Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    De a legjobb a hozzászóló, aki a méretek iránt érdeklődik Szerintem mindjárt lekérhetné a teljes gyártási dokumentációt.

    Komment


      Komment


        Komment


          Komment


            Gyönyörű "gyári" állapotú Star. Annyira gyári, hogy hirtelen nem is tudom hol rejtegették idáig ezt a szép színt..
            Star
            Az ára se kutya. )


            --- Ez még eszembe jutott: ---

            motorkami eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Egy kevésbé ismert motorkerékpárra bukkantam a Veteránapró hirdetései között egy Radiorra.
            Ilyen nálunk ritkaságszámba menő motorkerépárok mindig arra késztetnek, hogy kicsit körbejárjam a modellt.
            Bizony a Google-on keresgetve nem sok derült ki róla. A francia Wikipedia is elég szűkszavú, 1922 és 1955 között gyártottak motorkerékpárokat.
            Aztán a képek között keresgélve végül megtaláltam azt a modellt restaurálva, amit a veteránaprón kínálnak:



            Ezt az igényesen restaurált motort 1300 euróért kínálták egy francia hirdetőoldalon.


            Majdnem olyan, mintha egy Sachs-ot megugrott volna egy grúz kecske (K-55)
            Bocsánat azoktól, akiknek fenti mondat sérti a vallási, faji és egyéb meggyőződését..
            Ettől függetlenül szép kis motorkerékpár és biztosan ritka is, ha információ se nagyon van róla.
            Utoljára szerkesztve a következő által: Pirtyesz; 2011 márc. 08, 21:40.

            Komment


              Nekem nagyon tetszik. Kétségtelen, az ötvenes években eléggé egy kaptafára készültek a motorok. Találkoztam már olyan német véleménnyel, hogy a 125-ös Csepel DKW származék. Sajnos, Magyarország nem tartozott a II. világháború után a győztes hatalmak közé, így nem kapta meg a DKW gyártási jogát, dokumentációját, sőt gépsorait, mint a Szovjetunió, Anglia és az USA. A kopirozás akkoriban Japánban fejlődött magas fokra, a YAMAHA első motorkerékpárja az utolsó csavarig megegyezett a DKW RT125-tel.
              Mi megvettük a Csepel teherautó liszenszét a Szovjetuniótól vagy saját fejlesztésre szorultunk. Vagy saját magunk fejlesztettünk. Ez viszont nem zárta ki, hogy körülnézzünk a piacon, ki, mit gyárt.
              Nincs ez másként ma sem.
              Utoljára szerkesztve a következő által: motorkami; 2011 márc. 13, 18:51.

              Komment


                Sziasztok!

                A hirdetéseket böngészve találtam ezt a TLT Pannoniát. Nem ismerem nagyon a Pannonia árfolyamokat, emiatt kérdezném meg a véleményetek, valóban ennyit kell leperkálni egy jelenleg nem üzemképes, okmányok nélküli TLT-ért, amin azért jó néhány alkatrészt pótolni kellene? Eléggé meglepődtem.

                Kösz! B.

                Komment


                  Miután fogynak a fogatok, verebet is egyre nehezebb találni. A Pannóniát vezetékezés nélkül el lehet indítani. Miért lettek lecserélve a sárhányók? Honnan jött saját lábán?Tipikusan NDK-ba exportáltuk.
                  Nem tudom, kinek mennyit ér, én mivel kedvelem a típust, legfeljebb 100 ezer forintot adnék érte és utána gondban lennék, okmányok nélkül mit kezdjek vele.
                  soveny kedvelte ezt.

                  Komment


                    Duna Utánfutó Óóó hogy én hogy szeretem a webfordítas.hu-t Gondolom nem igazán ezekkel a szavakkal akarta magát kifejezni a barátunk Amúgy elég érdekes egy hirdetés...jó lenne tudni, hogy magánúton került ki annó, vagy a Dunát ott is árulták?
                    kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2011 ápr. 08, 18:45.

                      Komment


                        Ilyenkor egy kicsit magamra ismerek Bizonyára rajtam is mosolyognak néha a németek, mikor náluk hirdetek ékes anyanyelvükön. Igaz, én nem webes fordítóval fordítok, hanem saját kútfőmre támaszkodom. De mit tegyek, még csak ötven éve tanulom a német nyelvet

                        Mellesleg azt hiszem a szláv nyelvek nem tesznek különbséget az utánfutó és az oldalkocsi között, a szlovének is mind a kettőt "prikolnica"-nak hívják.
                        wsievers kedvelte ezt.

                        Komment


                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Duna Utánfutó Óóó hogy én hogy szeretem a webfordítas.hu-t
                          Jó lenne, ha gyorsan megvennétek, mert azt sem tudom, hogy javítsam ki.
                          wsievers kedvelte ezt.
                          Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

                          Komment


                            Attached Files
                            stalker, motorkami és 2 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              barna, mir-mur és TZ kedvelte ezt.

                              Komment


                                Pannonia T5 oldalkocsis

                                A nyereg nem eladó , az egy megszokott darab!A cowboyok sem adták a lóhoz a nyergüket!
                                barna, és 2 további látogató kedvelte ezt.
                                A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X