                      Nem szidom a Pannóniákat, csupán az igazat írom a gyengéikről ( pl. mikor a hátsó teleszkópot feltoltam a helyére (faggyúzva) és erre elengedte a hegesztés a vázon lévő csapot... ez életveszélyes, ha menet közben válik le.), ha valami igaz az összesre szinte, az nem alaptalan szidás,hanem megalapozott vélemény egy negatív tulajdonságról. Írhatnék csak csupa szépet róluk, mert fanatikusan szeretem ezen magyar csodákat, de nem fedné a valóságot. Ha olyan gyenge minőségűre sikerül valami, hogy életveszélyes, akkor az nem preferálható semmilyen formában.

                      Ha nincs lóvé egy 4-5 milliós chopperre, akkor az nem szégyen, ha házilag barkácsolsz.

                      A többi motoros sem röhög ki akármilyen a géped. Gondolom te SEM röhögnél ki egy chopper Babettást vagy Rigást a veterán találkozón. Nekem is köszönnek útközben a chopperesek, bár nekem csak egy oldalkocsis risssz-rossz IZSem van.
                      Fontos megjegyeznem: az, hogy végigolvastam az összes előző hozzászólást, ledöbbentett, semmit nem tudunk egy új tagról és csak negatív(nem pedig segítő, terelő) hozzászólást láttam(KÉPEK SEM VOLTAK A MOTORRÓL!!!!!). Azt senki nem vetette fel, talán nem tudta a szaki, mennyit ér a gép.
                      Kiábrándító!
                      Norinco pedig megérdemel egy köszönetet, hogy időben felismerte a helyzetet és beszélgetett szegénnyel, képeket szerzett.

                      "Pannonia motor hajtja az amúgy kiválóan megépített motorodat, de ha egy veterán találkozón egy szakszerűen felújított T8-assal bepöfögsz, kezdeményezik a Szentté avatásodat!"
                      Azért szentté nem avatnak, de megértem a gondolat menetet.
                      Talán nem jártam elég veterán találkozón még ,mert az emberek a ritka típusokra ránéztek és ENNYI, de egy "szokványosabb" típus mellett megálltak és nosztalgiáztak(egyszóval: mindenkinem volt története hozzá.).
                      Volt, hogy a bácsika, aki megállt a T5-ösöm mellett, elmondta, hogy pont ilyen T5-ös motorral járt dolgozni,feleségével nyaralni(már meghalt a felesége), a végére sírva fakadt.Számomra felbecsülhetetlen egy ilyen beszélgetés.

                      A fikázás vaktában szavakért elnézést, talán jobb lett volna: durva leszólás.
                      Kicsit úgy érzem, -t5- kolléga magadra vetted a dolgot.(egy szóval sem mondtam, hogy a te hozzászólásod lett volna a túlzottan leteremtős!)Erről egy vicc jut eszembe:
                      Bemegy a boltba egy tolvaj. Ellop egy babkonzervet.
                      Rendőrök később begyűjtenek 5 lehetséges elkövetőt.
                      Miközben beviszik őket egyikük szellent.
                      A rendőrök hátra néznek mogorván pont a tolvajra.
                      Mire a tolvaj: Kikérem magamnak, nem én szellentettem a babtól!

                      Komment


                        #41
                        majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ha nincs lóvé egy 4-5 milliós chopperre, akkor az nem szégyen, ha házilag barkácsolsz.
                        NA !! 1 misiért olyan DragStárt, vagy Vulkánt kapsz, hogy besz@rsz.


                        majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Gondolom te SEM röhögnél ki egy chopper Babettást vagy Rigást a veterán találkozón
                        Jaj ! Dehogy nem. ( Csak nem a szemébe ) Tedd a szívedre a kezed.
                        majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Nekem is köszönnek útközben a chopperesek, bár nekem csak egy oldalkocsis risssz-rossz IZSem van.
                        Erről már indítottam témát. Jó ,ha tízből egy.
                        majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Volt, hogy a bácsika, aki megállt a T5-ösöm mellett, elmondta, hogy pont ilyen T5-ös motorral járt dolgozni,feleségével nyaralni (már meghalt a felesége), a végére sírva fakadt.Számomra felbecsülhetetlen egy ilyen beszélgetés.
                        Ezért az érzésért csináljuk mindannyian.

                        Aki belekezd egy ilyen átalakításba beleadja szívét ,lelkét, és pont ezért nem ildomos " rosszat mondani " az ilyen láttán, mert az nyilván rosszul esik az érintettnek. Ezért én csak annyit mondok, hogy szerintem a Pannónia nem choppernek való

                        Komment


                          #42
                          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Erről már indítottam témát. Jó ,ha tízből egy.
                          az utóbbi időben egyáltalán nem jellemző a köszöngetés. hová fajúl a Világ?!

                          Komment


                            #43
                            Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            az utóbbi időben egyáltalán nem jellemző a köszöngetés. hová fajúl a Világ?!
                            Sajnos a világ már régen elfajult! Csak mi nem akarjuk észrevenni. Hat évig voltam buszvezető a közelmúltban és ha valamelyik kollégánk nem köszönt mikor elmentünk egymás mellett akkor nem szívesen láttuk a pihenőben viszont! Sajnos a mai rohanó világban senkit nem érdekel a másik ember baja pedig a motorizáció kezdetén még úgy köszöntek el egymástól az emberek hogy"jó gyújtást" kívántak egymásnak. Úgyhogy minden motoros kollégámnak JÓ GYÚJTÁST!!!

                            Komment


                              #44
                              mir-mur:
                              "Jaj ! Dehogy nem. ( Csak nem a szemébe ) Tedd a szívedre a kezed. "

                              Tényleg nem röhögnék rajta, mert tudod,aki dolgozik valamin azt nem röhögöm ki. Láttam már igényes chopper rigát, a gazdáját kérdezgetve kiderült, hogy szaktudásból dolgozott, ésszerűen, már a megoldások is érdekesek voltak.
                              A többiben maximálisan egyetértek veled.



                              Ez már nehéz feladat.

                              Komment


                                #45
                                majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Nem szidom a Pannóniákat, csupán az igazat írom a gyengéikről (pl. mikor a hátsó teleszkópot feltoltam a helyére (faggyúzva) és erre elengedte a hegesztés a vázon lévő csapot... ez életveszélyes, ha menet közben válik le.), ha valami igaz az összesre szinte, az nem alaptalan szidás,hanem megalapozott vélemény egy negatív tulajdonságról.
                                Azt ne felejtsd el, hogy az a hegesztés 40-50 éves.
                                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Én 12-es Pancsin láttam olyan hegesztést, hogy 2 cm-es hegesztődrót darabok álltak ki a hegesztés végénél, sőt csak a látható helyeken volt hegesztve, csoda hogy el nem tört a váz,
                                ....és? Hallottál olyat, hogy eltört, szerintem nem! Ezzel azért vitatkoznék, mert a védőgázos hegesztésnél fordul elő, hogy ott marad a "csutka". Nem tudom Csepelen mikor alkalmaztak védőgázos hegesztőt, de lehet ez később (egy "felújítás" során) került a vázra!
                                majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                ledöbbentett, semmit nem tudunk egy új tagról és csak negatív (nem pedig segítő, terelő) hozzászólást láttam (KÉPEK SEM VOLTAK A MOTORRÓL!!!). Azt senki nem vetette fel, talán nem tudta a szaki, mennyit ér a gép.
                                Kiábrándító!
                                Nem akarok segíteni, egy T8-as "darabolós gyilkosnak"! Ez nálam elvi kérdés, ha ezt kiábrándítónak találod, nem tudok mit tenni, bocsánatot kérek!
                                majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Talán nem jártam elég veterán találkozón még ,mert az emberek a ritka típusokra ránéztek és ENNYI,
                                Egyik szavaddal vágod agyon a másikat! Nem voltál elég veterán találkozón, de megállapítod, hogy a bácsika térdre borult a T5-ösöd előtt! Mert a bácsika, meg még az akkori, évi 30000 T5-ös tulajdonos nem látott T8-ast!
                                Csak halkan jegyzem meg, a hétvégén sokkal többen nézték meg a kiállított Dongómat, mint a T5+Ok motoromat, mert volt olyan aki még nem is látott ilyet vagy csak hallott róla!
                                majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                durva leszólás.
                                Nevezd aminek akarod, én csak a véleményemet mondtam el, ha nem tetszik ugord át! Nem minősítettem a süge ember tevékenységét, mivel nem ismerem, sem Őt, sem a munkáját! Mindössze annyit szeretnék, ha ezek a RITKA darabok nem chopperként végeznék!
                                Tisztelem a motorépítő tevékenységet, de szerintem jokernek van igaza!
                                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                hisz egy olyan helyre belépni ,ahol azon izgulnak a palik hogy sikerült venni egy eredeti Pannónia alátétet--és ott azzal dicsekedni amivel a kolléga---azért várhtó volt hogy szül némi kis ellenérzést..Nem ?
                                majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Számomra felbecsülhetetlen egy ilyen beszélgetés.
                                Hát nem ezt magyarázom?
                                A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X