igaz ízes cseh nyelven
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
stanci - Cezet CZ 250/485
Collapse
X
-
A sebváltó/berúgó karnál lévő gumitömítésre van valami tippettek, hogy honnan lehet beszerezni?
Tessék, itt van:
JAWA 350 UNIVERZÁLIS BERUGÓ TENGELY "O" GYŰRŰ 273112213034 -CZE - E-MotorParts Motoralkatrész Webáruház - addel.hu piactér
Vagy itt:
http://www.futarmotorosbolt.hu/produ...oducts_id=3285
Sok apróság egyezik a Jawa 350-esével(vagy a 125-ös Czetkáéval).Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 márc. 29, 14:42."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Tekintettel a hosszú hétvégére most ragadom meg az alkalmat, hogy üdvözöljelek köreinkben. Látom te is a néma olvasói tábor tagja voltál - eddig. Örülök a bemutatkozásodnak.
Ahogy Wsievers is írta, mert én vagyok a másik moderátor, nekem is van egy 472-es CZ-m. Meg egy Kispolskim is, ami ha nem is skandallum itt, de voltak már vélemények, hogy polákzsolti legyen a nicknevem. Ezenkívül van néhány régi varrógépem is és sok jó barátom itt a fórumtagok között.
Isten hozott. Remek géped van.
- 2 likes
Komment
-
Isten hozott. Remek géped van.
- - - Updated - - -
Begépelem a gugli fordítóba, meglátjuk mit kezd vele..
http://jawarmaniak.wz.cz/ke_stazeni/...avod_rele.html (a 11. oldalig érdekes)
- 1 like
Komment
-
Egyszerű.Érintkezőket beállítod kép szerint.Az egy érintkezős oldal az áram kapcsoló.A rugó feszességével tudod beállítani hogy hány volton kapcsolja a töltőáramot.Ha régebbi az akksid ez legyen 6,5V ha új akkor 6,8V.A kétérintkezős a szabályzó.A bekapcsolt töltőáram maximumát tudod rajta beállítani szintén rugófeszességgel.Kb. 7,2-7,4V legyen.Természetesen ehhez multiméter kell.DE!A töltéshiányos szomorú percek okozója az esetek 90%-ában a szénkefe.
- 5 likes
Komment
-
Mekkora fordulatra vonatkoznak ezek az értékek?"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
közel 9V-ra is felszaladt a feszültség.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 márc. 31, 23:43."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
17,és nagyobb nem is fér el emlékeim szerint.Pl.ez sem tetszett anno,hogy a 175-re nagyobb első lánckereket lehet tenni mint a 250-re.És ez meg is mérgezte a kapcsolatunkat.Fordulatszámmérővel nagyjából bemértem,a 175-ös 90-es utazót tudott 4600-as fordulaton szép sima járással,míg a 250-es már bőven 5000 fölött vergődött,a hosszú löket miatt pedig mindehhez olyan rezonancia társult hogy leesett a popsimról a bugyi.
- 5 likes
Komment
-
Sziasztok!
Hétvégén haladtam a géppel, egy "kis" gondom is adódott, az első helyzetjelző vezetékéről elfüstölt a szigetelés,
gondolom valahol letestelt. Néhány, mellette lévő vezetéket is megolvasztott. Most a következő hétvégék feladata az lesz, hogy cseréljem a sérült vezetékeket. (Meg kicseréljem a biztosítékot, ami valószínű nem megfelelő erősségű)
Ehhez a típushoz lehet kapni valahol vezeték köteget? Előbb-utóbb újra kellene vezetékezni az egészet.
Eddig nagyjából ezeket cseréltem:
akksi,
hajtóműolaj,
sebváltó tömítés,
gumik,
fékpofák,
lánc, lánckerekek
szénkefék,
légszűrő.
17,és nagyobb nem is fér el emlékeim szerint
- 3 likes
Komment
Komment