demeter eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
A felújított Pancsik piacán két szélsőséget látok. Az egyik a suttyó, aki kiszedi valaki kezéből és lefújja flakonból, levereti, majd felújítottként árulja igen magas áron. A másik véglet aki becsülettel felújítja, de akkor mindent bele.
Ebből szép gép születik, de csak alkatrészáron már az átlagnak megfizethetetlen. És itt tudnak röpködni a fölösleges dolgok: krómos légszűrő. eredeti krómos hibátlan csavarkészlet, krómos vagy tükör polírozott porlasztó, kawasaki hajtókar, hypermeghajtó, minimum díjnyertes OT minősítés. Két házzal lejjebb újít fel egy ember TLB-t, elmesélte hogy szerez be eredeti rögzítőelemeget és gumitompítókat a lemez felfogatásához. Nem vitatkozok, hogy miért ennyi az annyi. De jó része túlzás.
Félúton található néhány hirdetés napi használatból eladó gépekre, vagy lejárt műszakis papíros gépekre, ami megfizethető 200-300ezer forint környékén. Én is annyiért vettem a feketét és azóta is csak a hibái után futkoz - nék, ha lenne időm a projektre.
El tudnék képzelni egy kategóriát, ami nem utópisztikus felújításból állna, hanem egy korrekt festés, működőképes és stabil motor, tesztelt, hibamentes. Lehet, hogy ez a félút kategóriába beleesik.
- - - Updated - - -
A piac meg ilyen. Aki bele akar vágni, rögtön: múzeális restaurálás, P20, de minimum 21, OT, díjnyertes, utolsó csavarig eredeti, szalagról legördült, Duna oldalkocsi, motorkuli, makulátlan, csillogjon. Beérhetné egy működővel olcsóbban, amíg rá nem jön, hogy egyáltalán fekszik-e neki az érzés. Nem megvalósíthatatlan, csak keveseknek van rá pénze.
Komment