Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Újonc vagyok - milyen motort javasoltok?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    de a 125-ös motortól ha megvan 110es tempó nem lehet olyan véres a torka

    szóval ha érdekes, privátban, tudok egy 125ös papíros Csepelt Palotabozsokon, véménden 2 db Csepel 125 (1 lemezvillás), ezek nemtudom forgalomba helyezhetőek-e, és papíros Danuvia Nagynyárádon, ill. több Csepel papírok nélkül vagy darabokban a környéken

    szerintem nagyon szép és izgalmas járgányok ezek a Csepelek, de első motornak és közlekedni is velük akár csak néha is...az egész más kérdés, de egy Danuvia jobb választás lehetne, viszont ha törekszünk az eredetiségre, s króm + fényezés, többet költhetünk rá, mint amit ér, persze nem eladásra készül, de mégis

    hozzátenném, nekem az MZ-k látványát is szoknom kell...biztos kiváló műszaki megoldásokkal rendelkezik, de nem lessz szerelem első látásra, persze csak szerintem

    szóval vegyél Pannóniát nemtudok mást mondani

    - - - Updated - - -

    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én mondjuk , ha már ilyent akarsz , több fantáziát látnék ebben --és talán közelebb is van hozzád :Eladó MZ TS 125 eladó,csere - Képes Motor
    Kunmadaras kicsit messzebb van Komlótól
    Utoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2015 jan. 14, 18:45.

    Komment


      #47
      Nem tudom miért maradt bennem , hogy talán szabolcsi a srác ---na tévedtem -- ezt későb ugyis kitörlöm

      Komment


        #48
        Kedves Szergely ! Újból gépközelbe kerültem és egy pár szót én is mondanák ebbe a tanácsok áradatában: Én fanatikus Cz-s a Sport cz-t még nem javaslom oka a 175 cm3 és ezt még nem módosították hiába 11 kw a cm3 is kikötés az A1 nél tudtom szerint. A későbbire ha 175-ös hengert teszel azt nem látják csak a nagyon hozzá értő szemek. Én is a forgalomban lévő Sport cz-m után most ügyködök a 350-es Cz- men ettől függetlenül nekem az a 120 ért fenn lévő piros gép mozgatta meg a fantáziám. Forgalomba van és így szépnek is tűnik. Hiába veszel 50.000 rel olcsóbbért gépet mire műszakis lesz és rendbe lesz a gép és a papirok is ugyan ott leszel. Pl. az a fickó ki hivatkozik a kipufogó kiégetésre ezt nem is tudta volna le tagadni úgy rendbe hagyta!. Most már akkora információ halmazzal rendelkezel- mérlegelj. Tudom az anyegin is döntő szereplő de inkább gyűjtögess hisz nem vagy elkésve még a szezonig van idő!.

        Komment


          #49
          Nincs az MZ-el semmi gond sem ,nagy múltú gyár , maga nemében szép, igen kidolgozott a részletekben is.Bár egy kicsit gyengécske de a 150-es henger - dugó szett (+karbi)kissé segíthet a dolgon ... csak az a fránya szívászaj ne rontaná el a túlontúl is csendes összhangot. A szívem szerint én is a csehszlovák gyár terméke felé orientálódnék , amit valamiért stabilabbnak , strapabíróbbnak tartok (és ezt is meg lehet egy kicsit bolondítani ...175 ccm) de lehet hogy ezért a mondatért meg fognak kövezni . Egyébként ha csepelre vágysz , és nem veszel azt , egészen addig fogod bánni amíg valamikor nem szerzel egyet (és most magamból indultam ki.) ! De hidd el nem véletlenül ajánlanak más tipusokat kezdésnek .( nem próbálsz meg egy komolyabb kategóriára vizsgázni ?)

          Komment


            #50
            Én mondjuk lekapnám a hengerfejet
            Én meg a hajadat, ha én lennék az eladó !
            Hallasz-e csörgést,
            Fog hallani ! Olyan MZ nincs, ami nem csörög.
            de a 125-ös motortól ha megvan 110es tempó nem lehet olyan véres a torka
            Ez tuti hogy kamu ! Nekem 150 es ETZ van. Én vagyok az első gazdája, ( nem tákolt ) de 90-km/ó a vége ! Max. a gyöngyösi dombról lefele 100.

            Komment


              #51
              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ... A későbbire ha 175-ös hengert teszel azt nem látják csak a nagyon hozzá értő szemek.
              Nem elég a henger csere , lökethossz is más, minimum a főtengelyt is cserélni kell ( ha a blokköntvény ugyanaz amit csak valószínűsíteni tudok mert 125-öshöz még nem volt közelről szerencsém).
              A kis MZ-nél elég e hengercsere , mert ott csak a furat nagyobb a 150-es estében.

              Komment


                #52
                Húha, ez aztán most tényleg jó sok infó volt. De legalább a felét értettem!
                A hengerfejlkapási résznél már láttam is magam előtt az eladó arcát, biztos hülyén nézne.. Főleg, hogy ilyet még nem csináltam.
                Igyekszem minden kérdésre válaszolni, ami hirtelen eszembe jut, az az, hogy egy komolyabb kategória. Hát, én úgy gondolom, kezdésnek elég a 125. Tudom, komolyabb kategóriás jogsival is vezethetek 125-öst, de valljuk be, itt is játszik az Anyegi(n), ha igaz, akkor a B-125 20ezer körül megvan, nem 60.
                Aztán, ahogy ismerem magam, úgyis lesz nagyobb, és (remélem) szép lassan úgyis lesz Csepel is, de így is nagy elhatározás volt, hogy motor lesz, nem gyalugép. Mert a motor viszi, a gyalugép meg hozza a pénzt. De most az egyszer szabad...
                Az első linket már végignéztem tegnap, kicsit nézegettem videókat, a Simsonos "korszakból" ismerem ezeket a srácokat, jókat szórakoztam rajtuk.
                De a második videón... Az már hang. Az tetszett!
                Most megnéztem, az A2 az kb 60ból lenne meg, a 125 meg szűk 30ból.. Hát, nem tudom, még az iskolával is beszélek.
                Meg a kötelező 17 és 3 óra is fontos, mert nem dúskálok szabadidőben (most de, mert táppénzen vagyok).
                Szóval elsőre szerintem maradok az Mz-nél, és várok az igazira. (szóval ha találtok igazit, nagyon örülnék neki!!)

                Komment


                  #53
                  Úgy látom Szergej, hogy személyedben egy új, aktív tagot köszönthetünk. Én is azt javasolom, hogy várjál türelemmel. Jön az a motor szépen, nem kell elsietni.

                  Én a T5-ös Pannóniába vagyok belezúgva, majdnem vettem is egyet pár éve. Szerencsére itt a fórumban mindent elolvasok, így a pannóniás láz sem gyötör már annyira. Hála az itt szerzett tapasztalatoknak egyre inkább látszik, hogy plátói szerelem marad ez, mert semmi logikus észérvvel nem tudnám már megmagyarázni a feleségemnek, hogy miért kell nekünk két mkp. Még, ha oldalkocsis lenne. A rengeteg kiadott pénzt még kevésbé.

                  Látom megtaláltad az Entert, Nem egybefolyó már az írásod.

                  Komment


                    #54
                    Bánom, hogy eddig nem találtam Rátok, most igyekszem bepótolni!
                    Igen, a szerelem vak, itt is, máshol is, újabb példája az ölemben lévő basszusgitár, amibe beleszerettem, és nem tudtak meggyőzni, hogy jobb az öthúros, várjak, lesz jobb, nem hallgattam rájuk, és bár még mindig szeretem, lett volna jobb is...
                    A motorral nem szeretnék így járni, úgyhogy hallgatok Rátok!
                    Az enterrel meg biztos az lehetett a gond, hogy régi megszokásból a shifttel együtt nyomtam (máshol az enterrel el is küldte az írást, így küszöböltem ki).

                    Komment


                      #55
                      újabb példája az ölemben lévő basszusgitár
                      Bizony, a hangszer is tud csalafinta lenni. Én is vettem laikusként gitárt, nem hallgattam senkire. De szerencsére nem nyúltam nagyon mellé. (Szép fekete, akkusztikus Stagg). Később kipróbáltam pár hasonló darabot, hasonló árkategóriában, de a legtöbb csapnivaló volt, némelyiket be sem lehetett hangolni .
                      Én is csak azt tudom elmondani amit a többiek, nem hajt a tatár (tehát nem tudnak origamizni), 1-2 hónapig még simán nézelődhetsz. Aztán szerelési kérdésekben is találsz itt rengeteg okosságot, én is sokmindent itt tanultam el
                      Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 jan. 15, 14:04.

                      Komment


                        #56
                        mir-mur
                        Hallasz-e csörgést,
                        Fog hallani ! Olyan MZ nincs, ami nem csörög.
                        Igazad van, a csúzli elég hamar csörögni kezd, ráadásul nem is a motorja, hanem a súber a karburátorban...

                        Ezért írtam így:

                        "Hallasz-e csörgést, furcsa zörejeket benne? (Ehhez jó volna olyan, aki ismeri az adott típust...)"

                        Próbál az ember segíteni, de ha röviden írja, az a baj,.... ha hosszan, akkor meg tudálékos, érthetetetlenül hosszú akadémiai székfoglaló lesz belőle, amit rajta kívül nem olvas el senki...


                        Én mondjuk lekapnám a hengerfejet
                        Én meg a hajadat, ha én lennék az eladó !
                        Persze, igazad van!

                        Nyilván nem esnék neki, főleg ha nincs is ott a tulaj...vagy inkább lehet, hogy csak akkor!!!

                        Komolyra fordítva: A kérdés arra irányult, mit kell nézni egy blokkon? Ha arról akarsz meggyőződni, hogy mennyire használt a motorja, sok járulékos dologból következtethetsz erre is (pl valszeg, egy agyongyötört vázban nincsen 0 km-es blokk, bár ez sem kizárt...), akkor a legkisebb ráfordítással így győződhetsz meg róla...

                        Ez a hengerfej levétel és a hengerbe kukkantás másnál is kiverte a biztosítékot, úgyhogy biztos igazatok lehet!

                        .....Bár.... őszintén szólva nem értem, hogy ha bizonytalan egy motor futásteljesítménye, miért akkora dolog egy csúzli, vagy egy kis Csepel hengerfejét levenni... (Elismerem, egy Pannónia már keményebb dió...)

                        Büntetésként most százszor leírom: Ha eladom a nevemen lévő szürke forgalmis D-Csepelemet, akkor kérés nélkül levett hengerfejjel állok a vevő színe elé...

                        - - - Updated - - -

                        Kíváncsi voltam MZ fronton mi van, hirtelen ennyit találtam az egyik oldalon...Dunát lehet rekeszteni velük, szerintem ki lehet fogni kevés km-es jó állapotú és olcsó motort, ha van az embernek ideje nézegetni:

                        http://olx.hu/hirdetes/mz-ts-125-bej...tml#099b5c2454
                        http://olx.hu/hirdetes/mz-ts-125-ren...tml#099b5c2454
                        http://olx.hu/hirdetes/mz-ts-125-IDuAhp.html#10e27521b4
                        http://olx.hu/hirdetes/mz-125-elado-...tml#10e27521b4

                        Komment


                          #57
                          Azért csak nem adod el!
                          Igen, ez a négy szimpatikus is lenne, de én direkt úgy csináltam, hogy először azt néztem, hol van, és ha messze, meg se néztem. A pécsit viszont el is mentettem, annál csak a műszaki az, ami nem tetszik, és az akksi se bíztató (nekem, mert nem értek hozzá, hogy ezzel milyen apróságokat tud elfedni, ki tudom e próbálni -betolás-, meg ilyenek).
                          De igaz, hogy azt nem áll semmiből megnézni, itt van fél órára.

                          Komment


                            #58
                            Nálam az utolsó lenne a nyerő így képek alapján.

                            Komment


                              #59
                              MZ TS 125 /bejáratós/ eladó. Soltvadkert ”¢ OLX.hu nem tudom elképzelni mi a fene lehet ez a vas a motoron

                              Komment


                                #60
                                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                MZ TS 125 /bejáratós/ eladó. Soltvadkert ”¢ OLX.hu nem tudom elképzelni mi a fene lehet ez a vas a motoron
                                Kenguru-fogó ...szerintem

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X