Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Ez a motor talán 1 hete OT-s ! Nyilván azért, mert másképpen nem tudta papírozni. Továbbá, ezt a motort 32 évig Németországban használták ! Azok pedig használatra vásárolnak, nem tárolgatásra ! Való igaz, hogy Magyarországon minden meghirdetett autóban 5-25 éves koráig 120.000 km, minden motorban pedig 28.000 km van. Mert a Magyar ennyire balek, hogy azt hiszi el, amit látni szeretne !
Fura, hogy sokan úgy tekintenek erre a két betű négy számos rendszámra, mint ami befolyásolja egy jármű értékét. Mondjuk én nem szívesen fizetnék dupla árat azért, hogy még egy Babe-es matricát se ragaszthassak a lámpafejre.
Everything is better when you decide you don't care.
Azok pedig használatra vásárolnak, nem tárolgatásra !
Azt be kell látni, hogy ezek a szerencsésebb nyugati motorok nem olyanok, mint amit nálunk megszoktunk...Normális minőségben legyártották öket, nem a használójának kellett kijavítani otthon a gyári hibákat. És az elmúlt 3x év nagy részében garázsban álltak. Nálunk pedig attól, hogy esett az eső, hullt a hó, sós latyak volt mindenfelé, a Jawák, Pannóniák MZ-k mentek, mert menniük kellet, és nem volt más. Jó esetben kaptak egy ponyvát, de eleget voltak a kert hátsó részén csillaggarázsban is. A gyertyapipán és a gyujtáskulcson kívül nemsok műanyag van bennük, a fémrészek jó esetben kaptak valamilyen felületvédelmet, de ez nem összehasonlítható egy párás, nedves környezetre tervezett Japán belpiacos gép kivitelezésével.
Az én GSXR em 3 évet állt egy udvaron, télen-nyáron, az aszfalt besüllyedt a kerekei alatt. Pár rozsdás csavartól eltekintve semmi baja, és 20 perc próbálkozás után indult.
Bár az is igaz, hogy megnéznék egyszer egy olyan nyugati motort, amelyik itt megkapta azt, amit a mi keleti gépeink. Napi munkába járás, féldisznó és egyéb szállításra alkalmatlan tárgyak költöztetése a csomagtartón, 3-4 zsák cement és B30 as tégla fuvarozása a ház építéséhez, a motorblokk felhasználása a házilag készült kerti traktorban, 15 év eltöltése egy félhajas tető alatt a csűr oldalának döntve. Elhinnétek, hogy nem lenne különbb állapotú, mint a sufniból előhúzott Jawák, Pannóniák, és társaik?
Kihagytam a mattfekete festéket, ecsettel szórva...és a szigszalagot.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jún. 06, 16:58.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Honda CBX 750, € 990,- - willhaben.at Itt egy szegénysorsu , külföldön megöregedett gép .
Aki nagyvasra izgul , annak ez egy igazi kult csemege . Aztán ha viszonnyítom a mértékadó motortípushoz ---nem is drága
Itt egy szegénysorsu , külföldön megöregedett gép .
Aki nagyvasra izgul , annak ez egy igazi kult csemege . Aztán ha viszonnyítom a mértékadó motortípushoz ---nem is drága
Aztán kap egy OT-t és rögtön 3000€ lesz.
Everything is better when you decide you don't care.
Azt senki nem mondja el, hogy tulajdonosváltáskor újra kell OT-ztatni. "A minősítés maximum 5 évre, a jármű tulajdonosa nevére szól. Tulajdonosváltozás esetén az érvényesség automatikusan megszűnik. " Ez okozhat gondokat...
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jún. 08, 00:53.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment