Az uaz tapasztalataim szerint az egyik legjobb erdöjáró a kisemberek körében,bár nem olyan nyomatékos mint egy aro a diesel motorjával de a jó súly elosztása miatt és a merev hidaknak köszönhetöen bármilyen terepen nagyon jól boldogúl.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
uaz mint erdöjáró
Collapse
X
-
Szia István!A gazdaságosság is fontos tényezö,de én megvagyok elégedve a dobozos 15 literes fogyasztásával fakitermeléssel foglalkozom közelitésre használom kemény terepen lehetöségeihez képest jól megrakva az aro elsö felfüggesztése már rég megatta volna magát ráadásul ha nincs utólagosan beépitett szervo benne a kormánya igazán izzasztó láncolni sem tudod az elejét ha macitalpas gumit rakol rá és az ornehézsége miatt meghal ebben a csuszós idöben
A problémám az lenne az uazal hogy szelephézagot kellene éllitanom mert ciripel az elsö hengernél kicseréltem a karburátort egy ujra igy már beindul szépen jár a motor csak hirtelen gázadásnál behorkol és erötlen egytorkos karbirol van szó a vákumos gyujtás rásegitö is rendben van ugyhogy már csak a szelephézagra és a hengerfej pakolásra tudok gondolni ezért lenne szükségem a szerelési kézikönyvre
Komment
-
Én az összes ladámból kidobtam a vákumos gyújtást, mert nem voltunk sosem összhangban. Vagy a régi mechanikus karbis lett, vagy hallgyújtást kapott.
Uaz-ba, ha a gázt beleszerelteted, még egy darabig olcsóbb lesz, de sajna az LPG árát is emelik hamarosan.
Na viszont a szelephézagra nem tudok értéket mondani, de Karácsonykor hazautazunk anyámékhoz, az ottani szomszédnak volt, ésvan is UAZ (parancsnoki, dobozos is), meg a szerelője biztosan tud rá mondani valami okosat, de szerintem van valahol egy UAZ-os könyvem is.
Komment
-
Uaz??? Biztos nagyon jó, de nekem egy hosszabb állás után ismét gurul a kicsi kocsim.:-))) Nissan Terrano II-es 3 ajtós.
Na azért ezzel sem maradtam még sehol szégyenben. Pedig voltám már vele egy két meredek pályán.:-))) Mondjuk mostanság elkelne egy rendes garnitúra gumi rá, de még így is ütős. Szilveszterkor kicsit megnézzük mitt tud a dombokon.:-))) Lesz egy Ford Ranger is. Majd jó össze hasonlítsuk.:-))))
Komment
-
Hali! A nevem is jelzi az elfogultságomat .A NIVA a mindörökké ámen!Fél évig szögeltem az1.6 -ost.Minden új a hátsó futóművön kivül.Karosszéria ,motor, festék katódos védelmű, leüregvédve 2liter terosannal, műanyag dob betétek.Én is erdőkerülő vagyok.Nem hagy ott, birja a gyűrődést.A múlt héten pecázni voltunk a Tiszán .CSak a szamuráj volt ellenfél.Kettő félbe csak úgy lélegezte a benzint az orosz.Igyál Szása !Kapsz még egy fröccsöt!OdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Persze persze. Ezzel nem a terepjáró képességét akartam demonstrálni, csak betettem egy képet. Töredelmesen bevallom, elfelejtek fényképezni, ha terepen vagyok..-)))) Olyankor inkább vigyorgok mint a tejbe tök.:-)))
Na de itt egy kicsit jobb kép. Elárulom, hogy itt az első kerék meghajtás még nem volt aktiválva.:-))) Pedig nem kicsit orr nehéz.:-)))) Nem igen hitték el, mert sokan még 4X4-ben is szenvedtek.:-)))) Imádom a kis turpisz orrú kismalacot.:-))) Megvan talán 4-5 éve, de még nem sikerült ki aknáznom minden tudását.
Mivel itt műértök vannak mondok két dolgot. Szerintem érdemes elgondolkodni rajta, mert nem szokványos igazi terepjárókon.:-)))
Elől torziós rugózás, hátul tekercs.:-))) Akkora kerék mozgás lehetséges , hogy szinte hihetetlen. Na és talán pont ezért mert ilyen a rugózás, ország úton is kényelmes, egyáltalán nem terepjárós. Persze azért a 2,7-es turbós, intercoler-es motor is megnyugtató tartalékokkal rendelkezik.:-)))))
Komment
-
Na igen, a kis Suzik nagyon durvák. Voltam egyszer egy "kis" buliban. A Suzik amíg a motorjuk bírta szuflával, verhetetlenek voltak. Csak motorral lehetett őket lenyomni.:-))))
A patakokról pedig annyit hogy egyszer talán még a 350-es Jawával motoroztam, elértem egy "patakhoz" rendes gázló. Látom nem mély a víz, gondoltam ,azért várok kicsit. Csak hogy hűljön a gép, meg studiroztam.:-))) Egyszer csak jön egy katonai szörnyeteg. Neki rongyol. Na akkor láttam , hogy olyan 1-1,3 cm volt a gázló. Áldottam az őrangyalom. Tólhattam volna (lehet hogy repedt hengerrel) a dögött hazáig. A tiszta víz átka. Nem látszott mélynek.:-))))
Komment
Komment