Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Az ártalmas dícséret!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Nem kilométer óra állást veszünk, hanem állapotot. Ez az egész amúgy a magyar rendszer átka. Ahol a gépjármű vagyontárgy, nem használati ezköz, és ahol a motor fődarab, nem alkatrész. Hogy megszoktak rémülni a forgótárcsás motoroktól, ahol a motorszám mint olyan, nem is értelmezhető, sőt a teljesítmény és a köbcenti egy tárcsa hozzátételével simán növelhető.
    Senki (99,99%) nem vesz meg olyan autót, aminek az órája 300+e km-t mutat.
    Nem, megveszi a Németországi törökök által lerúgott Passatokat és Audikat, 120 ezer km-rel, ami előtte már megtette a Föld-Hold távolságot. Oda-vissza.
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 szept. 29, 08:48.
    sepy, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #17
      Normális társadalmakban és a gyár által előírt karbantartási tervet betartva jelentős korreláció mutatható ki a km óra állás és az állapot között. Egyébként minden országban tekernek, ahol hagyják. Csak nálunk kifejezetten el is várják az emberek. Ha a vevők kérnék a szervízkönyvet és hogy tekerje már vissza 175 ezerről a valós 567 ezerre, mert csak akkor viszi el, akkor szerintem egy idő után nem tekergetnének. Vagy lehetővé kéne tenni a legális tekerést: "Nézze uram ebben az autóban 780 ezer km van, de olyan jó az állapota, mintha csak 120 ezer lenne benne - visszatekerjük önnek és bodogan fogja este álomra hajtani a fejét".
      mátéapu, heeegany és 4 további látogató kedvelte ezt.
      Everything is better when you decide you don't care.

      Komment


        #18
        gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Azért bevett szokás még mindig az óratekerés, mert a piac ezt igényli. Senki (99,99%) nem vesz meg olyan autót, aminek az órája 300+e km-t mutat.

        Csatlakozom UK-hoz, az enyémben 275 000 volt, amikor vettem ( 3 éve), a mai napig teszi a dolgát.
        zahi kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Mondjuk van ellenpélda is. A céges Renault Traffic, amit újonnan vett a cég - most valami 250 ezer km lehet benne, ami azért körülbelüli érték, mert már km órát is kellett cserélni - olyan állapotban van, mintha 2 milió 500 ezer lenne benne. Érthetetlen. Még a franciaság sem lehet érv, mert az én 375 ezret futott autóm is az volt. Lehet hétfőn szerelték össze.
          wsievers kedvelte ezt.
          Everything is better when you decide you don't care.

          Komment


            #20
            Mondjuk van ellenpélda is. A céges Renault Traffic, amit újonnan vett a cég - most valami 250 ezer km lehet benne, ami azért körülbelüli érték, mert már km órát is kellett cserélni - olyan állapotban van, mintha 2 milió 500 ezer lenne benne.
            Mert lehet a gazdája nem volt a gazdája.
            Én sem vagyok jó gazda, de különösebb javítás nélkül át szokták vészelni a járgányok a 300+ ezer km-t. (Itt a töréskárt nem számítjuk) Sőt a rólam levetetteket még tovább is szokták adni.
            sepy kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Mert lehet a gazdája nem volt a gazdája.
              Ez bizony lehet, de semiképpen nem magyarázza, hogy amikor elromlott az adagoló és kicserélték egy bontottra, akkor úgy elkezdett menni a kocsi, ahogy előtte soha. Szintén nem tudom milyen karbantartást kellett volna eszközölni egy km számláló esetében, ami egyszer csak elkezdett összevissza mérni. Hol kevesebbet, hol többet. Mechanikus szerkezet volt. A benzinszint mérő nem jó, az ajtózsanérok tönkrementek, az utastér fűtés ventilátor úgy zúg, mint egy űrhajó felszálláskor és még sorolhatnám. Ezek az alkatrészek többnyire nem mennek tönkre 300 ezer km alatt sem, nemhogy 200 ezer alatt. Volt szerencsém még régebben egy Mazda kisteherhez. Közel 400 ezer km volt benne amikor elkezdtük használni, semmi baja nem volt.
              Everything is better when you decide you don't care.

              Komment


                #22
                Hozzászólásod utolsó előtti mondatában lehet a megfejtés " régebben " és nem ma! Manapság már nem ez a cél nem fogyna úgy ha még mindíg úgy és olyan gondossággal és anyagból készülne. Élő példa ha veszel egy új gépet 5 év után szinte szégyen mennyit zuhan az ára legyen az 2,5 vagy netán 20 milliós valami. Tudod a hirdetésben úgy szerepel CSak XY forint !! Van hol azért cserélik ki mert a szomszédé újabb! Nálunk még ez a szint 20 év csak az a baj akorra ők annyival előrébb lesznek megin!
                mátéapu, Atti69 és kedvelte ezt.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X