Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Elsö nekifutás a Pancsinak! Segitség!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Nándi001 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Blackmumus, a kormany valoban amerikai stilus. Szemely szerint nekem jobban tetszik az eredeti. Ha van egy elfekvoben neked akkor cserelhetunk. :-)
    Van kormányom elfekvőben, de nem szívesen adom oda. Na nem mintha annyira ragaszkodnék hozzá, akinek kell vigye, de annyira mélyen elmarta a rozsda, hogy lehetetlen és értelmetlen javítani. Ha teljesen felcsiszolnám úgy elvékonyodna, hogy az első döccenőnél a kezedben maradna. Esetleg ha kell akkor mintának odaadhatom, hogy ez alapján legyártass egyet, de szerintem olcsóbb venni egy újat, vagy egy jó minőségű használtat.

    Amúgy javaslom, hogy gyűjtsd össze, hogy mi kell a motorhoz, és egyben rendeld meg különben nagyon drága lesz Ha adsz egy e-mailcímet privátban, akkor elküldöm neked a listámat, hogy én mit cseréltem és mennyibe került. Az alapján könnyebb átnézni, mert rengeteg dolog csak menet közben derül ki, előtte eszébe se jutna az embernek. Így ránézésre a te motorod még jobb állapotban van mint az enyém volt, tehát kb ugyanazokat kell majd cserélned, meg javítanod rajta.

    Komment


      #32
      Meg nem dontottem mit tegyek. Igaz hogy erdemes egyben megvenni mindent mert ugy olcsobb, de akkor sokaig kell gyujtogetnem az alkatreszekre. Igy is mar a lelkiismeret amiert megvettem. Millio mas helyre is tudtam volna rakni az arat. Akinek van gyereke az tudja. De hat egy almom volt!!!!!
      Blackmumus! Koszonom a kormanyfelajanlast! Valoszinuleg hallgatok rad es veszek majd egy jo allapotu eredetit ha talalok. (elonyben reszesitem az utangyartottal szemben) addig pedig szerintem rateszek valamit. Azt hiszem van valami elfekvoben.
      Valaki! Egyeni velemenyek. Milyen utangyartott alkatreszeket erdemes vanni es hol? A festett dolgokkal es alu alkatreszekkel elboldogulok, de a kromozott dolgokat mind ujra kell kromozni vagy lecserelni.
      Elore is koszonom a hozzaszolasokat!

      Komment


        #33
        Üdv Nándi001!
        A krómozott cuccok, nehéz ügy.
        Érdemes újrakrómoztatni, főleg neked(feléd nincs minden bokorban cseredarab). A kipufogódobokat, könyököket ki kell égetni(tisztítási célból), utána lehet újrakrómozni.
        Arra figyelj oda, hogy az esetlegesen rozsdagödrös alkatrészt NE csiszolják, a kiszintezésre rezet használnak jobb helyeken, továbbá az alárezezett króm hosszabb életű lesz.(a túl kemény króm is gondot jelenthet főleg a kipufogók hőtágulása miatt).
        És ha jól láttam hiányzik a 2 kipufogófurulya(azokat lehet kapni itthon utángyártott,krómozott 2db kb.5500Ft). Mondjuk számodra érdemesebb 1 adagban megrendelni a sok alkatrészt( a már kivesézett postai díj miatt).
        Az ülésvasat leszedés után érdemes átnézni(rendszeresen elreped a lemez, minél előbb érdemes kihegeszteni, szivacs leszedése után természetesen.)
        A blokk berugóütközőcsapjával is vannak problémák sokszor, mivel kitörik(pl a gyújtás rajta és nem vagy elég határozott a berugásnál, miután beszívattad, akkor visszarúghat és az ütközőcsap kitörik). Remélem nincs ilyen gondod, de ha van, írd meg és vázolok rá egy precízebb és erősebb megoldást a gyárinál.
        Gratula a mocihoz.
        Már megint túl sokat írtam....


        Majdánka
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Már megint túl sokat írtam...
          Olyan nincs hogy tul sok informacio! Csak rossz adatfeldolgozas. Koszonom a figyelmezteteseket. Remelhetoleg a kozeljovoben nem lesz problemam a berugasi dolgokkal. Annak idejen volt egy CR500 Hondam ami egy henger 500cc ket utem. Na az megtanitott egy-ket dolgot a ketutemuek beinditasarol.




          Tudna Valaki egy vegleges valaszt adni nekem arrol, hogy mi is az en motorom pontosan? Es hogy mi az ami eredeti rajta es mi az ami nem? Az bizonyos, hogy a kormany az nem, es a porlaszto sem az. A tobbi az talany.
          Amennyiben valaki tudna segiteni (es kuldene egy email cimet) csinaltam par kepet ami eleg nagy felbontasu es lebutitas nelkul eleg sok reszletesseg kiveheto.
          A sok kerdes azert, mert szeretnem eldonteni, hogy erdemes-e plussz koroket futni azert, hogy tipustisztara csinaljam vagy csak csilli-villire hogy pukkasszam az amcsikat.
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            Nándi001 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            csinaltam par kepet ami eleg nagy felbontasu es lebutitas nelkul eleg sok reszletesseg kiveheto.
            csinálj itt magadnak albumot, és tedd oda a képeket.
            gratula a mocihoz!

            Komment


              #36
              Nándi001 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ez is egy megoldas amin elgondolkoztam de akkor mar a szegecseles nem lenne eredeti.
              Nálunk a szegecselést kicserélik a festésnél a takarás alatti festés miatt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #37
                Szia Nándi!

                Ha a sajátomból indulok ki ami T13= 63-as T1, akkor a tiéd valószínüleg 61-es T1-es lehet a számozás szerint. De nem vagyok nagy szakértője, ráadásul ez export. És úgy tudom, hogy a T1-n már nem ilyen oldaldoboz volt. Látom Jersey-ben vagy. Hazahozatalban tudok segíteni. Egy konténeres szállítmányozási cég van ott, akikkel kapcsolatban vagyok. Kifele tudtommal nem mennek konténerek (ha kint akarod felújítani és alkatrészeket vitetnél ki), de rákérdezek.

                Komment


                  #38
                  joshbono eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  És úgy tudom, hogy a T1-n már nem ilyen oldaldoboz volt.
                  Igen, de épp ebben az időszakban volt a váltás T1-re, épp a vegyes típusjegyek és alkatrészek a jellemzők az időszak motorjaira.
                  sepy kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    joshbono eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    De nem vagyok nagy szakértője, ráadásul ez export. És úgy tudom, hogy a T1-n már nem ilyen oldaldoboz volt
                    Miért biztos hogy export? Ha csak kimotorozott egy csóró diszidens?
                    wsievers és demeter kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40

                      Ha a piros fényezés eredeti, akkor talán esélyesebb a hivatalos export, mint a disszidens motor.
                      joshbono kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        Az a disznó "Diszidens" még kitalálta a vizen motorozást!, jó fej lehetett. A Teremtő tudott vizen járni de motorozni az nem semmi??!!.
                        Nándi001, taluga és 2 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #42
                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Az a disznó „Diszidens” még kitalálta a vizen motorozást!, jó fej lehetett. A Teremtő tudott vizen járni de motorozni az nem semmi??!!.
                          A magyar mindig is talalekony volt! Diszno "Diszidens" ide vagy oda!

                          Komment


                            #43
                            Kedves Nándi ezt az írást nem sértegetésnek szántam és remélem nem is vetted annak. Az ehhez hasonlókat komolyan gondolták a "piros szemű világban", nem ma mikor nagyon sokan gondolkodnak a ki menetelen , kinti munkán. Bocs ha esetleg félre értetted.

                            Komment


                              #44
                              Sepy! Ugy mint te is en is Bekesmegye gyermeke vagyok. Az ottani helyzet az egyik oka, hogy eljottem. Elsosorban a kis csaladom jovojet vettem figyelembe. De hozzatennem igazabol az otthonmaradashoz kell a batorsag.
                              Ne bantottal meg. Nem talaltam serto dolgot a megjegyzesedbe. Es aki talalna annak meg nincs humorerzeke. Csak megjegyzeskent azert van egy par "Diszno Diszidens". Talalkoztam veluk.
                              De azok nem motoros joemberek voltak!

                              Komment


                                #45
                                Van valaki aki felujitott vagy boldog tulajdonosa TLF tipusnak? Szuksegem lenne egy kis segitsegre fotokkal, kepekkel, leirasokkal. Illetve, hogy honnan tudnam beszerezni a szukseges alkatreszeket. (lehetoleg eredetieket)
                                Elore is koszonom! Halam a sirig fog kovetni mindenkit!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X