28éves vagyok gyerek korom óta a benzingőz határoz meg, és abból is csak a nemesebb keveréké az igaz számomra, ez olyan mint egy jó bor, csak én alkoholt nem iszom. Ezért inkább a vezetés élményének szentelem az életem, ebből a szempontból szerencsésnek mondhatom magam mert magaménak tudhatom a kelet német egy két koralkotó csodáit! Ezalatt első sorban a Trabantot értem amiből két darabnak is a büszke tulajdonosa lehetek. Az egyik utolsó kiadás a 4 üteműek sedán kivitelű remek darabja, a másik egy 2ütemű kaszni 601s, ami teljesen át építési folyamatok alatt gondozok egy ideje. Most sikerült a két kerekűek közül be szereznem két Mz típust, egy restaurálási alapnak meg felelő Ts 125-öst és egy etz 250, ami 300 " a hatvan kilóm nem súly neki" ezekkel kapcsolatban igényelném majd a hozzászólásokat ha valahol meg akadnék előre is köszönöm. A mechanikus része nem bonyolult, de viszont az elektronika már annyira nem tiszta számomra pl. : honnan tudom be határolni hogy hány voltos a rendszerem 1984 Mz Etz 250 én erre azt találtam hogy 12V de ami nekem van abban 6V-os aksi van és így nem tudok rá jönni hogy mi az igazság ha ebben tudtok egy kis okosságot azt meg köszönöm.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
1984 MZ ETZ 300, 1981 MZ TS 125 - Zigmund
Collapse
X
-
Szia
Mikorra Kell a megoldás ?
Mert itt egy jó indulatu társaságba kerültél,mindenki mond valami jót, mert ki kellene találnunk azt amit nem
irtál le és abból kellene táv segitséget adni. Ez pedig minden igyekezetünk mellet eltart egy darabig.
Te pedig valószinü motorozni szeretnél.
Tehát,kérdésre kérdéssel talán gyorsabb.
Generátor vagy dinamo van benne / ha nem megy akkor képet mellékelj./
Az ülés alatt van-e dióda hid / ha nem megy akkor képet mellékelj /
Hány voltos az index relé U.A.
Hány voltos a gy. trafo az izzok a....stb U.A
Különben mit csinál vagy nem csinál a motorod ?
Szia.korompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment