Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Visszakaptam a korábban kölcsönadott benzinemet. Bekevertem, beöntöttem egy liter. Ugyanaz és az olaj is jön a kifuogó illesztésénél
Asszem mindjárt elugrom a boltba szimeringért
Azt viszont nem tudom megkülönböztetni milyen a Vito és milyen a másik
Boltos mondhat amit akar
Végül is nem számit, olyan sokat nem fog ez a motor már pörögni
Ami nem tecc az S51-ben, hogy a bal oldali szimeringnél a blokk furatban nincs semmi váll vagy zéger
Annyira benyomhatom a szimeringet hogy "beleesik" a csapágy mellé
Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2021 jan. 09, 16:26.
A német , vagy holland kék színű szilikonos (de kétajkú) szimmerringbe sem fogsz csalódni , rakd be nyugodtan . Az SKF Viton szimmerringje barna színű , hő , olaj és kopásálló , cserébe a gyengébb főtengelyeket "megeszi" ... A szimmerringet addig nyomd a fészekébe , amíg nem "színel" az aluházzal .
De egyáltalán nem biztos hogy az a baja .... gyertya kép OK ? Nincs túletetve ? A friss benzint ugye nem öntötted bele a régibe ? Megszakító hézag OK ? Szikra OK ? Gyertyahézag OK ? állítst 0,4-0,5 -re ... Kiszellőztetted ?
Há'persze hogy barna Az utóbbi 5 évbwen költözködtem kétszer. Egy élet lomjait csomagoltam és feliratoztam a dobozokat Éreztem hogy kell valami Simsonnak lennni. A zseni átlátja a káoszt, és ott sorakoztak a szimeringek, köztük a 20x35x7 barna Viton és kétajkú
Elugrottam tömitést venni, ami később itthon is a kezembe került
Most már csak ihlet kell cserélni
Leengedtem, volt benne alig két liter A többi adat OK merthogy a haver korábban ellenőrizte meg én is
A kipufbol jövő elég sok friss olaj ami gyanussá tette azt a szimeringet.
Ki nem vettem, de a bowden alpból nem feszül és ha csak kézzel huzogatom lent a bowdent, határozottam zár és mint irtam elég sokáig kell szivatózni kb. egy perc, már ha indúlt
Nem egy nagy durranás ez a szimering csere mégis alig van hozzá kedvem. Addig húzom az időt mig tavasz lesz, akkor meg elviszik az autómat vizsgáztatni aztán itt fogok picsogni jármű nélkül
fél9 tájban felugrottam , kármentő a blokk alá, és lekaptam az oldaldeklit. Alig fojt ki olaj. Majd holnap megkeresem a kisfogas rögzitőt
mátéapu
lekapom azt is, majd vissza. Nagy kuplung fogasbol gyártottam jópárat, remélem megtalálom a sjátomat is :)
;n226209 eredeti hozzászólása
idegesített a hiánya
Két éve karácsony elött a főtengely jeladó megadta magát, a gép ott karácsonyozott a villany mesternél. Bizony jól jött a Simson
Éppen az első erős hóesés elött kaptam vissza az autót
Igaz, nálam ez fóbia, de amikor Bp-en laktam mindig a legközelebb kellett parkolnom és csakis kifelé irányba parkoltam. Most mindegy, kapásbol kifarolok a kertböl
Kérdezték , mi a francért kell neked automata kapu. Csak a szép lakatos és villany munka miatt, mondtam. Kézzel is ki tudom nyitni adott esetben a kaput. Aztán megöregedtem és áldom az eszem hogy ,megcsináltam automatára.
Gyaloglás a lábam és más miatt nehezen megy, pedig semmi a bolt és az orvos is . Ipari iskolába Csepelen volt hogy gyalogoltunk 4-5 km-t is amikor nem állt bent a "fatenegelyű" HÉV. Fiatalság, nem számitott semmi. Volt egy szakrajz tanárunk az dübörgött végig egy Horexxel azon az úton
Áh, nem szeretek nosztalgiázni!
Szoval pót-jármű mindig kell!
Pótjármű projekt szünetel. levert valami "vírus" "rendesen a lábamrol
Panaszkodtam a körzetinek, kirendelt egy PCR virus tesztet. A neten/EESZT néztem másnap az eredményt, pozitivnak jelezte a kód
Basszus becsináltam
Aztán ma reggel jelent meg a labor lelet ahol a megfelelő sorban negatív volt. Nem semmi egy napom volt, kis "féreértés" miatt
Komment