Sziasztok! Most vettem egy T5-ös Pannoniát, de nem tudom beindítani. Teljesen kezdő motoros vagyok, úgyhogy azt sen tudom, hogy mit kérdezzek. Üdv.:Cubato
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cubato‎
Collapse
X
-
Cubato eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseúgyhogy azt sen tudom, hogy mit kérdezzek.
Mindannyian voltunk kezdők, úgyhogy gondold át és kérdezd bátran. Inkább többet mint elegendő, mint kevesebbet és akkor sikerrel veszed majd az akadályokat.Everything is better when you decide you don't care.
-
Üdv a fórumon!
Egy megfelelő állapotú, rendesen beállított Pannonia el szokott indulni úgy hidegen, hogy benzincsap megnyit, szivató "nyit", (gyújtás nélkül) kétszer lenyomni a berúgókart, benyomni a gyújtáskulcsot és harmadik lenyomásra elindul. (legalábbis az enyém, láttam olyat akinek -10 és +40 fokban is szivató nélkül, első "rúgásra" indult a motorja)
Persze ha 10-15 éve nem ment, vagy valami nincs rendben a karburátorral vagy a gyújtással, akkor ez így nem fog menni.
Milyen állapotú a motorod?There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
Cubato eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSajnos én annyira kezdő vagyok, hogy még motoron sem ültem
Komment
-
UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem hallgattam a sok „kezdésnek egy kis MZ nem lenne jobb” károgásra. Nem bántam meg.
De szerintem nem csak az anyagi haszonszerzés miatt osztották meg az "A" kategóriát .Jelen pillanatban nem vagyok tisztában , hogy pontosan hányszor kell lépcsőről lépcsőre vizsgázni .Én annak idején "A1"-ből megszereztem és utána egy év múlva forgalmi vizsga ismét (ETZ-250-el) és meg volt a korlátlan "A". Az Ural is nagy dög gép ,de egy mostani hasonló kategóriájú speed motor a 17-18 éves gazdájával...........!? Na jól elkanyarodtam.
Komment
Komment