Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Sziasztok! Spatz-ba Star blokk?! Én úgy tudom, hogy az Sr2- től örökölte a Spatz a blokkot (kézi váltós, de már berúgós). Azért az adattábláját megnézném! Üdv janesz88




    Ja és kényszerhűtésesnek kéne lennie ( mint az Sr2-s blokk).

    Komment


      Üdv janesz88!

      Valóban az Sr2-es blokk lenne az eredeti,de az nem kényszerhűtéses,hanem a menetszél hűti.

      Komment


        Üdv St.Z.350! Az ugyanaz! Nem? A kényszerhűtéses, mikor a menetszél hűt, túrbós, mikor a ventilátor hűt. A lényeg, amit akartam írni, hogy nem turbós star blokk kéne bele, hanem Sr2- es (berúgós) blokk.

        Komment


          janesz88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Az ugyanaz! Nem? A kényszerhűtéses, mikor a menetszél hűt, túrbós, mikor a ventilátor hűt.
          A kényszer és a turbó hűtés ugyanaz, mert a ventilátor az forog ha jár a motor, és ha kell ha nem kényszeríti rá a hengert hogy hűljön.
          sepy, OdinHEM és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            Üdv janesz88!

            Ami a blokkot illeti teljesen egyezik a véleményünk,a hűtésről meg gilersx megírta a szükségeset.

            Komment


              Még egy kis plusz: A Spatz tipust gyártották pedálos és berugókarral szerelt változatban.
              Gondolom nem párhuzamosan, hanem fejlesztés eredménye volt a berugókar...

              Komment


                Na úgy látom jó hirdetést találtam egy kis eszmecseréhez
                OdinHEM, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  Simán!
                  Jól kiveséztük szegény verebet!

                  Komment


                    Ha ritka, ha nem, akkor is sokkalltam az árát, de mindig van, akinek mindent megér egy Simson

                    Komment


                      Anno mikor Stárom volt én is fantáziáltam egy Sperberről a több Le. csábítóan hatott. És nem utolsó sorban a hosszabb tank miatt szebbnek találtam és még ma is fenntartom elferdült nézetem. Miután pótoltam a lovakat jobbnak láttam a motorom. Magyar piacon nem forgalmazták a tipust tudtom szerint.
                      OdinHEM kedvelte ezt.

                      Komment


                        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Magyar piacon nem forgalmazták a tipust tudtom szerint.
                        Igen,jól tudod!



                        korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ha ritka, ha nem, akkor is sokkalltam az árát,
                        Ezzel én vitatkoznék! Ugyanis,nekem van egy '69-es Starom,20 000-ért vettem 2011-ben. Sok volt a tipusidegen alkatrész rajta és persze teljes körűen fel kell újítani. Ha utána nézünk az alkatrészáraknak (főleg,amiket jó minőségben csak Németországból lehet beszerezni),akkor simán rá lehet költeni a 150-200 ezret,hiába "csak egy simson". Pl. egy használható,eredeti üléslemez ritkább,mint a Pannoniáé,(mert amit forgalmaznak,az az 51-es blokkos schwalbe-hoz való,a staron úgy néz ki,mit tehénen a gatya) nem is beszélve a kormány kezelő szervekről! Nekem már 100 ezerbe van a Star és még nincs kész!
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Beagle; 2013 jún. 16, 23:21.
                        OdinHEM kedvelte ezt.

                        Komment


                          Simson Schwalbe-m volt, nagyon sokba el tud "szaladni" a rendberakása. Már továbbadtam rajta, olyan embernek aki folytatja a megkezdett rendberakást. (A festés hiányzott.) Nekem marad az örök szerelem a D-Csepel és a Pannónia. Persze azért az Sr2e-t megtartottam.
                          OdinHEM kedvelte ezt.

                          Komment


                            korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ha ritka, ha nem, akkor is sokkalltam az árát, de mindig van, akinek mindent megér egy Simson
                            Kabos Laci óta tudjuk, hogy a veréb is madár és vevőben is van ilyen. Az palimadárnak hívják! És szerintem is drága.
                            sinter, OdinHEM és sepy kedvelte ezt.

                            Komment


                              Láttam és hallottam is működés közben. Nem csavarta a vázat. 1980-ra többen is nekiálltak a 2 db kéthengeres blokk összeszerkesztésének.
                              OdinHEM kedvelte ezt.

                              Komment


                                Attila62 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Láttam és hallottam is működés közben. Nem csavarta a vázat. 1980-ra többen is nekiálltak a 2 db kéthengeres blokk összeszerkesztésének.
                                Szia Attila!

                                Nem olvastam el végig visszamenőlegesen a topicot, de nem emlékszem, hogy ezt a Simson Spatzot négyhengeresíteni akarták volna. Biztos egy másik témához csatlakozik a hozzászólásod. Kérlek tegyél már ide egy linket, mert az a blokkösszeépítés engem is érdekel, persze csak úgy, mint műszaki érdekesség.

                                Előre is köszönöm. Üdvözlettel CZsolti
                                sepy és Beagle kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X