Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Vagyunk 50 ezren?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Sziasztok
    Nagyon orulok hogy ez a tema folvetodik ismet volt mar errol egy kulon tema ahol sokan leirtak valamifele elkepzeleseket.
    Az athidalhatatlannak latszo problema a tulajdonjogi kerdes ebben kell valamit ki talalni, Az meg termeszetes hogy a "BIZOTTSAG" (es itt nem az AE BIZOTTSAG-ra gondoltam ha valaki ismerte) az aki a veteranokat vizsgaztatja kell hogy elfogadja .Volt itt eggy elottem szolo ember aki a baleseti statisztikakrol ir szerintem nem a veteran motorok rontjak az atlagot hanem a kulfoldrol hazavitt es gyilkos modon osszetakolt baleset veszelyes motorok .Ja es meg valami leteznek olyan motorok is hogy konzervalt allapotban ami azt jelenti hogy nem csili-vili hanem kulturalt tiszta nem feltetlen ujra festett stb. de ez reszletkerdes.
    joker, Che és kollarg kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Németországban úgy megy hogy megkéred a vizsgát akkor először be kell vinni az állomásra ott megnézik a műszaki állapotát és egy hónap múlva újra el kell vinni és akkor adnak rá papírokat stb.
      Ez rendben van, a kérdés nem is ez, hanem hogy hogyan igazolod a tulajdonjogodat? Mivel bizonyítod, hogy az a motor tényleg a tiéd?

      Így leírva szörnyű butaságnak tűnik ez a kérdés. Hát az adásvételivel, amin az eladó aláírásával igazolja, hogy tőle vetted, mert az övé (volt). Ha mégsem mondott (írt) igazat, akkor meg lehet Kufstein várába vinni raboskodni, közvetlenül a Rózsa Sándor graffiti mellé.

      Józan ésszel tényleg nem érteni, hogy mi itt a gond. Megveszem papír nélkül. Eladó igazolja, hogy az övé. Kapok rá rendszámot, bekerül a nyilvántartásba. Mondjuk még közzé is teszik. Ha valaki felismeri, hogy az ő ellopott motorja, rögtön meg is találta. Eladó meg, mint lásd elébb. Ha meg öt(?) évig senkinek se kell, akkor meg már úgyis el van birtokolva vagy hogy mondják szépen magyarul.

      De ezt már elkezdtük egyszer kivesézni itt.
      Che és Tamás78 kedvelte ezt.
      Everything is better when you decide you don't care.

      Komment


        #18
        Lehet nem is a népszavazás lenne a mi intézményünk, azt kellene először megnézni hogy mi az amit 2 éve megváltoztattak és ahhoz mérten kellene kilincselni valahol
        You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

        Komment


          #19
          Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Lehet nem is a népszavazás lenne a mi intézményünk, azt kellene először megnézni hogy mi az amit 2 éve megváltoztattak és ahhoz mérten kellene kilincselni valahol
          50000 fővel a népszavazás nem is lehet cél, ahhoz 200000 aláírás kell. 50e "csak" ahhoz elég, hogy a parlamentben megvitassák napirendi pontként a "honatyák" a kérdést - azért is írtam a statisztikáról, mert olyan emberek hoznának várhatóan döntést, akiknek nem a szívügyük a veteránozás - és feltehetőleg el sem tudják képzelni, hogy hogyan lehet egy 50 éves gép szép, eredeti és üzembiztos egyszerre.

          De válaszolva a felvetésedre: annak ellenére hogy nem ismertem a korábbi gyakorlatot - abban az évben kezdtem veteránozni amikor megszűnt (2009) - valószínűleg megoldaná az elégedetlenséget, hiszen megszűnne az ok, lehetne megint papírozni a pajtából előkerült "névtelen" hősi (tetsz)halottakat...
          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

          Komment


            #20
            movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Volt itt eggy elottem szolo ember aki a baleseti statisztikakrol ir szerintem nem a veteran motorok rontjak az atlagot hanem a kulfoldrol hazavitt es gyilkos modon osszetakolt baleset veszelyes motorok
            Szerintem meg a baleseti statisztikákat a motorosok rontják és nem a motorok.
            jagdtigger, joker és 2 további látogató kedvelte ezt.
            Everything is better when you decide you don't care.

            Komment


              #21
              Az eggyertelmu hogy a motoros a hibas de termeszetesen nem lehet mindenki muszaki zseni a motorvasarlasakor es johiszemu vasarlo ugy gondoplja a jarmu amit vasarolt termeszetesen meg felel a muszaki eloirasoknak es ennek megfeleloen hasznalhatja.Aproblema ott kezdodik amikor a limiten motorozol es a jarmu az nem tudja teljesiteni a tole elvartakat .A bekovetkezett baleset utan senki sem fogja megvizsgalni a vazat.az elsovillat a kerekeket a fektarcsat hogy ezek ugyan egyengetve ,heggesztve,ragasztva,lettek e .Az eredmeny gyorshajtas, nem meggfelelo sebgesseg az utviszonyoklnak ,gyakorlatlansag,ezeket hozzak ki a magyarazatul.Csak hogy alatamasszam a velemenyemet egysajat tapasztalat, az en kozremukodesemmel az utolso 20 ev alatt evente atlag 200 ketkerekujarmu kerult Magyarorszagra es ezeknek a jarmuveknek a 50-60%nem olyam muszaki allapotba ami biztonsagos es csak nagyon koltseges es szakrtelmet igenylo javitas utan lehetnek biztonsagosak.Termeszetesen vannak olyan szerelok szakik akik meg tudjak oldani de sajnos a nagyresze nem Ezek a jarmuvek amik potenzialis idozitett bombak

              Komment


                #22
                movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                termeszetesen nem lehet mindenki muszaki zseni a motorvasarlasakor es johiszemu vasarlo ugy gondoplja a jarmu amit vasarolt termeszetesen meg felel a muszaki eloirasoknak es ennek megfeleloen hasznalhatja.
                Húúú, talán az ilyenek miatt akarja az EU bevezetni a tulajdonváltáshoz kapcsolva a kötelező műszaki vizsgát?
                Everything is better when you decide you don't care.

                Komment


                  #23
                  A tulajdonvaltozashoz semmi mkoze a muszaki allapot es muszaki vizsga ervenyessege legalabb is nalunk es nem is kellene hogy legyen mivel azt szabadon eldothetem hogy megveszem e avagy sem,Kulonben meg a muszakira egy torott motort nagyon hamar fellehet kesziten ugy hogy az meg attol nem lessz egeszseges.De ez egy abszolut ertelmetlen fejtegetese a dolgoknak Szerettem volna valamilyen szinten folhivni a forum olvasoinak a figyelmet ha ne talantan motor vasarlasra adjak a fejuket nem minden arany ami fenylik (sot minel jobban fenylik annal veszelyesebb)
                  Che kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A tulajdonvaltozashoz semmi mkoze a muszaki allapot es muszaki vizsga ervenyessege
                    Ez így igaz. Ebben a témában én hoztam fel a műszaki állapotot, de nem azért mert köze van tulajdonjoghoz, hanem a törvényhozók és a hatóságok hozzáállása kapcsán - ami olyan mint manapság minden: használd és dobd el, azaz azoknak a gépeknek, amikhez mi papírt akarunk nekik nincs kötődésük, ergo ők nem fognak tenni ezügyben saját elhatározásukból.

                    Én támogatnám az "egyedi elbírálás" (ami ugye talán 2009-cel szűnt meg) visszahozását is. Bár nem tudom hogyan zajlott, esetleg ha valaki közülünk csinált akkoriban ilyen forgalombahelyezést elmondhatná. Akkor kiderülne laikusok (pl. jómagam) számára hogy hogyan zajlott, aztán egy vállalkozó szellemű akár meg is kérdezhetné az érintett hivatalt, hogy nem akarják-e visszaállítani. Ötvenezer aláírás nélkül, csak úgy kedvtelésből.
                    (én úgyis szeretek hivatalokkal levelezni, sajnálatos módon van is benne gyakorlatom )
                    Che és movisz kedvelte ezt.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #25
                      Én is erre akartam terelni a témát, hogy elég lenne azt visszaállítani ami nem rég szűnt meg. Tudja valaki hogy mi volt a gyakorlat pontos neve, esetleg valamilyen link marad fent róla?
                      You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

                      Komment


                        #26
                        Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Én is erre akartam terelni a témát
                        Akkor már csak keresnünk kell egy fórumtársat, akinek van kedve és ideje is írásban mesélni.
                        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                        Komment


                          #27
                          Mondhatom nyugodtan hogy én találtam fel a dolgot---( valahol valaki sugta az ötletet , de mondta hogy Ő nem mndta ). Magyarul , közjegyzö elött nyilatkoztam hogy 10-vagy 15 éve a látókörömben van a jármű ,meg nem lopttam , meg még néhány ilyen dolog--nem emlékszem pontosan .
                          Ez volt az alapja az egésznek---aztán kb ugyan úgy mentek a dolgok mint most .
                          Ha valamit meg akartok " támadni " akkor inkább azt a felháborító dolgot támadjátok hogy : nem mondok igazat a közjegyzőnél ? Ezt az állampolgári jogomat elvenni , ezért kellene menni-felvonulni (sajnos most ) brűsszelibe vagy mi !

                          Komment


                            #28
                            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Mondhatom nyugodtan hogy én találtam fel a dolgot-
                            NO ! Akkor mint ötletgazda, vagy mint a szellemi termék megalkotója , tessék verni az asztalt.

                            Komment


                              #29
                              Vertem én már elget--verje mostmár más is !
                              Örülök hogy magamnak tudom veregetni--amikor egy nap eltéréssel kapok levelet --a 39 km/h gyorshajtásom ügyében --Szombathelyről és Budapestről , egy megszüntető és egy elutasító határozattal ----most figyííííííí :azonos ügyintéző és aláíró ......?????????

                              Komment


                                #30
                                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                egy megszüntető és egy elutasító határozattal ----most figyííííííí :azonos ügyintéző és aláíró
                                Na ez aztán méltó megkoronázása az ügynek...


                                A forgalombahelyezéssel kapcsolatban: végülis melyik hatóság mondta ki azt, hogy nem lehet? Gondolom az országos közjegyzői kamarának nem lenne gondja azzal, hogy némi díjért kiállítanak egy nyilatkozatot a tagjaik.
                                Én szívesen kérdezősködnék vagy vernék asztalt, főleg hogy egyrészt ráérek, másrészt nekem is vannak olyan motorjaim, amiket a gazdájuk csak úgy odaadott alkatrésznek anno... Csak ki kellene találnom, hogy hol is kezdjem a dolgot.
                                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X