Gépszerelő-Géplakatos szakmát szereztem 1974 -ben. Azóta is szerszámgépek javításával, karbantartásával foglalkozom. Jelenleg CNC esztergagépeket és CNC marógépeket javítok egy Magyar-Holland Kft. -nél. Nős vagyok, két fiam van. 1973 óta motorozom. Jelenlegi motoromat 2012 tavasszal vettem. Futong FT 250-2.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Gépszerelő-Géplakatos
Collapse
X
-
Üdvözöllek a fórumon!
Megmondom őszintén ,megfogtál a motorod márkájával .Lehet ,hogy elterjedt ,de én most hallottam róla először .
Megkerestem a számítógépen , nem rossz kis gép . Ritkának számít amúgy ,vagy csak én vagyok ilyen tájékozatlan ?
Légy jó ! Írj sokat !
Üdv TamásKopasz 1 kedvelte ezt.
- 1 like
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseOlvastam hozzászólásodban,hogy neked is volt Stárod hajdanán.
Kopasz1! Én is üdvözöllek a fórumon! Nos,én akkor születtem,amikor te motorozni kezdtél,de itt mindenki kortalan.Kopasz 1 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Kedves Józsi! Nekem 1968-ban volt így az enyém is rendszámos volt mert akkor másképpen nem is lehetett. Nem akarok licitálni de mint már máshol írtam és említettem a sufni tuningot ennél a gépnél volt a második próbálkozásom . Igaz jobb híján egy hétig reszelgettem hólyagos lett a kezem a tűreszelőtől, parafáztam a főtengelyt, esztergáltattam a dugóból és kipufogó átalakítás és minden amit az akkori ismereteim és nem utolsó sorban lehetőségeim megengedett. Nem dicsekvés képen de tartósan vitte a nyolcvanat,melegben lépés tartott a nagyokkal/jawa- panonnia/. Ha meg előztek rövid idő mulva találkoztunk mert hüsöltek a fa alatt, olyan hangja volt mint egy forgatott fűrész gépnek. Azt nem néztem a 3,60- as benzinből és ricinus olajból menyi fogyott. Az én eredeti szakmám általános lakatos és karosszéria lakatos. Úgyhogy mindíg olajos volt a tenyerem napközben. Nem untatlak tovább ,jó böngészést . Üdv. Sepy / Sándor/Kopasz 1 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Kedves Sepy! Ha megkapta a rendszeres karbantartást, nem volt vele semmilyen probléma. Én mosóbenzinnel és G 30 -as gépolaj keverékével jártam. A mosóbenzinnek 115 volt az oktánszáma, ment tőle rendesen, a dugattyút és a gyűrűket viszont havonta cserélni kellett. Ha nem cserélted időben, átégett a dugattyú teteje, aztán nézhettél, vagy tolhattad haza. A gépolajtól viszont füstölt is egy kicsit, de hát kit érdekelt!? Sokan csodálkoztak is, mitől megy ennyire. A 125 -ös Danuvia Csepelek nemigen tudtak otthagyni, kivéve az emelkedőket.
Üdv.: Kopasz 1 / Józsi /
Komment
Komment