28éves vagyok gyerek korom óta a benzingőz határoz meg, és abból is csak a nemesebb keveréké az igaz számomra, ez olyan mint egy jó bor, csak én alkoholt nem iszom. Ezért inkább a vezetés élményének szentelem az életem, ebből a szempontból szerencsésnek mondhatom magam mert magaménak tudhatom a kelet német egy két koralkotó csodáit! Ezalatt első sorban a Trabantot értem amiből két darabnak is a büszke tulajdonosa lehetek. Az egyik utolsó kiadás a 4 üteműek sedán kivitelű remek darabja, a másik egy 2ütemű kaszni 601s, ami teljesen át építési folyamatok alatt gondozok egy ideje. Most sikerült a két kerekűek közül be szereznem két Mz típust, egy restaurálási alapnak meg felelő Ts 125-öst és egy etz 250, ami 300 "
a hatvan kilóm nem súly neki" ezekkel kapcsolatban igényelném majd a hozzászólásokat ha valahol meg akadnék előre is köszönöm.
A mechanikus része nem bonyolult, de viszont az elektronika már annyira nem tiszta számomra pl. : honnan tudom be határolni hogy hány voltos a rendszerem 1984 Mz Etz 250 én erre azt találtam hogy 12V de ami nekem van abban 6V-os aksi van és így nem tudok rá jönni hogy mi az igazság
ha ebben tudtok egy kis okosságot azt meg köszönöm.
![Mosoly](https://veteran.forum.hu/core/images/smilies/smile.png)
![Mosoly](https://veteran.forum.hu/core/images/smilies/smile.png)
![Mosoly](https://veteran.forum.hu/core/images/smilies/smile.png)
Komment