Az ok, amiért megtetszett a fórum az, hogy jómagam is rajongok a régi autókért, motorokért. 16 éves korom óta foglalkozom motorkerékpár javítással, ami később autójavító tevékenységbe ment át, miután elkezdtem dolgozni keresztapám autószerelő műhelyében. Abban az évben indultak egyetemi tanulmányaim is, ahol magasabb szinten is megismerkedhettem érdeklődési köröm tárgyaival. Most, hogy a mérnöki munka főként irodai tevékenységre kárhoztat, nem szégyellem bevallani, hogy saját műhelyemben sokszor szerelgetek, mert nem tudok elszakadni a szakma gyakorlati területétől.
Egészen kis korom óta érdekelnek a járművek. 1990-ben került családunkba a KGST flotta után egy 1976-os évjáratú BMW E21 316 Svájcból. Ekkor voltam 10 éves. Annyira lenyűgözött az öreg BMW, hogy rögtön beleszerettem. 18 éves koromig kellett várnom ahhoz, hogy az addigra már 22 éves 316-osunkat elkezdhessem újra üzembe helyezni, mert akkor az már 4 éve állt. Ez meg is történt, két évig boldogan használtam, amikor lehetőségem adódott átülni egy BMW E28 518-asba. Ekkor az öreg E21-et egy volt osztálytársamnak adtam el avval a feltétellel, ha eladja, visszavásárolom. Ez így is történt, úgyhogy ismét nálam pihen az öreg, immár 35 éves. Szeretném eredeti állapothoz közeli módon felújítani. Korábban a motoros világba is belekóstolhattam, hiszen 14-20 éves koromig motoroztam, volt jó néhány paripám. Mint gondolom itt sokan, én is Simsonnal kezdtem, majd jöttek a nagyobb gépek, ETZ 150 majd később SUZUKI 250-es. Közeli terveim között egy Pannónia T1 vagy TLF felújítása mindenképpen szerepel. Távlati dédelgetett álmom pedig egy Ikarus 55 vagy 66 felkutatása és felújítása, annak ellenére hogy tudom, hogy mára már a roncs is ritka ebből a típusból.
Bízom benne, hogy e fórum lehetőséget teremt számomra is közelebb kerülni terveim megvalósításához és talán én is hozzájárulhatok valamivel e közösséghez.
Üdvözlettel,
Jobbágy Attila (Attila80)
Egészen kis korom óta érdekelnek a járművek. 1990-ben került családunkba a KGST flotta után egy 1976-os évjáratú BMW E21 316 Svájcból. Ekkor voltam 10 éves. Annyira lenyűgözött az öreg BMW, hogy rögtön beleszerettem. 18 éves koromig kellett várnom ahhoz, hogy az addigra már 22 éves 316-osunkat elkezdhessem újra üzembe helyezni, mert akkor az már 4 éve állt. Ez meg is történt, két évig boldogan használtam, amikor lehetőségem adódott átülni egy BMW E28 518-asba. Ekkor az öreg E21-et egy volt osztálytársamnak adtam el avval a feltétellel, ha eladja, visszavásárolom. Ez így is történt, úgyhogy ismét nálam pihen az öreg, immár 35 éves. Szeretném eredeti állapothoz közeli módon felújítani. Korábban a motoros világba is belekóstolhattam, hiszen 14-20 éves koromig motoroztam, volt jó néhány paripám. Mint gondolom itt sokan, én is Simsonnal kezdtem, majd jöttek a nagyobb gépek, ETZ 150 majd később SUZUKI 250-es. Közeli terveim között egy Pannónia T1 vagy TLF felújítása mindenképpen szerepel. Távlati dédelgetett álmom pedig egy Ikarus 55 vagy 66 felkutatása és felújítása, annak ellenére hogy tudom, hogy mára már a roncs is ritka ebből a típusból.
Bízom benne, hogy e fórum lehetőséget teremt számomra is közelebb kerülni terveim megvalósításához és talán én is hozzájárulhatok valamivel e közösséghez.
Üdvözlettel,
Jobbágy Attila (Attila80)
Komment