Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Köszönöm a válsaszokat.
    A tanulmányaimról annyit jogy most igyekszek iskolát választani, de csak olyanban gongdolkozom ami ad érettségit is.

    Komment


      #17
      Itt egy videó a mociról. Szerintetek jól van beállítva a karbi? Ilyen a hangja egy jól beállított motornak, vagy van mit még csiszolni rajta? Válaszokat előre is köszönöm! https://youtu.be/2_itbCe3QCQ

      Komment


        #18
        Benedek eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szerintetek jól van beállítva a karbi? Ilyen a hangja egy jól beállított motornak, vagy van mit még csiszolni rajta?
        Mi a fenének macerálod szegény gépet?
        Döntsd el mit akarsz tőle,én ha van papirja befesteném és levizsgáztatnám! Az úton kiderül:jól van e beállítva.ha szerelgetni akarsz szerelgesd és csendesen megismered,ha rám halgatsz csak akkor bütyköld:ha nem megy,esetleg...NEKED nem felel meg....!
        Atti69, Titus és 3 további látogató kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #19
          Benedek eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Itt egy videó a mociról. Szerintetek jól van beállítva a karbi? Ilyen a hangja egy jól beállított motornak, vagy van mit még csiszolni rajta? Válaszokat előre is köszönöm! https://youtu.be/2_itbCe3QCQ
          Én fel sem hangosítottam , csak néztem a videót . Egy kérdésem lenne : Te tudod , hogy milyen típusú motoron ülsz ? A kezed fiatalos ( ahogy láttam , remélem nem tévedek ) , ezért merem remélni , hogy nem vagy Parkinsonon kóros , akkor viszont mi a kékeres ló...ért rángatod az a szerencsétlen gázmarkolatot ? Szerinted ez egy 50 cm3 es seggrakéta vagy mi ? Szerinted , hogy kellene harapni ennek a szerencsétlen álmából felvert , kétszer nyugdíjazott , szemmel láthatóan gondos ápolást még nem kapott , motornak ?

          A közvetlenségemet értékeld pozitívan , ha a szándékom nem lenne jó , akkor hidd egy mondatos lenne csak a hozzászólásom .....

          Mátéapunak teljesen igaza van , ezért nem is ismétlem ------talán csak azt a részét , hogy : előbb döntsd el hogy mit akarsz vele kezdeni , aztán akkor minden egyszerűbb lesz

          Majd , ha tényleg lesznek megoldandó problémák a motorral -biztos vagyok benne , hogy kapsz használható segítséget is . Tőlem is és sokaktól a fórumról .
          madorka, Titus és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Tudom milyen motoron ülök és nagyon megbecsülöm. Az lenne a kérdésem hogy elég-e ha csak az ellenörzőablak alsó rész alsó részéig van az olajszint? Válaszokat előre is köszönöm.

            Komment


              #21
              Benedek eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              csak az ellenörzőablak alsó rész alsó részéig van az olajszint?
              Kuplungoldali kis-fedél levétele után:az ablak szintjéig kell legyen,sztenderre állítva( ami ugye vízszintes helyzetet feltételez).
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #22
                Bocs mikor cserélték utoljára az olajt a váltóban? Amúgy ha vízszintes talajon áll a gép az ablak alja a szint tudtommal de érdemes átnézni a fórumon található infókat miket javasoltak már eddig is.

                Komment


                  #23
                  Benedek eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ilyen a hangja egy jól beállított motornak, vagy van mit még csiszolni rajta?
                  Lehet, hogy a telefon kamerája miatt van, de a kipufogónak nincs egészséges hangja. Az alapárat pedig magas, egyhengeres Pannóniáknak nem kell ekkora, úgy a váltót is kíméled. A gázt feltételezem csak a kedvünkért húzogattad, hogy halljuk a reakciót. Nem tökéletes, de ezen nem is kell csodálkozni. Először is a gyújtás legyen rendben, aztán lehet állítgatni a porlasztót. Nálam 3 mm az előgyújtás, így könnyen indul és jól megy. Bár ehhez rendes kék gyertyaszikra is szükséges, ez a mágnes és a tekercs feladata.

                  Komment


                    #24
                    Köszi a válaszokat . A motornak természetesen sokkal jobb hangja van élőben. Az alapjáratot már beállítottam. Hamarosan teszek fel új videót.

                    Komment


                      #25
                      Itt egy új videó. https://youtu.be/swXUQSqjun4

                      Komment


                        #26
                        Nekem több is van-de egy-sem jár ilyen szépen!Ezt őrizd meg és lehetőleg ne egy-helyben járasd.Látom neked már van egy jövőképed,vagy legalább alakul..
                        Egy ilyen motorblokkra már lehet alapozni,jó kezdőmotor lenne:ha vannak papírjai....
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #27
                          Sajnos nincsenek papírjai. De nagyon vigyázok rá,nem pörgetem tulságosan, és nem rodeózok vele. ( meg semmivel sem). Csak amolyan hétvégi és nyáriszünetes motor.

                          Komment


                            #28
                            Benedek eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Itt egy új videó.
                            Az alapjárat jó lesz. Ha ennyire nem látni a füstjét akkor a gyújtás és szimmeringek is rendben lehetnek.
                            Fölösleges jobban hozzányúlni, ha csak hétvégi motor, de a videó végén amikor visszaengeded a gázt egyenetlenné válik az alapjárat. Talán az alapjárati levegőcsavaron(nem a hatlapfejű) egy keveset beljebb kellene tekerni és kész. Ha nem lesz jobb akkor állítsd vissza. A porlasztója nem tudom mennyire kopott. Ha nem túlzottan(nem úgy tűnik), akkor reagál még erre a csavarra.

                            Komment


                              #29
                              Én jelenleg MOL Hykomol 80w90-es olajat használok.
                              Kinek mi a véleménye erről a választásról?

                              Komment


                                #30
                                Mosd ki valami híggal és öntsd fel motorolajjal,nem probléma tulajdonképpen viszont a parafakuplung nem igazán szereti.
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X