Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Egy kis-Csepel felújításának története

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Azért egy kicsit talán hátul , a bakteleszkóp felső csöve körül is nézelődhetsz . ??

    Komment


      #32
      Lehetett 2féle simán, még a 2-4 es nek is lehetett több élete során ha pl oldalkocsit kapott akkor mindig új rendszámot adtak ki.
      Meg (bár ebbe nem vagyok biztos) az átállásnál is kaphatott újfajtát. 63 ig ütögették a számokat a vázba.
      You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

      Komment


        #33
        Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Hány rendszáma volt ennek a szerencsétlennek?? Két féle?? Kellene találnom még egy 2 betűs 4 számosat?
        Ha végig forgalomban lett volna, akkor lehetne neki 3 féle is.. Linkeltem egy témát korábban, ahol volt egy BMW-ről fénykép - na azon volt 1 német, 1 magyar 2 betű 3 szám, meg két magyar 2 betű 4 szám is...

        Nem 100% hogy fogsz találni 2+4-eset, de az is olyan dolog, hogy "egy próbát" megér.


        Hopp, tényleg, nézd meg ott ahol joker mondja.
        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

        Komment


          #34
          Na jó, holnap megnézem...ma már semmit nem látok.
          Buta kérdés jön:

          Az első sárvédőn,az a kis állított tábla az évszámmal...az milyen motorokon van? Vagy miért? A miénken sosem volt?
          korompaiistvan és Aries88 kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            Egy Angyalka mekkora felfordulást tud okozni
            Vidd el a szerelő ismerősödhöz, hogy keressen rajta számokat, egyeztesse a forgalmiban lévővel!
            Szp az fjr, és ha azza bírsz a combjaid között, egy "öreg Úr" nehogy kifogjon Rajtad
            Aries88 kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              "Azza"???
              Azzal bírok..igyekszem nem felfordulást okozni...

              Komment


                #37
                korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                és ha azza bírsz a combjaid között, egy „öreg Úr” nehogy kifogjon Rajtad
                hehe ez jó. Egyik barátomnak gsxr 600 van. Oda adtam neki egy körre az öreg hölgyet a berúgókar lenyomásával kezdődtek a gondok
                De tisztelet a kivételek !!!
                kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Az első sárvédőn,az a kis állított tábla az évszámmal...az milyen motorokon van? Vagy miért? A miénken sosem volt?
                  Szia!
                  Koponyahasító( Schädelspalter) a becsületes neve, régen oda is kellett rendszám, azután a motortulajdonosok a motorjaik vagy saját becenevüket írták oda.(pl: Tücsök, Sebes, Guszti stb...) Manapság a restaurátorok a motorok típusát, gyártási évét szokták ott feltüntetni, sajnos olyan motorokon is már, ahol sohasem volt koponyahasító(lásd Pannóniák)
                  Ha találsz lukakat az első sárvédő tetején a lámpa előtt, akkor neked is volt, de általában a 2. Vh előtt és alatt volt használatban, Csehországban a 60-as évek közepéig húzták ezt az első rendszám dolgot.

                  Click image for larger version

Name:	gp_bmw1.jpg
Views:	1
Size:	67.0 KB
ID:	131845 Click image for larger version

Name:	SB-200-re.jpg
Views:	1
Size:	33.2 KB
ID:	131846 Click image for larger version

Name:	KC40_41.jpg
Views:	1
Size:	27.1 KB
ID:	131847
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 aug. 22, 21:53.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #39
                    wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Koponyahasító(Schädelspalter) a becsületes neve
                    Hallottam már "ködvágó" néven is emlegetni, pedig az eredetileg a nyári katonasapka becsületes neve.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #40
                      Közlekedésbiztonságilag elég aggályos...Mint a Volga elején az öntvényszarvas Gyalogosvédelem: -1
                      Visszatérve az első rendszámra, Anangyalka ha nincs helye, ezért ne fúrd ki a sárvédőt...jól elvan e nélkül is.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #41
                        Rendben Semmiképp nem fúrom ki) Nincs is mit odatennem..
                        Hol lehetne csak úgy mindenféle hivatalos dolog nélkül, otthoni használatra legyártatni ezt a 2 betű 3 szám rendszámot? (ha nem találok rajta mást)

                        Komment


                          #42
                          Hello! Gratulálok a motorhoz, nagyon egyben van, érdemes foglalkozni vele!! A papírjait sokféleképpen lehet azért tisztázni, rendszámtáblát meg úgymond nem szoktak gyártatni/gyártani rá, vagy ha valaki otthon mégis fabrikál, sajnos az ilyet a törvény tiltja, mert hatósági jelzés. Szerintem inkább a papírozásán érdemes agyalni!

                          Komment


                            #43
                            Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Találtam itthon egy Csepelt
                            Nem is akármilyet! 100/48-as Weiss Manfréd, bár a motorja aggályos...a blokk így elsőre nekem 125-ösnek tűnik(emiatt lehet hogy nem egyezik a motorszám). jó lenne a blokk másik oldaláról is képet látni, mert lehet hogy csak a henger, hengerfej volt cserélve.




                            dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            sajnos az ilyet a törvény tiltja, mert hatósági jelzés
                            Vitatkoznék, mert nem hasonlít a jelenleg rendszerben levőhöz, ergó nem hatósági jelzés.
                            (ennek alapján fel lehetne jelenteni az összes vicces kamurendszám gyártót)
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #44
                              Holnap körbefényképezem
                              Már engem is nagyon érdekel
                              Akkor nem lesz csinált rendszáma....

                              Komment


                                #45
                                Oké, lehet csináltatni rá "kamu" rendszámot, de egy ILYEN ritka motornál én tuti minden követ megmozgatnék hogy papírozhatóvá tegyem. Legutóbb amikor 100/48 as WM-et láttam apróhirdetéseknél annak az állapotba inkább rozsdakupac volt, ritka motor ez, ilyen jó állapotban! Még ha a blokkja véletlen nem is vele való.
                                kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X