Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1984 MZ ETZ 300, 1981 MZ TS 125 - Zigmund

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    1984 MZ ETZ 300, 1981 MZ TS 125 - Zigmund

    28éves vagyok gyerek korom óta a benzingőz határoz meg, és abból is csak a nemesebb keveréké az igaz számomra, ez olyan mint egy jó bor, csak én alkoholt nem iszom. Ezért inkább a vezetés élményének szentelem az életem, ebből a szempontból szerencsésnek mondhatom magam mert magaménak tudhatom a kelet német egy két koralkotó csodáit! Ezalatt első sorban a Trabantot értem amiből két darabnak is a büszke tulajdonosa lehetek. Az egyik utolsó kiadás a 4 üteműek sedán kivitelű remek darabja, a másik egy 2ütemű kaszni 601s, ami teljesen át építési folyamatok alatt gondozok egy ideje. Most sikerült a két kerekűek közül be szereznem két Mz típust, egy restaurálási alapnak meg felelő Ts 125-öst és egy etz 250, ami 300 " a hatvan kilóm nem súly neki" ezekkel kapcsolatban igényelném majd a hozzászólásokat ha valahol meg akadnék előre is köszönöm. A mechanikus része nem bonyolult, de viszont az elektronika már annyira nem tiszta számomra pl. : honnan tudom be határolni hogy hány voltos a rendszerem 1984 Mz Etz 250 én erre azt találtam hogy 12V de ami nekem van abban 6V-os aksi van és így nem tudok rá jönni hogy mi az igazság ha ebben tudtok egy kis okosságot azt meg köszönöm.

    #2
    Nem értek nagyon az EZT-hez, bár akad egy a pinyóban, na meg hajtottam is valamikor ie.:-)))) Tehát tudtommal az ETZ-k csak 12V-al jöttek.

    Komment


      #3
      A DDR motorok a Simson S-51, illetve az ETZ sorozat óta (kb. 1982) 12 volttal jöttek ki.

      Komment


        #4
        Egy multimeter talán kerül egy 1000esbe is! ki kell mérmi mennyivel tölt(bár ez lehet nagy feladat lesz)!

        Komment


          #5
          Szia
          Mikorra Kell a megoldás ?
          Mert itt egy jó indulatu társaságba kerültél,mindenki mond valami jót, mert ki kellene találnunk azt amit nem
          irtál le és abból kellene táv segitséget adni. Ez pedig minden igyekezetünk mellet eltart egy darabig.
          Te pedig valószinü motorozni szeretnél.
          Tehát,kérdésre kérdéssel talán gyorsabb.
          Generátor vagy dinamo van benne / ha nem megy akkor képet mellékelj./
          Az ülés alatt van-e dióda hid / ha nem megy akkor képet mellékelj /
          Hány voltos az index relé U.A.
          Hány voltos a gy. trafo az izzok a....stb U.A
          Különben mit csinál vagy nem csinál a motorod ?
          Szia.
          korompaiistvan kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Ez túl sok lehet egyszerre!
            dinamó...dinamó híd...gy.trafó..még engem is zavarba hozol




            cm3, évjárat, típus, fénykép..nagy segítség tud lenni, persze, ha előtted más nem piszkált bele

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X