Közlemény

Collapse
No announcement yet.

350 es 638-as Jawa-t tovább alakítanék.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    350 es 638-as Jawa-t tovább alakítanék.

    Sziasztok,

    Egy hete vettem egy 638as JAWA-t. Olcsó volt, a váz állapota elég jó, a motor hangos. Ahol lehetett belenyultak a gyáriba: volt idétlen túraidomtól kezdve, mübőr borítású túradoboz, bőrszallagok a kormányvégeken meg levonós sárvédő/tank/dekli "dísz".
    Én leszedtem róla a felesleget, viszont a tankját, a 250-es ról átrakott csepptankot meghagytam, mert tetszik. Nem sok értelmét látom gyárivá alakítani, én csak motorozni akarok vele, nem mutogatni, meg alapból nem egy szépnek nevezhető motor. Olvastam hogy rá lehet tenni az EZT első villáját. Nem tudom érdemes e, az MZ villa elég puha, lehet hülye érzést adna a JAWA kemény hátsó rugójával.

    - Viszont a blokk bár szépen égeti ki a gyertyát, nagyon hangos és magas fordulaton csörög is. Meg fogjuk próbálni szétszedni ( apám autószerelő ) és felujítani. Ehhez keresek most kézikönyvet és bármilyen hozzáértő szerelőt aki hengerfúrást vagy főtengely felujítást vállal Sárospatak közelében, vagy Borsodban, vagy Pesten is akár.

    Előre is köszönet bármilyen segítségért.

    L.

    #2
    Fuhh nagy fába vágtad a fejszédet . Nekem is volt 638-asom . A főtengelyt mindenféleképpen újíttasd fel sajnos ahhoz nem tudok szakembert, de Miskolcon a Búza téri motorosboltban (ahol a zöld bicikli kilóg a falból) és a boltban vagy egy kövér faszi van vagy egy szemüveges szőke öreg hölgy ott érdemes megkérdezni a fúrást mer nagyon jó munkát csinálnak én ott fúrattam a 250-esemet és tökéletes lett. Ráadásul nem is gagyi dugattyút adnak hozzá hanem jó minőségű Berta-t. érdemes megnézni a váltótengelyeket fogaskerekeket a léptetőkulisszát és a léptetővillákat is (ha tudsz szerezz öntöttvast) a gyújtást célszerű kicserélni ( a trabi tirisztorost bele lehet tenni ) Ezt villa nem kell lehet kapni jawa-ra tárcsaféket előre sztem ha keresel találsz. A fesszabályzó 250-es etz-jé jó bele, szakirodalom van hozzá itt a fórumon a letöltések menüben ha nem a szocimotorosokk-on is van fent. érdemes még japán koyo márkájú csapágyakat bele venni . Jó kis motor sajnos az enyémet nem udtuk megjavítani az is csörgött iszonyatosan alapjáraton is már de nem tudtunk rájönni mi a hiba Ezeket tanácsolnám igy nagy hirtelen....

    Komment


      #3
      Üdv mindenkinek.

      Azért nem olyan csunya egy motor a 638-as.

      Click image for larger version

Name:	Kép 012.jpg
Views:	1
Size:	200.6 KB
ID:	137166
      sepy és mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        nekem 634esem van MZ első telóval, a kormánykifliket fúrta fel az előző tulaj, hogy beférjen a vastagabb mz teló, épp elfér a tárcsa és az agy benne, nekem jobban fekszik mint a gyári, de ízlések és ficamok

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X