Közlemény

Collapse
No announcement yet.

stanci - Cezet CZ 250/485

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Kedves Gábor!

    Semmivel sem bántottál meg-remélem,hogy én sem Téged,-csak véleményt cseréltünk.Szerintem a csehszlovák adattábla "K" betűje a kony rövidítése. Lehet,hogy ezt "fordítják" Kw-nak?
    sepy és kvaga kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Izzsel voltam
      Milyen Izs? Nem láttalak...Vagyis Izst nem láttam. Én egy piros-fehér GSX-Rrel voltam.
      Jól is ment amúgy a 250 es Cz a futamon, figyeltem is. Sajnos az én versenyre készülő Jawám kuplung és hengerek híjján még félkész állapotban van, így nem tudtam nevezni. Rezgett a léc reggel, hogy viszem a Dneprt, és azzal indulok, de ha nagy meleg lett volna tuti megfő. Utána már bántam...
      Nekem ami van gépkönyvem(353/03), 12 lovat ír a 250 es Jawára.
      A pirosról tettem fel képet az előző hozzászólásomban(inkább élénk pirosnak nevezném, vagy tűzoltóautó pirosnak). A narancs más szín, jóval világosabb. Az csak a 350-esnek volt.
      Click image for larger version

Name:	cz-350-03.jpg
Views:	2
Size:	140.4 KB
ID:	148810
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 máj. 31, 23:36.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #48
        Egy szürke planéta 2-vel voltam, de csak nézőként, délig kb. Lehet, h lóerőre gondoltak a cseszkók, de akkor miért kW-ot írtak az adattáblára? Nem k, kony, hanem kW. Sőt, súlyosbítva azt, ami amúgy is, a forgalmiban 15kW szerepel, tehát adó, és biztosítás tekintetében fizetek mint a katonatiszt, az egyébként 12le-s motoromra Azt reméltem, h legalább menni fog, de 12-13le nem is értem hogy lehetett piacképes a '80-as években, egy 250-es motortól. Olvastam valahol, h a 485/2 (???) már 18le, honnan lehet tudni, hogy ez az-e, vagy még a soványabb, vagy ez csak kamu?

        Komment


          #49
          A héten műszakiztatom
          Egyforma a két kerék ? Psssssszt ! ( Hallgatni arany ! )

          Komment


            #50
            A hátsó felni szélesebb, meg a gumma is pufibb rajta, de nem köthetnek bele, gyári adat szerinti.

            Komment


              #51
              A 250-es jawa alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb.Nagyobb a főtengely.Viszont kisebb a sűrítése a tetű bemart dugattyú miatt.Cz blokk sokkal kisebb,forgósabb a belül is csökkentett tömegek miatt.Mert ugye hogy kezdi a pannonia tuningot a paraszt?Csökkenti a lendülő tömeget,és emeli a sűrítést.Na ők ugyanezt csinálták.

              Komment


                #52
                nem köthetnek bele, gyári adat szerinti.
                Csak arra voltam kíváncsi ,szükség esetén megcserélhetőek e

                Komment


                  #53
                  12-13le nem is értem hogy lehetett piacképes a '80-as években, egy 250-es motortól.
                  Ha jól tudom fele annyiba került mint egy 250-es MZ..

                  Komment


                    #54
                    Gyuri! Tudtom szerint megcserélhetőek hisz ha leveszed az oldal borítást egyformák csak az első kerékre kisebb a gumi méret. A lóerőkről csak annyit az én Sport Cz-m 175-ös létére 1 komoly LE-vel erősebb és bármikor veri gyorsulásban is. Azért az anyag ezekben is benne volt mert a Szoc. relációban az NDK és a CSEH. ügyelt a minőségre is.

                    Komment


                      #55
                      Gyuri! Tudtom szerint megcserélhetőek hisz ha leveszed az oldal borítást egyformák csak az első kerékre kisebb a gumi méret.
                      Ehhez a kérdéshez kapcsolódik egy sztori , de az itt nem publikus. Majd Kesziben kitárgyaljuk, de szélkakas tudja miről van szó !

                      Komment


                        #56
                        Eszembe jutott a sztori, de nem tudtam ki vagy, mostmár világos Hétfőre kaptam időpontot, ha arra jársz, megnézheted az új szerzemény, ott leszek reggeltől estig

                        Komment


                          #57
                          Na mi újság ? Levizsgázott a verda ? Délután a Csanyikban ,még az Izzsel döngettél !

                          Komment


                            #58
                            Le-le, nem kellett összekennem sem magam Viszont átiratni nem sikerült, mert le kell, hogy kérjék a forgalmiját Debrecenből (ott vonták ki), hogy érvényteleníthessék. Gyorsabb, egyszerűbb ügyintézés... Nem értem, a mai fejlett világban ezt miért így kell csinálni, de ezzel újabb 21 napot várnom kell az első éles próbakörre, nem az udvaron.

                            Komment


                              #59
                              Sziasztok! Egy friss kép:
                              Click image for larger version

Name:	DSC_0280.jpg
Views:	1
Size:	209.5 KB
ID:	148950

                              Komment


                                #60
                                Stanci, nagyon szép a géped!
                                Mióta utoljára írtam, mentem már pár km-t a géppel, nagyon fürge kis vas, megkedveltem! Egyetlen baja, hogy 80 felett , ha utazótempót szeretnék tartani, kihagyogat, csak nyelezve jár egyenletesen, de akkor vígan szalad 100 fölé is! Azt megfigyeltem, h más motorokhoz képest sokáig van nyitva a megszakító, talán ez okozza, de lehet, h a karbin is állítok majd még. A télen lehet, h felújítom, ehhez azonban be kellene szerezni pár gyári alkatrészt, mert a komplett kormány biztos, h nem az övé, de a láncburkolat blokk felőli részén is tuti h hiányzik vmi.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X