Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Sport kávéfőző...
Ezt fejtsük már meg! Mitől lehet egy kávéfőző sport???
Maszek magyarázat következik:
Amikor ezt gyártották a "sport" ugyanolyan jelző volt, mint ma a welness, vagy a retró. Akkoriban ('60-as - 80'-as évek) a "sportolj!" volt a jelszó, meg az "Ép testben ép lélek". Ezért mindent a sport jelzővel láttak el, ha kikapcsolódásról volt szó. Mivel pedig a sport együtt jár a frissesség gondolatával ezért jó ötletnek tűnt ezt a nevet adni ennek a kávéfőzőnek.
Akkoriban nem volt marketing osztály. Sokszor az osztályvezető és a főmérnök döntött valaminek a nevéről, a politikai bizottság meg jóváhagyta. Az ő "fantáziadússágukon" múlott egy-egy termék neve.
(Kíváncsi vagyok mások verziójára is.)
barna, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.
A sportkavefozohoz csak annyit en mindig viszek magammal a kulombozo expegiciokra kavefozot legyen az magashegyi tobb hetes ,vagy komoly mejsegu barlangok (-1000) ide mindenbol konnyu es kicsi praktikus darabok kellenek.Nekem van egy hasonlo nem veteran de szerintem ez meg jobb nekem tetszik nagyon
Szervusztok . Igazatok van ( bár én csak motoroztam annak idején szinte az egész magyar motorpalettával ) nem "igazán" OT érett a dolog. A munka és a jó szándék benne van ! ( Tudom ez kevés az itteni kritikus szemeknek. ) Nem mindenki "profi" ( itt összetett dolgokra gondolok : az adott téma szakirodalmának ismerete , az alap állapota, a rászánt anyagiak és annak lehetőségei, müszaki felkészültség, helység és szerszámozottság , kézügysség, esztétikai érzék stb.) így nem minden sikerül úgy , ahogy az itteni elvárásoknak megfelelő legyen. Véleményem szerint ez a motor nagy valószínűséggel megmarad az utókornak és remélem olyan kezekbe kerül , ahol tovább intézik a "sorsát" az eredeti állapot felé. Talán néhány jó tanács a készítőnek privátban , lehet így a következő munkája már kevesebb kritikát kap, vagy az eladáshoz lévő tájékoztató más megfogalmazásban kerül be a hirdetésének szövegébe. Üdvözlettel.
Semmi bajom a motorral izlések.....,de semmi köze a veteránhoz.
Egy nemrégi talin egy fiatal hölgy megkérdezte milyen motor ez,tetszik neki(pannonia)ez egy régi magyar motor feleltem, szerintem ez elég rövid magyarázat egy járműre,ha nem akarok feleslegesen magyarázni.Viszont erősen irányadó ha valakit jobban érdekel.
Azért irtam ezt,mert nem szeretek senkit félrevezetni,és egy nem hozzáértőt,miért csapjunk be!
Viszont ez egy enyhén átalakitott motor,és annak meg is felel.!!!
Ez azt jelenti aki épitette nem válalja be a munkáját,hanem a veterán jelző mögé bujik!
Szerintem nem a motor kinézetével és műszaki felkészítését kritizálja senki, csak egy hirdető honnan gondolja hogy ez a motor ot-ra föl van készítve. Talán volt előminősítésen? Mert nem kell minden motornak teljesen gyárinak kinézni amit hirdetnek, mert akkor nem lenne meg a fölújítás varázsa.Mondjuk én nem szeretem lehúzni mások motorját, mert ha nem hadja szétrohadni és munkát fektet bele az dicséretes, még ha el is távolodott a gyári kinézettől. De ha valaki megkér elmondom, hogy szerintem mi nem stimmel. De aki foglalkozik veteránokkal tudja hogy egy minősítést nem adnak puszira.
2db Honda SS50 Hogy van szive valakinek így tárolni motorokat
Szép darab és igazán nagyon szívesen megnézném,körüljárnám és kezet fognék a tulajdonosával ,-de ettől függetlenül semmilyen birtoklási vágy nem éled bennem a láttán.Nagyon tetszenek nekem az 500-as OHC-JAWA motorok is,de valahogy nem szeretnék egynek sem a tulajdonosa lenni.Nem akarok továbbá raklap-számra Csepeleket,Pannoniákat sem gyűjteni,sem papírral,sem papír nélkül.
Meglehet én egy hülye vagyok,de csak azokat a járműveket tartottam meg,amelyekhez valamilyen élmény,érzelem köt,illetve egyetlen járművemet sem adtam el,egyiket azért,mert az volt az első,másikat,mert az Apámé volt,...........
Az idők folyamán rájöttem,hogy semmi értelme harácsolni,mert nem tudnék olyan szeretettel nyúlni egyikhez sem,mellyel nem köt össze valamilyen személyes élmény.A kedv nélkül végzett munka,meg semmire nem való és nem is lesz abból semmi.
Miért is írtam én a fentieket.Az élet egyszeri és megismételhetetlen valami,azt élni kell,-a szemfedélen meg köztudottan nincsen zseb.A mai keserves világban,tudom én minden lehetőséget próbálnak az emberek megragadni és a veteránozásban is látnak valamilyen üzleti tevékenységet.Egy lepusztult járművet sem lehet ma olcsón megvenni és akkor még hozzáadódnak a költségek,mire az egy jól működő és küllemre is "csili-vili" lesz,-ha lesz.
Lehet el kellet múlni annak a 66-ének,a fejem felett,hogy rájöjjek arra,hogy az igazi vagyon az élmények gyűjtése,azt viszed magaddal a végén amit átéltél,emberi kapcsolatokban,élményekben.Ezért írtam már le egyszer,hogy éljetek,ne harácsoljátok össze a sok "szent ótvart",de most azzal is megtoldaná,hogy ne is ácsingózzatok utána,mert ha nem sikerül megszerezni esetleg bele is keseredhettek az életbe!
Üdvözlettel:Che
zsíráf, soveny és 8 további látogató kedvelte ezt.
Komment