Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Egy kevésbé ismert motorkerékpárra bukkantam a Veteránapró hirdetései között egy Radiorra.
Ilyen nálunk ritkaságszámba menő motorkerépárok mindig arra késztetnek, hogy kicsit körbejárjam a modellt.
Bizony a Google-on keresgetve nem sok derült ki róla. A francia Wikipedia is elég szűkszavú, 1922 és 1955 között gyártottak motorkerékpárokat.
Aztán a képek között keresgélve végül megtaláltam azt a modellt restaurálva, amit a veteránaprón kínálnak:
Ezt az igényesen restaurált motort 1300 euróért kínálták egy francia hirdetőoldalon.
Majdnem olyan, mintha egy Sachs-ot megugrott volna egy grúz kecske (K-55)
Bocsánat azoktól, akiknek fenti mondat sérti a vallási, faji és egyéb meggyőződését..
Ettől függetlenül szép kis motorkerékpár és biztosan ritka is, ha információ se nagyon van róla.
Utoljára szerkesztve a következő által: Pirtyesz; 2011 márc. 08, 21:40.
Nekem nagyon tetszik. Kétségtelen, az ötvenes években eléggé egy kaptafára készültek a motorok. Találkoztam már olyan német véleménnyel, hogy a 125-ös Csepel DKW származék. Sajnos, Magyarország nem tartozott a II. világháború után a győztes hatalmak közé, így nem kapta meg a DKW gyártási jogát, dokumentációját, sőt gépsorait, mint a Szovjetunió, Anglia és az USA. A kopirozás akkoriban Japánban fejlődött magas fokra, a YAMAHA első motorkerékpárja az utolsó csavarig megegyezett a DKW RT125-tel.
Mi megvettük a Csepel teherautó liszenszét a Szovjetuniótól vagy saját fejlesztésre szorultunk. Vagy saját magunk fejlesztettünk. Ez viszont nem zárta ki, hogy körülnézzünk a piacon, ki, mit gyárt.
Nincs ez másként ma sem.
Utoljára szerkesztve a következő által: motorkami; 2011 márc. 13, 18:51.
A hirdetéseket böngészve találtam ezt a TLT Pannoniát. Nem ismerem nagyon a Pannonia árfolyamokat, emiatt kérdezném meg a véleményetek, valóban ennyit kell leperkálni egy jelenleg nem üzemképes, okmányok nélküli TLT-ért, amin azért jó néhány alkatrészt pótolni kellene? Eléggé meglepődtem.
Miután fogynak a fogatok, verebet is egyre nehezebb találni. A Pannóniát vezetékezés nélkül el lehet indítani. Miért lettek lecserélve a sárhányók? Honnan jött saját lábán?Tipikusan NDK-ba exportáltuk.
Nem tudom, kinek mennyit ér, én mivel kedvelem a típust, legfeljebb 100 ezer forintot adnék érte és utána gondban lennék, okmányok nélkül mit kezdjek vele.
Duna Utánfutó Óóó hogy én hogy szeretem a webfordítas.hu-t Gondolom nem igazán ezekkel a szavakkal akarta magát kifejezni a barátunk Amúgy elég érdekes egy hirdetés...jó lenne tudni, hogy magánúton került ki annó, vagy a Dunát ott is árulták?
kedvelte ezt.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Ilyenkor egy kicsit magamra ismerek Bizonyára rajtam is mosolyognak néha a németek, mikor náluk hirdetek ékes anyanyelvükön. Igaz, én nem webes fordítóval fordítok, hanem saját kútfőmre támaszkodom. De mit tegyek, még csak ötven éve tanulom a német nyelvet
Mellesleg azt hiszem a szláv nyelvek nem tesznek különbséget az utánfutó és az oldalkocsi között, a szlovének is mind a kettőt "prikolnica"-nak hívják.
Komment