Közlemény

Collapse
No announcement yet.

uaz mint erdöjáró

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    uaz mint erdöjáró

    Az uaz tapasztalataim szerint az egyik legjobb erdöjáró a kisemberek körében,bár nem olyan nyomatékos mint egy aro a diesel motorjával de a jó súly elosztása miatt és a merev hidaknak köszönhetöen bármilyen terepen nagyon jól boldogúl.

    #2
    Üdv szipu85,!


    Terepre (bár a 2.5 benzines motor) az UAZ, Lada Niva, Gaz való. Egyik sem gazdaságos, de kegyetlen balféknek kell lenni, hogy elakadj velük. Vezettem már mindet, de ahol előttem a traktor elment, én is. Orosz technika, sokat kibír!
    OdinHEM és szipu85 kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia István!A gazdaságosság is fontos tényezö,de én megvagyok elégedve a dobozos 15 literes fogyasztásával fakitermeléssel foglalkozom közelitésre használom kemény terepen lehetöségeihez képest jól megrakva az aro elsö felfüggesztése már rég megatta volna magát ráadásul ha nincs utólagosan beépitett szervo benne a kormánya igazán izzasztó láncolni sem tudod az elejét ha macitalpas gumit rakol rá és az ornehézsége miatt meghal ebben a csuszós idöben




      A problémám az lenne az uazal hogy szelephézagot kellene éllitanom mert ciripel az elsö hengernél kicseréltem a karburátort egy ujra igy már beindul szépen jár a motor csak hirtelen gázadásnál behorkol és erötlen egytorkos karbirol van szó a vákumos gyujtás rásegitö is rendben van ugyhogy már csak a szelephézagra és a hengerfej pakolásra tudok gondolni ezért lenne szükségem a szerelési kézikönyvre

      Komment


        #4
        Én az összes ladámból kidobtam a vákumos gyújtást, mert nem voltunk sosem összhangban. Vagy a régi mechanikus karbis lett, vagy hallgyújtást kapott.
        Uaz-ba, ha a gázt beleszerelteted, még egy darabig olcsóbb lesz, de sajna az LPG árát is emelik hamarosan.
        Na viszont a szelephézagra nem tudok értéket mondani, de Karácsonykor hazautazunk anyámékhoz, az ottani szomszédnak volt, ésvan is UAZ (parancsnoki, dobozos is), meg a szerelője biztosan tud rá mondani valami okosat, de szerintem van valahol egy UAZ-os könyvem is.

        Komment


          #5
          Uaz??? Biztos nagyon jó, de nekem egy hosszabb állás után ismét gurul a kicsi kocsim.:-))) Nissan Terrano II-es 3 ajtós.
          Na azért ezzel sem maradtam még sehol szégyenben. Pedig voltám már vele egy két meredek pályán.:-))) Mondjuk mostanság elkelne egy rendes garnitúra gumi rá, de még így is ütős. Szilveszterkor kicsit megnézzük mitt tud a dombokon.:-))) Lesz egy Ford Ranger is. Majd jó össze hasonlítsuk.:-))))Click image for larger version

Name:	Gázló1.jpg
Views:	1
Size:	202.6 KB
ID:	133949

          Komment


            #6
            Nagyobb pocsolya nem volt? Ilyenen még motorral is keresztülmegyek :P
            OdinHEM kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              ..meg nem is pocsolya hanem patak , annak meg kemény a feneke
              OdinHEM kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Hali! A nevem is jelzi az elfogultságomat .A NIVA a mindörökké ámen!Fél évig szögeltem az1.6 -ost.Minden új a hátsó futóművön kivül.Karosszéria ,motor, festék katódos védelmű, leüregvédve 2liter terosannal, műanyag dob betétek.Én is erdőkerülő vagyok.Nem hagy ott, birja a gyűrődést.A múlt héten pecázni voltunk a Tiszán .CSak a szamuráj volt ellenfél.Kettő félbe csak úgy lélegezte a benzint az orosz.Igyál Szása !Kapsz még egy fröccsöt!
                OdinHEM kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Persze persze. Ezzel nem a terepjáró képességét akartam demonstrálni, csak betettem egy képet. Töredelmesen bevallom, elfelejtek fényképezni, ha terepen vagyok..-)))) Olyankor inkább vigyorgok mint a tejbe tök.:-)))
                  Na de itt egy kicsit jobb kép. Elárulom, hogy itt az első kerék meghajtás még nem volt aktiválva.:-))) Pedig nem kicsit orr nehéz.:-)))) Nem igen hitték el, mert sokan még 4X4-ben is szenvedtek.:-))))Click image for larger version

Name:	Sár.jpg
Views:	1
Size:	204.3 KB
ID:	133950 Imádom a kis turpisz orrú kismalacot.:-))) Megvan talán 4-5 éve, de még nem sikerült ki aknáznom minden tudását.
                  Mivel itt műértök vannak mondok két dolgot. Szerintem érdemes elgondolkodni rajta, mert nem szokványos igazi terepjárókon.:-)))
                  Elől torziós rugózás, hátul tekercs.:-))) Akkora kerék mozgás lehetséges , hogy szinte hihetetlen. Na és talán pont ezért mert ilyen a rugózás, ország úton is kényelmes, egyáltalán nem terepjárós. Persze azért a 2,7-es turbós, intercoler-es motor is megnyugtató tartalékokkal rendelkezik.:-)))))

                  Komment


                    #10
                    Na igen, a kis Suzik nagyon durvák. Voltam egyszer egy "kis" buliban. A Suzik amíg a motorjuk bírta szuflával, verhetetlenek voltak. Csak motorral lehetett őket lenyomni.:-))))




                    A patakokról pedig annyit hogy egyszer talán még a 350-es Jawával motoroztam, elértem egy "patakhoz" rendes gázló. Látom nem mély a víz, gondoltam ,azért várok kicsit. Csak hogy hűljön a gép, meg studiroztam.:-))) Egyszer csak jön egy katonai szörnyeteg. Neki rongyol. Na akkor láttam , hogy olyan 1-1,3 cm volt a gázló. Áldottam az őrangyalom. Tólhattam volna (lehet hogy repedt hengerrel) a dögött hazáig. A tiszta víz átka. Nem látszott mélynek.:-))))

                    Komment


                      #11
                      Bocsi:1.3 cm gázlónál csak lábujjhegyen. UAZ alkatrész szarásig:webhifi@gmail.com

                      Komment


                        #12
                        Na most ezt nem igen értem.:-((((

                        Komment


                          #13
                          Szerintem nivaronin arra céloz hogy 1,3 cm az nem igazán mély... Nem többet akartál írni?

                          Komment


                            #14
                            Nem nem többet , motorral szerintem azért az mégis csak sok. Nekem legalább is. Bár azért ha jobban bele gondolok, autóval sem kevés az a 1,3.
                            Nagyon szívesen elfogadom a meghívást ha valaki 1,3 m-es vízen lazán átkel egy motorral, vagy sima , nem speciális terepjáróval.

                            Komment


                              #15
                              55 cm-ig versenyben vagyok. Az 1.30-cal meg csak úgy, ha a mederfenéken tolom...de aztán 2 óra pihi, amíg a békákat kipakolom a légszűrőből
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X