Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Motor vásárlás előtt állok.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Shifty eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezt a motort 170000 ft vesztegetik a hirdetésben szerepel még plusz 2 db P10 -es blokk bár nekem azok nem kellenének.
    Nem akarom rontani más ember üzletét, de 170000 a "hibridért" kicsit magas ár, még a két pótblokkal és átiratható (forgalmi + adásvételi) papírokkal is. Gondolom adná vele az emlékeit is, azért ennyi...
    Hogy mi mennyit ér, az a pontos típustól, gyártási évtől, meglévő/hiányzó alkatrészektől, papíroktól és mindentől függ. Pl. egy nem túl fényes állapotú VT-2-es lámpáért (p.öcslámpa, pl. a korábban linkelt '60-as TLF-ről ennek az aljzata hiányzik) is elkérnek 8-10 ezer forintot, így néhány nehezen pótolható alkatrész komolyan bele tud szólni az alkuba.
    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

    Komment


      #17
      Még néztem egy másik motort.
      Írtam a tulajnak még régebben.
      Azt írta a papírokkal kapcsolatban, hogy ha például megveszem akkor az adásvételivel mennyek be nem tudom pontosan, de azt hiszem azt írta, hogy a helyi okmányirodába és ott kiadják a papírjait létezik ilyen eljárás, hogy az okmányirodától kell a papírjait kikérni a motornak?

      Komment


        #18
        Én a P10-esemet 60 ropiért vettem úgy, hogy meg van hozzá minden, kaptam hozzá egy zsák pótalkatrészt, köztük egy kissé hiányos T5ös blokkot, bár sajna nem volt minden egyben így kipróbálni nem tudtam a helyszínen, meg azóta sem mivel újra kell festeni, meg a blokk is legó volt, de ma eljutottam arra a pontra, hogy nem szétszedem a motort, hanem a blokk teljesen készen össze van rakva. Szerintem amúgy megérte mert hasonló állapotú gépet nem találtam 100nál olcsóbban évekig, főleg ennyi plusz alkatrésszel együtt. 170 viszont sok azért a T5ért. Neked is legalább annyi munkád vele mint nekem (nézz be az albumomba) és már én is ráköltöttem 60at, csak a festésre meg az apróságokra. Ráadásul még kell egy pár kipufogó meg egy pár felni ami így összesen 100-150e körül van.

        Shifty eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        létezik ilyen eljárás, hogy az okmányirodától kell a papírjait kikérni a motornak?
        Én még ilyenről nem hallottam, igazából ha nincs az okmányirodába ismerősöd ki sem adják csak úgy a járművek adatait meg papírjait, mert ennyi erővel holnap bemennék és elkérném a kocsid papírjait, írnék egy hamis adásvételit és a tudtodon kívül már az enyém a kocsid. Szerintem előtte kérdezz rá az okmányirodánál, de tulajnál kéne lenni minden papírnak, de legalább egy példánynak mindenből. Amúgy nézz be ebbe a topickba és szerintem elég sok kérdésre találsz választ, amire meg nem azt tedd fel nyugodtan.
        Utoljára szerkesztve a következő által: Blackmumus; 2012 aug. 15, 22:50.
        korompaiistvan kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Ezért csodálkoztam én is, hogy csak úgy nem kérhetem ki a papírokat.
          Vagy mondom neki, hogy kérje ki.
          korompaiistvan kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Shifty eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Azt írta a papírokkal kapcsolatban, hogy ha például megveszem akkor az adásvételivel mennyek be nem tudom pontosan, de azt hiszem azt írta, hogy a helyi okmányirodába és ott kiadják a papírjait létezik ilyen eljárás, hogy az okmányirodától kell a papírjait kikérni a motornak?
            Minden forgalomba helyezésnek ez a menete. Bemész, és kiadják. Nem ! nem így működik. Minden dokumentumnak a tulajnál kell lennie. Lehet hogy elhányta, vagy nem találja, de azt nem az okmányiroda őrizgeti.
            A szürke forgalmi önmagában kevés, ha nem a bejegyzett tulaj árulja a motort ! Az a 170e tényleg sok.
            korompaiistvan kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Simson 250

              Mennyire Pannónia az álom? Nézd meg..papíros, szépnek mondható, szinte minden alkatrésze megvan, és forgalomba helyezhető, ha úgy gondolod..
              Azért annyira nem egyszerű forgalomba helyezni:

              Motorszám nem passzol a forgalmival a váz igen.
              A 3. képen a háttérben lévő tank inkább rávaló, illetve ahogy nézem elég sok krómozott alkatrész át van festve, amiket (szerintem) újra kellene krómoztatni, ha az eredetihez közeli állapotot szeretnél, de ha már ezeket megcsinál(tat)tad, akkor az egész motort fel kellene újítani, mert nagyon elütnének egymástól a felújított, és a régi alkatrészek...

              Az első lámpán a "króm" keret, ami itt színtén le van festve, az is P10-esre való, ha jól látom...
              Utoljára szerkesztve a következő által: Intrepid; 2012 aug. 16, 07:30.

              Komment


                #22
                mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Minden dokumentumnak a tulajnál kell lennie
                Ez való igaz! Sok a mutyizás is a neppereknél DE a legjobb út a tiszta út! Inkább több motort néz meg minthogy a forgalomba helyezéssel bajlódj.
                Bele kell nyugodni, hogy a jelenlegi helyzetben 4 féle Pannónia van: Amiről még nem tudunk v. felújításra árulják, a szobadísz, a Patika 60km/h és ami megy 80-100km/h

                Komment


                  #23
                  BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  4 féle Pannónia van: Amiről még nem tudunk v. felújításra árulják, a szobadísz, a Patika 60km/h és ami megy 80-100km/h
                  Tapasztalataim szerint ez a lista valahogy így néz ki:
                  1.: "Első tulajtól" - az öreg 50 éve használja, van rajta pár sufni megoldás de törekedett az eredetiségre, lényegébe mindene megvan, de esztétikailag mindent fel kell újítani (festeni, krómozni, polírozni)

                  2.: "Első tulajtól teljesen felújítva" - az elmúlt 30 évet egy fészerben töltötte a motor, hót rozsda volt de lefestettem mindent amit lehetett, főleg a rozsdát (le kell marni a festéket és a rozsdát is és ha mázlid van a rozsda alatt motort is találsz)

                  3/1.: "Teljesen felújítva" (nem az első tulajtól) - foglalkoztak vele de tele van típusidegen alkatrészekkel

                  3/2.: "Teljesen felújítva" - tényleg teljesen fel van újítva és nem találsz rajta hibát, de az árából 5 másik motort veszel

                  4.: "Papírok nélkül" - magyarul hobbi célokra, szórakozhatsz vele életed végéig, forgalomba soha nem motorozhatsz vele

                  viszont ajánlom figyelmedbe ezt a szösszenetet a szakszlenggel kapcsolatban
                  Kakas kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Megfogadom a tanácsokat.
                    Bár nehéz találni motort ami nekem is tetszik és látok benne fantáziát.

                    Komment


                      #25
                      Néztem most még egyet egész jól rendbe van a papírjai is megvannak csak régi rendszámos és lejártak az okmányai.
                      Szerintetek?

                      Click image for larger version

Name:	6046664_1.jpg
Views:	1
Size:	73.5 KB
ID:	131757Click image for larger version

Name:	6046664_2.jpg
Views:	1
Size:	65.7 KB
ID:	131758
                      Kakas, korompaiistvan és OdinHEM kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Na ez már egész jó. Bár ahogy nézem P10-es szerszámosládából és visszapillantóból nincs hiány, na meg a csomagtartó sem teljesen szabvány, de más feltűnő csúnyaságot nem látok rajta, ezek meg könnyedén eltávolíthatóak. Bár nem vagyok lexikon, úgyhogy majd az avatottabb szemekkel rendelkező fórumozók kioktatnak. Ha 150 alatt van akkor megéri, ha felette akkor előtte próbáld ki és próbálj meg alkudni
                        Kakas és korompaiistvan kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Igen ez már 150 alatt van plusz ad hozzá még egy blokkot egy pár kipufogót és pár alkatrészt is.
                          Régi forgalmival rendelkezik azt írta még.

                          Komment


                            #28
                            Shifty eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Igen ez már 150 alatt van plusz ad hozzá még egy blokkot egy pár kipufogót és pár alkatrészt is.
                            Régi forgalmival rendelkezik azt írta még.
                            Akkor meg megvan a motorod! Szerintem rabolj rá. És az is jó, hogy megvan a forgalmija, azzal ne foglalkozz hogy lejárt, a forgalomba helyezés nem nagy ördöngösség, csak kicsit zsebbenyúlós. Az a lényeg még, hogy eredeti tulaj legyen, a tulajdonosi lánc rendben legyen és adásvételit írjatok. A szürke forgalmi alapján okmányirodába rá tudnak keresni, hogy kié volt és, hogy rendben van-e minden, de úgyis kell eredetvizsgálatra is vinned.
                            Kakas és korompaiistvan kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Bár ahogy nézem P10-es szerszámosládából és visszapillantóból nincs hiány
                              a szerszámos láda nem P10, hanem H vagy nem H változat függő, de valóban, a bal oldalra nem volt gyárilag, illetve a króm keret az első lámpán színtén P10re való, vagyis az is csere, és a tanksapka is.

                              talán, de ebben nem vagyok biztos, a hátsó lámpa se oda való, de ezt majd valaki, aki ért is hozzá, megmondja?!
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Intrepid; 2012 aug. 16, 15:33.
                              Kakas kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                Beszéltem vele.
                                Azt mondta, hogy amikor vette a motort akkor nem íratta át a nevére hanem később visszament és íratott az előző tulajdonossal egy adás-vételi papírt és így került hozzá.
                                Ma még visszahívom.
                                Mit érdemes még megkérdezni a motor papírja kapcsán?
                                A számok egyeznek azt mondta.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X