Bimbi10 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia T1 felújítás
Collapse
X
-
Bimbi10 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
-
Köszönöm szépen a gyors, érthető, és szakszerű segítséget, holnap megpróbálom a leírtak szerint. De nekem úgy tűnik mintha rövidebb lenne a leszorító tárcsa tengelye, ami átmegy a váltóba, pedig szinte teljesen be van csavarva, a biztosító anyával van egy szintben (szerintem nem sokat tudok már állítani rajta). És elötte teljesen jól müködött a kuplung, csapágygolyóval nem találkoztam.Ha a lenti "kuplung kart" az alsó állásban meghúzom, akkor kinyomja a leszorító tárcsa tengelyét és oldja a lamellákat, de legalább 3cm -rel hosszab így a kuplung bowden, nem lehet a méretét beállítani. Eddig a lenti "kuplung kar" középen müködött, nem a lenti állásban....., de lehet hogy még be lehet állítani. Holnap megnézem még egyszer, pontosan hol keressem a csapágy golyót?
További szép estét kívánok.
- 1 like
Komment
-
Bimbi10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésekuplung kar valami miatt nem müködik,
Blokkügyben képekkel tudok segíteni. belülről kifele: pálca - golyó - pálca - golyó a sorrend. Szerintem valami kimaradt. Ha már szétszedted lehet célszerű a golyókat cserélni (az enyémek nagyon ramaty állapotban voltak) bármelyik biciklisboltban vehetsz. A pálcák végén lévő - golyók általi - esetleges kopásokat sem árt kezelni. A kuplung kiemelő tengelyt (már ha így hívják) ugye jól tetted a helyére?
- 4 likes
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA pálcák végén lévő - golyók általi - esetleges kopásokat sem árt kezelni.
Még valami, a bentött olajmennyiség szintjét miképp tudom beállítani a kuplungházban?
Szép hétvégét!
Komment
-
Bimbi10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLemértem 5.5 golyó kell bele
Én a kis-deklinél töltöm fel az alsó peremig hosszában elvágott flakonnal vagy papírlappal.Ugyanitt engedem le az olajat oldalra döntve,a lábtartó vége alá deszkalapot teszek a kormányvége alá festékesdobozt ronggyal,szépen kifolyik,nem kell a leeresztő gyenge menetét babrálni.....
Szerintem mérd meg a pálcát,és a furatot és olyan méretű golyót igyekezz venni,egy két tized nem számít,de ne kóvályogjon a golyó ,mert jobban koptat,az a lényeg ne akadozzon.
Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2020 nov. 01, 06:04."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Bimbi10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLemértem 5.5 golyó kell bele,
Lehet, T1-nél más a helyzet, a TLF-emnél 6,34 a hivatalos méret. De az tényleg jó megoldás, ha a pálcák átmérőjéhez igazodsz. A pálcákat én állványos fúróba fogtam, a talpra finom, majd nagyon finom (vizes) csiszolópapírt tettem amíg a golyó által mart lyuk el nem tűnt. Persze fontos, hogy a fúró talpa (nem biztos, hogy így hívják) merőleges legyen a fúrószárra.
Olaj. A piros könyv azt mondja: olajszintet úgy ellenőrizd, hogy az a kisdekli aljáig érjen. Meg azt is mondja: önts bele 1,5 l olajat! Így aztán akár választhat is
. Hallgass Mátéapura, esetleg kicsit billents a gépen, úgy rátehetsz még mondjuk 2 dl-t. Bár lehet, hogy itt is megárt a sok a jóból
.
- 4 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseUgyanitt engedem le az olajat oldalra döntve,a lábtartó vége alá deszkalapot teszek a kormányvége alá festékesdobozt ronggyal,szépen kifolyik,nem kell a leeresztő gyenge menetét babrálni...... ...bár nincs egy hete, hogy a benzincsapom tekerentyűjét - félkézzel !!!! - simán letörtem
.
A fejreállítós módszert eddig csak fűnyírókon és rotakapán mertem alkalmazni.
Komment
-
Sziasztok, ma végre sikerült megcsinálni a kuplungot, 6mm-es csapágygolyó lett a megoldás, pedig 5.556-os volt benne. Mindent sikerült megcsinálni, új lánc, lamellák, tömítések, 15w-40-es motorolajal lett felöntve. A próbárol van videóm is, ha sikerül letöltenem fel fogom tölteni. Most inkább kicsit fent fog a kuplung, de még nem tudtam beállítani rendesen. Esetleg valami ötlet? (ja, és menyire kell meghúzni a lamelákat rögzítő rugókat a drótozás előtt?)
De szépen vált, le, fel.
Köszönöm a segítséget mégegyszer!
Komment
-
Bimbi10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMost inkább kicsit fent fog a kuplung, de még nem tudtam beállítani rendesen."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Bimbi10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése(ja, és menyire kell meghúzni a lamelákat rögzítő rugókat a drótozás előtt?)
- 3 likes
Komment
Komment