Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ultimate8 bemutatkozása, avagy a P20/21 nyomában

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nálunk döntően soft chopper változatban vannak jelen a 80-as évek japán motorjai, amiktől engem kiver a víz.
    Nem értelek.
    Formavilága rendben, V motor rendben, tükéletesen megfelel.

    Komment


      #77
      Nem értelek.
      Formavilága rendben, V motor rendben, tükéletesen megfelel.
      Nem is kell. Motorozni biztos nagyon jó, de nekem nem tetszik. Vízhűtés, öntött kerekek, és az a váz! Nem az én stílusom.

      CX500 képeket nem találtam megfelelőt, de XS650-et igen.

      Ez tetszik:
      Click image for larger version

Name:	XS650D.jpg
Views:	1
Size:	34.6 KB
ID:	149540
      Ez nem tetszik:
      Click image for larger version

Name:	Yamaha XS650S 78  1.jpg
Views:	1
Size:	51.2 KB
ID:	149541

      - - - Updated - - -

      Ha már Honda CB750
      nekem van egy 75-ös kiadás
      Ilyen Magyarországon nincs is. Vagy mégis?
      Everything is better when you decide you don't care.

      Komment


        #78
        emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ahol megérkezik a lórúgás, elkezdel hátracsúszni az ülésen és miközben kapaszkodsz erősen még csavarsz egyet a gázon
        Pont ezért nem tetszett a cbf Honda. Úgy éreztem, hogy a vékony lábtartón kuporgok és leröpülök hátrafelé.
        Azonban a lórúgás nagyon kellene, mert fújhatom a 650-es blokkot (64LE), az 5 literes fogyasztást, meg azt, hogy alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb a V2, előzgetni lórúgással kell, főleg, ha a mellettem levő páciens úgy gondolja, hogy versenyezni fog.
        Ezt annak az apropóján írom, hogy tegnap a barom autós oktató lejtőn lefelé rárúgott a gázra, szemből meg rendes volt a kolléga, mert lehúzódott, hogy elférjek mellette.

        Komment


          #79
          Ha már Honda CB750
          nekem van egy 75-ös kiadás,
          Akkor te nagyon gazdag vagy!!

          Mind anyagilag mint tárgyilag!

          Komment


            #80
            Ha már Honda CB750
            nekem van egy 75-ös kiadás
            Ilyen Magyarországon nincs is. Vagy mégis?
            Click image for larger version

Name:	Img_0005.jpg
Views:	1
Size:	196.6 KB
ID:	149542Click image for larger version

Name:	Img_0014.jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	149543

            A kép 2000-ben készült amikor vettem.
            ha nem haragszotok nem hoznám ki a garázsból

            Komment


              #81
              Nekem is volt ilyen motorom kicsit korabban az evjaratra nem emlekszem de a kulombseg a kepen lathato motortol ,hogy az olajtank sapka az a jobb oldalan volt,meg barna szinu arany csikozassal.Fel turom a fenykepeimet valoszinu megtalalom a rola keszult kepeket majd valahogy folrakom.

              Komment


                #82
                Kedves Bokor! Ha lórugásra vágysz minden sebesség tartományban akkor én javaslatom BMW R 1100 RS. 130- tól is úgy gyorsul ahogy szeretnéd. Én vettem egy ilyen gépet de be kell vallanom nagy lett. A család megnyugtatására eladom.

                Komment


                  #83
                  Most nem telik a projektre.

                  Komment


                    #84
                    A család megnyugtatására eladom.
                    Jobb is:végy helyette egy"szelid"Kawasakit........
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #85
                      BMW R 1100 RS.
                      Ilyet akartam venni, de nem találtam állapotban és árban megfelelőt. Így lett zongora végül.

                      Küldhetnél fényképet, irányárat... Zongorát nem adnám oda érte, mert ez is egy gyöngyszem, de gondolkodom rajta, hogy szorítok még egy kis helyet a garázsban egy boxernek...

                      Komment


                        #86
                        BMW R 1100 RS
                        Elég lesz egy R850R is...Vagy ami még jobb, egy R65 vagy R45.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 aug. 30, 17:46.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #87
                          Az általad említett nem biztos , hogy jobb csak lényegesen öregebb és sokkal drágább. Nekem is tetszenek de azokat tényleg futón érdemes hozni- vinni nem járni velük.

                          Komment


                            #88
                            Xj Yamaha 600 rendőrmotor

                            gs 500 suzuki legendás turamotor

                            honda cb 500 szintén legendásan megbízható

                            és a kawasaki gpz 500-helyett: ER-500

                            Ezek után típusismeret,szerencse,és jó előző gazda kell..!
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #89
                              Az írottak közül mindegyiket néztem tavaly, de egyiknél se volt az az "ez kell nekem" érzés. Én se akartam 500-600 köbcentisnél nagyobbat venni. Most már abszolút nem bánom. Az első 1-2-3000 km nehéz. Néha félelmetes. Aztán lassan hozzászokik az ember. Pl. ez az 1100-as boxer is egy abszolút hülebiztos motor. Kőstabil, elpusztíthatatlan szerkezet. Bőven többet tud mind a futóműve, mind a féke, mint amit legtöbben ki tudnánk belőle motorozni. Ez a kicsi 500-asokból hiányzik. Érezhetően gyengébb váz, rugózás, fékek, stb. Nem kell félni a nagy köbcentitől. Hatalmas élmény, amikor a Glocknerre / Transzfogarasra felfelé menet nem ordít a motor, hanem 1500-2000 fordulattal kényelmesen felbrummog a 15%-os emelkedőn. Veterános füleknek mindenképp kellemesebb, mint egy 7-8000rpm-en üvöltő kisköbcentis.

                              Komment


                                #90
                                elfelé menet nem ordít a motor, hanem 1500-2000 fordulattal kényelmesen felbrummog a 15%-os emelkedőn. Veterános füleknek mindenképp kellemesebb, mint egy 7-8000rpm-en üvöltő kisköbcentis.
                                Igaz a mozdony az mozdony ,de kis-hazánkban főleg itt keleten 50km-es út végén vettem észre,hogy csak ötödikbe volt a motorigaz cammogva,de a forgalom miatt,így is messze volt az üvöltés..ez az erő is felesleges egy "normál tempójú motorozáshoz!
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X