Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Sziasztok - Joco65

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Sziasztok - Joco65

    Józsi vagyok, Győrből csatlakozom hozzátok.
    Fiatalabb koromban sokat szerettem motorozni,volt egy kis SIMSON motorkerékpárom.Ha volt egy kis szabad időm akkor, irány a haverok és már száguldottunk is.persze ma ez már igy furcsa hiszen nagyon spéci motorok vannak,de azt az élményt senki nem veheti el tőlünk.
    Az hogy csatlakoztam hozzátok,két okból is van,egy részt nagyon jó az oldalatok,sok hasznos információ van rajta,mást részt van két veterán motorom,amit apu hagyott rám. Egy IZS 350. és egy PANNÓNIA 250.
    Még korábban kapta, szolgálati motorként használta,aztán kiselejtezés után, olcsón hozzá jutott.
    A gépek kb.80% állapotúak.Én műszakilag alig értek valamit ehhez a gépekhez,és valószínűleg elfogom őket adni.
    A segítségeteket kérném,hogy most ezek a motorok mennyit érhetnek,esetleg még az elmaradt részeket pótolnám is és így adnám el őket.
    Bízom segítségetekben. Üdv: Joco65

    #2
    Szia Jocó!
    Szerintem nagyon jó helyre regisztráltál, itt tényleg segítenek mindenkinek
    A motorok értékét sok dolog határozza meg. Például van-e papírja, beindítható/kipróbálható-e, milyen állapotú a festés és a krómozás,stb...
    Milyen alkatrészek hiányoznak róluk?
    Ha tennél föl fényképeket, egy kb. értéket tudnék mondani, de persze vannak itt nálam sokkal tapasztaltabbak is!

    Ja, és még valami: én legalább az egyik mocit megtartanám, nekem nagyon fontos lenne, hogy családi örökség!

    Motoros üdvözlettel Ricsi
    dongos78 kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Helló Ricsi.
      Küldök egy két képet, a Pannónia papírja megvan, mind két motor világítása nincs bekötve,aksik is hiányoznak.
      A gyújtása nem tudom milyen állapotban van.Valamint mivel két kipufogó csöves,csak az egyiket találtam,de talán valahol a másik is meg kell hogy legyen.Az IZS nél jobb a helyzett ott csak a tank felszerelése kellene a világiítás bekötése ill.szintén aksi hiánya van, és a gyújtás is kérdéses. A motor vázak szerintem egyszer átvannak festve, a sárvédők is.
      A krómozást az több helyen megtámadta a rozsda.Click image for larger version

Name:	Kép 005.jpg
Views:	1
Size:	204.3 KB
ID:	137701Click image for larger version

Name:	Kép 006.jpg
Views:	1
Size:	203.8 KB
ID:	137702Click image for larger version

Name:	2013-06-11 17.45.28.jpg
Views:	1
Size:	194.1 KB
ID:	137703Ja és majd elfelejtettem, a motoros láncokat sem találom.
      Üdv:Jocó
      OdinHEM, Titus és korompaiistvan kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Üdv!Nagyon jó indulási alapok. Papírosak, és alig hiányzik ez-az, amit vagy itt, vagy az Izs.hu-n be tudsz szerezni ahhoz az '56-oshoz. Pannonia alkatrész is van rengeteg, sok segítséget fogsz itt kapni, olvasd a Pannoniás témákat, teljes leírást, alkatrészjegyzéket találhatsz, vagyis mindent, ami ehhez a 2 motorhoz kellhet.

        Komment


          #5
          Egész kulturált állapotú motorok. A Pannónia egy T5-ös típus egész pontosan. Elég sokat árulnak, az áraik nagyon változók kb 50 és 250 ezer között mozognak. Gondolom indítani még nem próbáltad őket. A blokk állapota is fontos ezeknél a gépeknél. Azt jó lenne tudni be van-e állva valamelyik blokk, próbáld meg a berúgókarral átforgatni őket. Képről az árukat meghatározni elég nehéz, tudni kellene mik a hiányai a gépeknek. A Pannóniáról ahogy látom hiányzik a láncbúra vége, kuplung bowden, kuplungkar, fényváltó kapcsoló, szerszámdobozfedél, porlasztót levegőszűrő dobozzal összekötő gumicső amennyiben tényleg hangtompított típusú. Az adattábláján fel van tüntetve. Az Izseket nem ismerem, de talán jobban egyben van mint a Pancsi. Üdv: Titus

          Komment


            #6
            Üdv.Az a helyzet hogy csak a Pannóniának van meg a forgalmija.
            Az IZS - nek nincs papírja, be tudnék ilyet szerezni,vagy csak alkatrésznek adhatom el?




            Köszi információt.A Pannónián és az IZS motornál, sincs a gyújtás bekötve.Hol van ennek a helye a Pannónián?
            A gyújtás kapcsoló elég nehezen fordítható el.Akkumulátort is betudnék itt szerezni.

            Komment


              #7
              joco65, Szia ! Írtam neked privátot. Megkaptad ?

              Komment


                #8
                korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                ahhoz az '56-oshoz.
                Az az Izs 56-os az Izs 49-es, és papírok nélkül nem sokat ér...




                joco65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                IZS motornál, sincs a gyújtás bekötve.
                Gyujtásdoboza van, és ha az hiányzik, az húzós árú tétel(de mintha látnám a képen, viszont a fedele nincs rajta, ami azt jelentheti, hogy belepiszkáltak, azt pedig nem jól viseli)...továbbá Pannónia karburátor van rajta, és a tank is hiányzik, ami a kéziváltókarral együtt szintén nem lessz olcsó dolog.




                joco65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Az IZS - nek nincs papírja, be tudnék ilyet szerezni
                Nem. Meg amúgysem találnád meg a hozzávalót...
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jún. 23, 21:10.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9
                  Hello mir-mur.Bocs hogy nem írtam vissza,köszönöm érdeklődésedet.A probléma azonban az hogy, az IZS-nek nem találom a papírjait. Lehet hogy csak alkatrészként tudom értékesíteni.De az is megfordult a fejemben, ha mégis meglenne a forgalmija,lehet hogy felújítanám és megtartanám.

                  Komment


                    #10
                    joco65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    az IZS-nek nem találom a papírjait. Lehet hogy csak alkatrészként tudom értékesíteni
                    Szia ! Ha nincs papírja, akkor is érdekel. Ha pedig felújítod ,akkor segítünk neked tanácsokkal.
                    Beagle, korompaiistvan és Ricsi95D kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      A Pannónia gyújtása a jobb motorfedél alatt van. Lendkerekes, úgyhogy akkumulátor és vezetékelés nélkül is kéne szikrát adnia ha jó.
                      korompaiistvan kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        vezetékelés nélkül is kéne szikrát adnia ha jó.
                        Azért valamennyi kanóc nem árt hozzá! OK! Megnéztem jobban, és '49es valóban Nekem fiatalabb van, ezért tippeltem csak.

                        Komment


                          #13
                          Sokat nézegettem a képeket, a 2. képen úgy látszik van rajt gyertyakábel. Más vezeték csak akkor kell ha egyszer újra az utakat rója majd

                          Komment


                            #14
                            Üdv.mir-mur.
                            Köszönöm a segítségedet.
                            Lehet hogy felfogom ujjítani,csak ennek anyagilag is utána kell néznem.
                            Szia.Joco65

                            Komment


                              #15
                              joco65, Üdv , elég jó állapotban vannak a motorok én biztos nehéz szível válnák meg tőlük. Ha eladásra kerül sor szerintem inkább így add el kicsit olcsobban fellelt állapotban mint, hogy nagyobb bevétel reményében költsél rájuk és esetleg ne kapd vissza a beleölt pénzt. Ahogy a kolegák irták a papir nagyon fontos. De én is inkább azt mondanám hogy mivel örökség az egyiket tartsd meg és a másik árábol el tudod kezdeni a felújítását a másiknak. / egy felújítás nagyon sok kitartást és pénzt igényel, gondold át nehogy csak a szétszedésig juss ./

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X