Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nagyon sok kiegészítő kapható motorokra, többek között olyan is amivel "automatizálható" (valószínűleg csak a váltást tudná elvégezni helyetted, a kuplung maradna a "kezedben")
    Pont erröl lenne szó!
    Nem kerestem, mert nem is gondoltam hogy ilyen gyári kiegészitő létezne. Tudsz valami fotót, megoldást a váltásra

    Ma megint nyomtam egy kört és melléváltottam, aztán már a lábam se tudta hol a váltókar
    Francba!

    Komment


      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      gyári kiegészitő létezne
      Nem hinném hogy gyári. Arra emlékeztem hogy léteznek ilyenek, az árukra sajnos nem..... ( sokk )


      /SZERK
      Basszus az amit el akarnak kérni érte az a pofátlanság netovábbja. Az isten szerelmére csak egy vacak ami gombnyomásra mozgatja a már meglévő mechanikát.....
      Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2023 ápr. 12, 20:49.

      Komment


        jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ami gombnyomásra mozgatja a már meglévő mechanikát.
        Ha láttál ilyet, irjál valami bővebbet róla. Hol a mozgatómágnes, deklin belül, kívül stb.?

        Komment


          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ha láttál ilyet, irjál valami bővebbet róla. Hol a mozgatómágnes, deklin belül, kívül stb.?
          Csak képen meg videón. Ugyanazt a kis tengelyt mozgatta mint te a lábaddal a váltókaron keresztül. Azt sajnos nem tudom pontosan hogy mozgatómágnest szervomotort vagy valami mást használnak......

          Komment


            jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            mozgatómágnest szervomotort
            Járt kicsit az agyam és a Google
            Vannak kétirányú szolenoid mágnesek és kétirányú csiga áttételes kis villanymotorok. A mágnesek lökethossza szerintem kevés, de egy kétirányú motor tengelyén tárcsa, azon pár menet bowden aminek a két vége a váltókar egy-egy végét huzogatja, irányváltástól függően. Ezeknek a csigaáttételes motoroknak elég lenne a nyomatéka mozgatni a váltókart
            Persze egyenlőkaru váltókar kellene hasonlóan mint a Schwalbén van
            Fillérekért van ilyen motor

            Akármi is van, egy esztergapadot és egy nagy satut bizonyára kiván egy ilyen projekt, ami nincs.
            Csináljunk rá egy startup céget
            Find many great new & used options and get the best deals for DC 6V 12V 24V Micro 370 elektromos fémcsiga hajtómű motor nagy nyomaték kéttengelyes at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!

            Komment


              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A mágnesek lökethossza szerintem kevés
              Attól függ mekkora karral akarod mozgatni a váltószerkezetet, kicsit csalóka mert amikor lábbal váltasz ott egy igencsak hosszú erőkart mozgatsz (legalábbis eddig én ilyen megoldásokat láttam....)

              Az elektromotor a tetemes lassítóáttétellel meg szerintem egy kicsit túl lassú. A körmös váltó a határozott és gyors váltást "preferálja".....

              Komment


                jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Attól függ
                Sok mindentöl függ. Motornál még vissza is kell ereszteni a kart alaphelyzetbe. 150f/sec/60sec= 2.5 sec. egy váltás Nem mintha rohannék, de igen, lassú
                Maradna a mágnes megoldás, de én mint villanyász nem értek a mágnes méretezéséhez, nem beszélve a konyhasufni gyártáshoz
                Lejebb állitottam a váltókart hogy jobban idomuljon a bicegő lábfejemhez és szintén lejebb a berugót hogy nem kelljen olyan magasra emelni a lábam inditáskor és edzem a lábam, bár látszik hogy sem a gyógyszer sem a gyalogpad ellenére csak romlik

                Jövő héten autó javittatás és vizsga, akkor majd kipróbálom a Simsont megint

                Komment


                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Motornál még vissza is kell ereszteni a kart alaphelyzetbe.
                  Azt szerintem inkább hagyd meg a kezedben, nagyon bonyolult automatizálni ha rendesen akarod megoldani és nem csak úgy ráengedni egy áttételes villanymotorral a váltás végén....

                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Maradna a mágnes megoldás, de én mint villanyász nem értek a mágnes méretezéséhez, nem beszélve a konyhasufni gyártáshoz
                  Először a kész megoldások között nézz szét, flippergépeknél az elektromágnesek amik a műanyag karokkal "pofozzák" a méretes csapágygolyót talán egy jó kiindulás lehetne. (Nem volt dolgom még velük de az fix hogy a golyó nem pehelysúlyú úgyhogy elég erősnek kell lenniük szerintem.)

                  Komment


                    jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    flippergépeknél az elektromágnesek amik a műanyag karokkal "pofozzák" a méretes csapágygolyót
                    Hogy mik nem jutnak eszetekbe......

                    Komment


                      Volt egy rövidke gurulásom ma: Csanak->Enese->Bágyogszovát->Mórichida->Kajárpérc->Csanak.

                      Komment


                        Pannóniával Rozsály-Debrecen-Kőrősladány-Gerendás és vissza......mint egy harckocsi olyan hanggal induláskor azt hittem lánckerékcsapágy. Nem a lánc unta meg a görgőit megritkult..lánckerékcsere(Sepi-től!!!) és nemsoká lánc is..indulás előtt láncspray volt és láncfeszítés belógott nagyon,,,
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Pannóniával
                          Minden elismerésem a Tiéd, ez még - a pannóniások nehogy megharagudjanak, nekem is volt kettő is - még egy mai motorral is szép nagy kör!

                          Szombaton egy Nyíregyháza - Sárospatak - Sátoraljaújhely - Vajdácska - Nyh. kör fért bele.

                          Érdekes és szokatlan látvány Sátoraljaújhelyen a 2007-ben elkezdődött vár feltárását megnézni. Meredek, elég nehéz kaptató után szép kilátás.

                          Komment


                            Nos én nem mondhatom, hogy de jót motoroztam! Már vagy 8-9 hónapja nem motoroztam! Sajnos a motorom szívát űltetésen van mint mondották nem csak nálunk de szülő hazájában is ritka így nincs választásom várok. Azt tudom szakértő jó kezekben van. Sajnos Páncélos és Fergusonnal való tali kissé pőtyögős!!

                            Komment


                              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Nos én nem mondhatom, hogy de jót motoroztam!
                              Azért van a Cezet,nehogy ne tudj motorozni..........
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                a CZ alvó állapotban van. Ha minden igaz a jövő hét végén ébred a Guzzi!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X