Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Na ez már valami!!! Ez lenne a normális hozzáállás mindenhol,mert szerintem itt nálunk,ha senkinek nem kell olyan drágán a Babetta,vagy az alkatrészek,akkor marad a bezúzás,megsemmisülés! Nem hiszem el,hogy úgy megkapja érte a 16 000-et,de még a felét sem!
Örömmel jelentem,kitartásom meghozta gyümölcsét! MEGVAN A BABETTA! Addig puhítottam a górét ,amíg odaadta 7500.-ért! Azért ennyiért,mert ismét vittem egy adag vasat és ennyi járt volna érte. Egy kis takarítás,pár dolog csere (indító fogaskerék,tirisztor,gyertya,belső gumi) és már indult is,motorozható! Ha érdekel valakit teszek fel képeket is....
Beagle, ez jól hangzik, remélem sok örömöd lesz a gépben és megvalósulnak az egyéb céljaid is vele.
Erre az örömhírre én is comming out-olok akkor így korán reggel. Tegnap sikerült egy kincset vennem, habár nem annak indult, mert a TLT-mhez kerestem élő tulajdonsos vázat és blokkot, de végül nem volt szivem otthagyni öregapámat, még ha darabokban is van és részben hiányos (első villaszárat és sárvédőt ezúton is keresek hozzá). :-)
Nem csigázom tovább, vettem egy motort ezzel a számmal : TL 5/5 08XX :-)
Hogy a csudába ne érdekelne!
Örülök, hogy Neked sikerült megszerezni, megmenteni!
Az itteni méh-ben még mindig ott áll szerencsétlen 28-as :-(
A 207 formájával én a mai napig nem vagyok megbékülve (tipikus vonalzóval+körzővel tervezett motor), de a rugózása szerintem fenomenális, a megbízhatóságával sincs bajom.
Emlékszem, a Romet hátsó rugózása jó puha volt (igaz, esetenként túl puha), és nem rázta le a vesémet. Az első rugója viszont egyenlő volt a 0-val. A Simson első teleszkópja álom volt, viszont egy-egy hosszabb motorozás után napokig fájt a vesém a hátsó rugója miatt. A Babetta viszont eddig jól vizsgázott kavicsos úton is.
Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2013 szept. 30, 10:17.
Bizony,piszkosul örülök neki,pedig "csak" egy Babetta! A rugózását illetően,én is meglepődtem (ugyanis még nem ültem Babettán) meglepően kényelmes,majdnem,mint egy krosszmotor. Még egy benzinszint beállítás van hátra és tökéletes lesz!
Képek már vannak,de az otthoni gépemen,íly módon,ha este lesz időm teszek fel párat.
Ahogy ígértem,a képek: Sajnos a fellelt állapotot nem fotóztam,mert elfelejtettem,de gyakorlatilag annyi a különbség,hogy kicsit letörölgettem a vastag portól és itt már kicseréltem a szükséges alkatrészeket.
Teljesen korrekt kis gép! Miket kidobnak emberek a méh-be...
Mindene megvan (még a burkolatok is, amit meglepő módon én nem találok reális áron), a krómok rendben, kipufogó sincs összenyomorgatva, a képek szerint a motorja is szalad rendesen. A festése sem szörnyű, nem lesz nagy hókuszpókusz a festéssel.
Tényleg kár lett volna érte, ha nem jön a sárga-fekete gépeket kedvelő megmentő.
A képek ezen a webalbumon vannak: https://plus.google.com/photos/10621...COuhx5y2oPyNAQ
Nem én csináltam őket, így a nagyon specifikus részek szinte nem is látszanak. A tanksapka sajnos nem Csepel feliratos, csak a kormanyszoritoja van meg. :-(
Ha ezt tudom egy hónappal ezelőtt... :-)
Gratulálok az új szerzeményhez Beagle! Szépen egyben van a gép. A képek szerint a blokkal nem lesz sok gondod. Ha jól látom nincs kifurkálva a csomagtartója, tehát vigyáztak rá még valamikor fiatal korában Ez még az első évjáratú hátsóteleszkópos Babetta lehet, üzemanyagtankján is a régi keskeny babetta matrica van.
Ez is szép fogás ptm004! Szintén első évjáratos, de Pannónia Szép és ritka motorok ezek. Sok szerencsét a feltámasztásához!
A 11. képen látok egy Komár porlasztót, ezzel igencsak szegény keveréket kaphat az a motor. Vagy ez volt a grátisz?
Igen, bekeveredett egy két egyéb is a dobozokba. Állítólag 20 éve áll szétszedve. 89-ben lett kivonva forgalomból, de korábban járt le a műszakija.
ha valakinek szüksége lenne a Komár karburátorra kérem jelezze. Szívesen adom, én nem tudom használni.
Komment