Azért egy kicsit talán hátul , a bakteleszkóp felső csöve körül is nézelődhetsz . ??
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Egy kis-Csepel felújításának története
Collapse
X
-
Lehetett 2féle simán, még a 2-4 es nek is lehetett több élete során ha pl oldalkocsit kapott akkor mindig új rendszámot adtak ki.
Meg (bár ebbe nem vagyok biztos) az átállásnál is kaphatott újfajtát. 63 ig ütögették a számokat a vázba.You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close
Komment
-
Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHány rendszáma volt ennek a szerencsétlennek?? Két féle?? Kellene találnom még egy 2 betűs 4 számosat?
Nem 100% hogy fogsz találni 2+4-eset, de az is olyan dolog, hogy "egy próbát" megér.
Hopp, tényleg, nézd meg ott ahol joker mondja.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
-
Na jó, holnap megnézem...ma már semmit nem látok.
Buta kérdés jön:
Az első sárvédőn,az a kis állított tábla az évszámmal...az milyen motorokon van? Vagy miért? A miénken sosem volt?korompaiistvan és Aries88 kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
-
-
korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseés ha azza bírsz a combjaid között, egy „öreg Úr” nehogy kifogjon Rajtad
De tisztelet a kivételek !!!
- 1 like
Komment
-
Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz első sárvédőn,az a kis állított tábla az évszámmal...az milyen motorokon van? Vagy miért? A miénken sosem volt?
Koponyahasító( Schädelspalter) a becsületes neve, régen oda is kellett rendszám, azután a motortulajdonosok a motorjaik vagy saját becenevüket írták oda.(pl: Tücsök, Sebes, Guszti stb...) Manapság a restaurátorok a motorok típusát, gyártási évét szokták ott feltüntetni, sajnos olyan motorokon is már, ahol sohasem volt koponyahasító(lásd Pannóniák)
Ha találsz lukakat az első sárvédő tetején a lámpa előtt, akkor neked is volt, de általában a 2. Vh előtt és alatt volt használatban, Csehországban a 60-as évek közepéig húzták ezt az első rendszám dolgot.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 aug. 22, 21:53."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKoponyahasító(Schädelspalter) a becsületes neveThere's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
Közlekedésbiztonságilag elég aggályos...Mint a Volga elején az öntvényszarvas Gyalogosvédelem: -1
Visszatérve az első rendszámra, Anangyalka ha nincs helye, ezért ne fúrd ki a sárvédőt...jól elvan e nélkül is."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
-
Rendben Semmiképp nem fúrom ki) Nincs is mit odatennem..
Hol lehetne csak úgy mindenféle hivatalos dolog nélkül, otthoni használatra legyártatni ezt a 2 betű 3 szám rendszámot? (ha nem találok rajta mást)
Komment
-
Hello! Gratulálok a motorhoz, nagyon egyben van, érdemes foglalkozni vele!! A papírjait sokféleképpen lehet azért tisztázni, rendszámtáblát meg úgymond nem szoktak gyártatni/gyártani rá, vagy ha valaki otthon mégis fabrikál, sajnos az ilyet a törvény tiltja, mert hatósági jelzés. Szerintem inkább a papírozásán érdemes agyalni!
Komment
-
Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTaláltam itthon egy Csepelt
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésesajnos az ilyet a törvény tiltja, mert hatósági jelzés
(ennek alapján fel lehetne jelenteni az összes vicces kamurendszám gyártót)"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
-
Komment
-
Oké, lehet csináltatni rá "kamu" rendszámot, de egy ILYEN ritka motornál én tuti minden követ megmozgatnék hogy papírozhatóvá tegyem. Legutóbb amikor 100/48 as WM-et láttam apróhirdetéseknél annak az állapotba inkább rozsdakupac volt, ritka motor ez, ilyen jó állapotban! Még ha a blokkja véletlen nem is vele való.
- 1 like
Komment
Komment