üdvözlet mindenkinek.
1954-es Horex Regina 250 tulajdonosa vagyok. A motor eredetileg a nagyapámé volt, 1968-ban egy baleset után szétszedte részben felújította és a motor így várta a szebb jövőt.
Az elmúlt 3 évben raktam össze. A motort-váltót Laczik Sándor újította fel, a többi munkát én csináltam. Fényezni / krómozni nem kellett (leszámítva a tank belső bevonatát) mert azt még nagyapám megcsináltatta.
Bár szinte komplett volt a motor, a lámpákat és kipufogót cserélni kellett - azok már egy korábbi esés miatt Danuvia / Pannónia alkatrészek voltak. A gumik is mentek, a külső Cordatic bár még szőrös volt de betonkemény, a belsőn volt vagy 8 folt - tipikus hiánygazdaságbeli megoldás. Ahogyan a rézlemezzel talpalt fékkulcs is a fékbetét felújítás helyett.. :-)
Mivel rendszeresen használom ezért a gyújtást / dinamót lecseréltem egy powerdynamo rendszerre ami 12V-t ad, nem kell neki akkumulátor és elektronikus az előgyújtás szabályzása.
Júniusban állt újra forgalomba, azóta mentem vele 1300 km-t probléma nélkül.
1954-es Horex Regina 250 tulajdonosa vagyok. A motor eredetileg a nagyapámé volt, 1968-ban egy baleset után szétszedte részben felújította és a motor így várta a szebb jövőt.
Az elmúlt 3 évben raktam össze. A motort-váltót Laczik Sándor újította fel, a többi munkát én csináltam. Fényezni / krómozni nem kellett (leszámítva a tank belső bevonatát) mert azt még nagyapám megcsináltatta.
Bár szinte komplett volt a motor, a lámpákat és kipufogót cserélni kellett - azok már egy korábbi esés miatt Danuvia / Pannónia alkatrészek voltak. A gumik is mentek, a külső Cordatic bár még szőrös volt de betonkemény, a belsőn volt vagy 8 folt - tipikus hiánygazdaságbeli megoldás. Ahogyan a rézlemezzel talpalt fékkulcs is a fékbetét felújítás helyett.. :-)
Mivel rendszeresen használom ezért a gyújtást / dinamót lecseréltem egy powerdynamo rendszerre ami 12V-t ad, nem kell neki akkumulátor és elektronikus az előgyújtás szabályzása.
Júniusban állt újra forgalomba, azóta mentem vele 1300 km-t probléma nélkül.
Komment