Sziasztok.
Az első veterán járművem megszerzése úgy kezdődött hogy,1995-ben megláttam egy nyitott garázs előtt elhaladva egy 1959-es TLF Pannóniát és beleszerettem.Még aznap megalkudtam rá az idős bácsikával és meg is vettem.Majd három év múlva szert tettem egy 1970-es Fiat 500 D re amit egy barátom említett hogy látott egy udvaron,így hát elmentem és megnéztem. De a kocsi csak trélerrel volt szállítható és motorja is egy csűrben volt elemeire szedve amit utánfutóval vittem utána dobozokban.A történethez hozzá tartozik hogy a vászontető annyira ki volt rohadva hogy a padlólemez átrohadása után egy kis fa nőtt ki a kocsi belsejében amit el kellett fűrészelni hogy ki lehessen tolni a kertből.Most ott tartok vele hogy viszem a nyáron OT vizsgára.Még 1998 ban szert tettem egy 1952-es Czetka 150 C re is amit egy padlásról sepertem össze.Mára már teljesen üzemképes és fel lett újítva.Majd jött egy 1972-es Honda CB 500 Four melynek a felújításával el vagyok akadva mert nincs meg a hengerfeje és a porlasztó sor sem.Van még rajtuk kívül egy Simson Star,és egy Simson Shul SR2 illetve egy 1990 es Ducati 900 Supersport.Függőben van egy 1937-es DKW SB350 is,mert van egy viszonylag jó állapotú blokkom amihez keresnék egy vázat.Ja és nagy vágyam egy AWO Simson 250 Sport.Egy kicsit hosszúra sikerült a bemutatkozás.Köszönöm hogy befogadtatok. Üdvözlettel Szabi
Az első veterán járművem megszerzése úgy kezdődött hogy,1995-ben megláttam egy nyitott garázs előtt elhaladva egy 1959-es TLF Pannóniát és beleszerettem.Még aznap megalkudtam rá az idős bácsikával és meg is vettem.Majd három év múlva szert tettem egy 1970-es Fiat 500 D re amit egy barátom említett hogy látott egy udvaron,így hát elmentem és megnéztem. De a kocsi csak trélerrel volt szállítható és motorja is egy csűrben volt elemeire szedve amit utánfutóval vittem utána dobozokban.A történethez hozzá tartozik hogy a vászontető annyira ki volt rohadva hogy a padlólemez átrohadása után egy kis fa nőtt ki a kocsi belsejében amit el kellett fűrészelni hogy ki lehessen tolni a kertből.Most ott tartok vele hogy viszem a nyáron OT vizsgára.Még 1998 ban szert tettem egy 1952-es Czetka 150 C re is amit egy padlásról sepertem össze.Mára már teljesen üzemképes és fel lett újítva.Majd jött egy 1972-es Honda CB 500 Four melynek a felújításával el vagyok akadva mert nincs meg a hengerfeje és a porlasztó sor sem.Van még rajtuk kívül egy Simson Star,és egy Simson Shul SR2 illetve egy 1990 es Ducati 900 Supersport.Függőben van egy 1937-es DKW SB350 is,mert van egy viszonylag jó állapotú blokkom amihez keresnék egy vázat.Ja és nagy vágyam egy AWO Simson 250 Sport.Egy kicsit hosszúra sikerült a bemutatkozás.Köszönöm hogy befogadtatok. Üdvözlettel Szabi
Komment