Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Egy kis-Csepel felújításának története

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kíváncsi leszek, mit mondanak a „szakértők”
    Örülök, hogy máshol is hírdeted az igét.
    A magyarország mororosai-hoz is rakhatnál pár képet, elég nagy nyílvánosságot kapna.

    Komment


      Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      És főleg nem mindenki meghalni vesz ilyen motort..
      Keressél már nekem a You Tube oldalon olyan videót, ahol egy chopperes azért rögzíti fel a kamerát a tankra, hogy felvegye az abnormális száguldozását !
      Erősen kétlem hogy találni fogsz. De sport, és cross motoros hülye gyerekekkel tele van az oldal. Sajnálom de nálam a vesedonor, fogalma összemosódik a sportmotorral. ( Meg néhány robogóssal )
      Nekem is van 650 -es Suzukim, ( veterán chopper ) de fogalmam sincs mennyit tud, mert 90-nél többel még nem mentem vele.
      Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Nem hiszem,hogy mindenki sportmotoros lenne azon az oldalon.
      Nem tudom, mert nem is érdekel ez az oldal. Ezekből a mai motorokból," 12 egy tucat "

      Komment


        Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        tudjuk hogy robogón is meg lehet halni 50es tempónál is
        Környékünkön nemrégen történt, hogy két robogós a kerékpár úton összetalálkozott. Mindketten meghaltak sajnos.

        Komment


          mir-mur, nekem nem tisztem se megvédeni se hirdetni azt az oldalt, mint ahogy ezt sem, sehol.
          De azt hiszem, vannak ott is veterános képek, és olyanok akiknek szintén szívügyük a veterán motorok.

          Motoros képek - SportMotor

          Az általánosításoddal a sport vagy egyéb motorosokról, pedig nem értek egyet.
          Ba701 és movisz kedvelte ezt.

          Komment


            Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Az általánosításoddal a sport vagy egyéb motorosokról, pedig nem értek egyet.
            Én sem. Hülyék mindenhol vannak, de ez nem jelenti azt, hogy aki ott van az mind hülye ..
            kedvelte ezt.

            Komment


              Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Hát nem vagyok rendőr
              Arany színű
              Megnézem,Soveny írását, nyilván megérne nekem is annyit a dolog.
              Csak sajnos szerintem későn kezdtem el az ügyet,mert egy hónap, és apukám 60. éves, akkora kellene a dolog...
              Téged Kollár Gábornak hívnak??[ATTACH=CONFIG]9478[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]9479[/ATTACH]
              Bocs, hogy belekotyogok. Semmi hozzáfűznivalóm a leírtakhoz, de másképpen nem tudtam a motor képét idevarázsolni. Hát ez valami gyönyörű. Ne érts félre, te is jól mutatsz rajta, de én most a gépedtől olvadtam el.

              Motoros üdvözlettel: CZsolti
              kedvelte ezt.

              Komment


                Nekem meg a vetés tetszik
                soveny, és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Hát ez valami gyönyörű. Ne érts félre, te is jól mutatsz rajta, de én most a gépedtől olvadtam el.
                  CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Hát ez valami gyönyörű. Ne érts félre, te is jól mutatsz rajta, de én most a gépedtől olvadtam el.
                  Sajnos, a képek többségénél belerondítok az összképbe
                  És vetés sincs mindenhol...de ez van...talán a motor jól látszódik Click image for larger version

Name:	DSCF6616jkk.jpg
Views:	2
Size:	201.7 KB
ID:	133135Click image for larger version

Name:	DSCF6620jkk.jpg
Views:	1
Size:	192.4 KB
ID:	133136Click image for larger version

Name:	sssssskk.jpg
Views:	2
Size:	177.4 KB
ID:	133137Click image for larger version

Name:	aaaaakk.jpg
Views:	2
Size:	149.7 KB
ID:	133138Click image for larger version

Name:	fjr6kk.jpg
Views:	1
Size:	197.2 KB
ID:	133139Click image for larger version

Name:	fjr7.jpg
Views:	2
Size:	196.4 KB
ID:	133140

                  Komment


                    Hy.

                    Bele vau!!!!:-)))))
                    Sport, csop, túra, veterán,stb..:-)))
                    Hasonlat. A pitbull is kutya, biztos kedves, szeretetre éhes, és nem mind egy veszet állat. DE!!!!! Valamiért azért a pitbullok 98% meghülyül, mig mindjuk a tacsik 1%.:-)
                    Vitathatatlan tény, a spor mocikon valamiért kicsit nagyobb az elhalálozás, mint tegyük fel egy Pannónián.:-)))) Ok okozat. Aki sportot vesz, általában húzza is a szarvát, és nem mondjuk 60-al "tötyög".
                    Mondjuk én lassan erősítem a szabályt, mint kívétel.:-))) Amikor néha néha sikerül gurulnom egyet (EGYEDÜL!!!!) akkor valamiért szinte mindig le ér a lábtartó gumim a kanyarokban.:-))) Alacsonyabb lett a moci??? Lehet hogy elgyengültek a rugók.:-)))))

                    Komment


                      Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      És vetés sincs mindenhol...de ez van...talán a motor jól látszódik

                      Na azért a "kipuffantó" is tetszik
                      kedvelte ezt.

                      Komment


                        Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Sajnos, a képek többségénél belerondítok az összképbe
                        Köszi a képeket. És az a visszapillantós nagyon "képben van."




                        Szia Tuzi!

                        Nem akarok ellentmondani, de életem eddigi legnagyobb esését kb. 20 km/h mellett produkáltam. Hegymenetben felfelé kanyar után hirtelen útzár. Lendületből akartam visszafordulni úgy, ahogy az Alföldön szokás. Csak hegynek felfelé nem volt lendület csak dőlés. De az rendesen. Mögöttem a feleségem plusz a teljes túrafelszerelés. Azóta szeretem az oldalkofferokat, mert egyikünk lába sem szorult a motor alá. ... Shift+R javítja ennek a képnek a minőségét. Shift+A javítja az oldal összes képének minőségét.
                        kedvelte ezt.

                        Komment


                          Nem a sebességről regéltem.:-))) Én pl. még 3.-nál nagyobb fokozatban sosem pereceltem. Még jó mert akkor talán már nem írogatnék.:-)))

                          István, kipufogó, alváz.....................
                          CZsolti kedvelte ezt.

                          Komment


                            Én is szinte 0-nál estem, illetve ütöttek el...és akkor egy sv-n ültem.

                            Komment


                              TUZI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              István, kipufogó, alváz...
                              és alökhárítók. Bár ezt máregyszerpróbáltam részletezni, de nem volt sikere

                              Komment


                                Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                J

                                Az első kerék agyba nem jók a csapágyak amit vettem, a küllős szerint, ott nem is csapágy volt, hanem valami "kúpos rászorítással golyók bent tartása egy házban" dolog, ami eltört, így most oda sima csapágyat kell vennem, de azt mondta,ami oda kell,az nem létező méret...39-es talán, az enyém 1mm-rel kisebb..az nagy baj?
                                ... de ha nincs, akkor mivel lehetne kiékelni azt az 1 mm?
                                Valószínűleg valami ferdehatásvonalú csapágy lehetett. Jó lenne, ha képet tudnál róla feltenni.

                                Igen nagy baj az az 1 mm. Pontosan meg kéne mérni a csapágyfészket tolómérővel. A fészekátmérő mérete nagyon pontosan kéne. A mélység is lényeges, bár az általában kerek méret. Ha nem túl nagy az eltérés a szabványos külső mérethez képest, akkor legcélszerűbb csapágyrögzítővel, vagy ragasztóval rögzíteni. Én már ragasztattam be kukorica vágóasztalba való csapágyat, aminek 1,5 mm-rel volt ovális a furata és még jó. Ja igen 3 éve történt, nem tegnap .

                                Loctite link: Csapágyragasztó, tengely-agy rögzítő

                                Ha nagyobb a hézag akkor vannak az SKF-nek speckó futógyűrűi, amelyeket a tönkrement tengelyek felújítására ajánlanak. Ezt SKF-boltban kell megérdeklődni.

                                Én elsőre ragasztanék. A kiékelés nem jó. Az olyan barnamacis megoldás

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X