Sziasztok!
Nem kétlem, h sok motoron igazi veterán vasparipa lovasának érezhetjük magunkat, de ahol a nyereg nem töri fel rendesen az alfelünket az nem is vicces... Na igazán még sosem próbáltam, h mennyire kényelmetlen a DKW NZ 250-em, mivel még csúcskorában (nálam a csúcskorában, nem 38/39-ben), amikor a váznyak problémákkal még nem szembesültem, ugyan összeraktam, de csak annyira, h kerekek még ne legyenek benne... így nincs információm arról, h mennyire kényelmetlen is valójában, remélem eléggé... és így igazán vmi csoda érzés fog átjárni, ami egyenesen a 30as évekből szökött nagyon gengszter
Bárki írja meg tapasztalatait hátul rugózatlan, jó ősöreg technikát alkalmazó gépéről, ahol csak egy a nyereg alatt található rugó tompítja a tomporunkat érő ütéseket, amik a jó útjaink egyenetlenségeiből származnak
Hajrá "ősgépek", remélem jövő nyárom már legalább egy körre megereszthetem a német 8 lovas szörnyet.
Nem kétlem, h sok motoron igazi veterán vasparipa lovasának érezhetjük magunkat, de ahol a nyereg nem töri fel rendesen az alfelünket az nem is vicces... Na igazán még sosem próbáltam, h mennyire kényelmetlen a DKW NZ 250-em, mivel még csúcskorában (nálam a csúcskorában, nem 38/39-ben), amikor a váznyak problémákkal még nem szembesültem, ugyan összeraktam, de csak annyira, h kerekek még ne legyenek benne... így nincs információm arról, h mennyire kényelmetlen is valójában, remélem eléggé... és így igazán vmi csoda érzés fog átjárni, ami egyenesen a 30as évekből szökött nagyon gengszter
Bárki írja meg tapasztalatait hátul rugózatlan, jó ősöreg technikát alkalmazó gépéről, ahol csak egy a nyereg alatt található rugó tompítja a tomporunkat érő ütéseket, amik a jó útjaink egyenetlenségeiből származnak
Hajrá "ősgépek", remélem jövő nyárom már legalább egy körre megereszthetem a német 8 lovas szörnyet.
Komment