Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Tekintettel a hosszú hétvégére most ragadom meg az alkalmat, hogy üdvözöljelek köreinkben. Látom te is a néma olvasói tábor tagja voltál - eddig. Örülök a bemutatkozásodnak.
Ahogy Wsievers is írta, mert én vagyok a másik moderátor, nekem is van egy 472-es CZ-m. Meg egy Kispolskim is, ami ha nem is skandallum itt, de voltak már vélemények, hogy polákzsolti legyen a nicknevem. Ezenkívül van néhány régi varrógépem is és sok jó barátom itt a fórumtagok között.
Egyszerű.Érintkezőket beállítod kép szerint.Az egy érintkezős oldal az áram kapcsoló.A rugó feszességével tudod beállítani hogy hány volton kapcsolja a töltőáramot.Ha régebbi az akksid ez legyen 6,5V ha új akkor 6,8V.A kétérintkezős a szabályzó.A bekapcsolt töltőáram maximumát tudod rajta beállítani szintén rugófeszességgel.Kb. 7,2-7,4V legyen.Természetesen ehhez multiméter kell.DE!A töltéshiányos szomorú percek okozója az esetek 90%-ában a szénkefe.
A lényeg,hogy semmiképp nem mehet a max fölé mert károsítja az akkut és a fogyasztókat!!!Az is tuti,hogy el-kell aludnia a töltésjelzőnek alapjáraton.....
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Az nagyon sok. A túláramszabályzó részen állíts akkor(lazíts a rugón). De előbb győződj meg arról, hogy egyáltalán van-e kontaktus akkor, ha a fesszabályzó behúz. De próbálj inkább analóggal mérni, a cseh vasak szeretik megbolondítani az elektronikus kütyüket. Nekem a kerékpárkilométerórát nullázta bizonyos fordulat felett.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 márc. 31, 23:43.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
17,és nagyobb nem is fér el emlékeim szerint.Pl.ez sem tetszett anno,hogy a 175-re nagyobb első lánckereket lehet tenni mint a 250-re.És ez meg is mérgezte a kapcsolatunkat.Fordulatszámmérővel nagyjából bemértem,a 175-ös 90-es utazót tudott 4600-as fordulaton szép sima járással,míg a 250-es már bőven 5000 fölött vergődött,a hosszú löket miatt pedig mindehhez olyan rezonancia társult hogy leesett a popsimról a bugyi.
Hétvégén haladtam a géppel, egy "kis" gondom is adódott, az első helyzetjelző vezetékéről elfüstölt a szigetelés,
gondolom valahol letestelt. Néhány, mellette lévő vezetéket is megolvasztott. Most a következő hétvégék feladata az lesz, hogy cseréljem a sérült vezetékeket. (Meg kicseréljem a biztosítékot, ami valószínű nem megfelelő erősségű)
Ehhez a típushoz lehet kapni valahol vezeték köteget? Előbb-utóbb újra kellene vezetékezni az egészet.
Eddig nagyjából ezeket cseréltem:
akksi,
hajtóműolaj,
sebváltó tömítés,
gumik,
fékpofák,
lánc, lánckerekek
szénkefék,
légszűrő.
Komment