Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gépszerelő-Géplakatos

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Gépszerelő-Géplakatos

    Gépszerelő-Géplakatos szakmát szereztem 1974 -ben. Azóta is szerszámgépek javításával, karbantartásával foglalkozom. Jelenleg CNC esztergagépeket és CNC marógépeket javítok egy Magyar-Holland Kft. -nél. Nős vagyok, két fiam van. 1973 óta motorozom. Jelenlegi motoromat 2012 tavasszal vettem. Futong FT 250-2.

    #2
    Üdvözöllek a fórumon!
    Megmondom őszintén ,megfogtál a motorod márkájával .Lehet ,hogy elterjedt ,de én most hallottam róla először .
    Megkerestem a számítógépen , nem rossz kis gép . Ritkának számít amúgy ,vagy csak én vagyok ilyen tájékozatlan ?
    Légy jó ! Írj sokat !
    Üdv Tamás
    Kopasz 1 kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia Tamás! Tényleg nem egy elterjedt gép. Nagyon kevesen ismerik, inkább csak azok, akiknek ilyen van és a közeli ismerőseik.
      Sajnos kevés időm van számítógép előtt ülni, de majd igyekszem.
      Minden jót!
      Üdv.: Józsi
      Utoljára szerkesztve a következő által: Kopasz 1; 2013 márc. 05, 19:25.

      Komment


        #4
        Kopasz 1 Légy üdvözölve közöttünk! Olvastam hozzászólásodban,hogy neked is volt Stárod hajdanán. Egy Danuvia után 68-ban nekem is az következett a sorban,jó és megbízható moci volt. Légy minél többet köztünk és érezd jól magad. Üdv. Sepy.
        Kopasz 1 és Beagle kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Sepy, köszönöm! Nagyon jó kis moci volt. Az enyém rendszámos, kétszemélyes volt. Két személlyel is simán tudta a hatvanat. Én meg voltam vele elégedve. Üdv.: Józsi
          sepy és Beagle kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Olvastam hozzászólásodban,hogy neked is volt Stárod hajdanán.
            Nekem most is van!

            Kopasz1! Én is üdvözöllek a fórumon! Nos,én akkor születtem,amikor te motorozni kezdtél,de itt mindenki kortalan.
            Kopasz 1 kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Üdv. Beagle! Ez így igaz! Nem számít a kor.

              Komment


                #8
                Kedves Józsi! Nekem 1968-ban volt így az enyém is rendszámos volt mert akkor másképpen nem is lehetett. Nem akarok licitálni de mint már máshol írtam és említettem a sufni tuningot ennél a gépnél volt a második próbálkozásom . Igaz jobb híján egy hétig reszelgettem hólyagos lett a kezem a tűreszelőtől, parafáztam a főtengelyt, esztergáltattam a dugóból és kipufogó átalakítás és minden amit az akkori ismereteim és nem utolsó sorban lehetőségeim megengedett. Nem dicsekvés képen de tartósan vitte a nyolcvanat,melegben lépés tartott a nagyokkal/jawa- panonnia/. Ha meg előztek rövid idő mulva találkoztunk mert hüsöltek a fa alatt, olyan hangja volt mint egy forgatott fűrész gépnek. Azt nem néztem a 3,60- as benzinből és ricinus olajból menyi fogyott. Az én eredeti szakmám általános lakatos és karosszéria lakatos. Úgyhogy mindíg olajos volt a tenyerem napközben. Nem untatlak tovább ,jó böngészést . Üdv. Sepy / Sándor/
                Kopasz 1 kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Kedves Sepy! Ha megkapta a rendszeres karbantartást, nem volt vele semmilyen probléma. Én mosóbenzinnel és G 30 -as gépolaj keverékével jártam. A mosóbenzinnek 115 volt az oktánszáma, ment tőle rendesen, a dugattyút és a gyűrűket viszont havonta cserélni kellett. Ha nem cserélted időben, átégett a dugattyú teteje, aztán nézhettél, vagy tolhattad haza. A gépolajtól viszont füstölt is egy kicsit, de hát kit érdekelt!? Sokan csodálkoztak is, mitől megy ennyire. A 125 -ös Danuvia Csepelek nemigen tudtak otthagyni, kivéve az emelkedőket.
                  Üdv.: Kopasz 1 / Józsi /

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X