Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Van akinek a veterán semmit sem ér???

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Amúgy szerintem be sem engednének guberálni sem.
    Nálunk is már megszűnt. DE amikor még lehetett !Click image for larger version

Name:	DSC08700.jpg
Views:	2
Size:	198.4 KB
ID:	137972Click image for larger version

Name:	DSC08703.jpg
Views:	2
Size:	200.6 KB
ID:	137973Click image for larger version

Name:	20120923738.jpg
Views:	1
Size:	202.4 KB
ID:	137974Click image for larger version

Name:	20120923745.jpg
Views:	1
Size:	200.7 KB
ID:	137975 Ez akkor 6-6000 ft os tétel volt.

    Komment


      #32
      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ez akkor 6-6000 ft os tétel volt.
      Nagyon jó kis gép. A kutyus pedig máris a szívem csücske, de olyan fárasztó így fejen állva netezni.

      Komment


        #33
        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        de olyan fárasztó így fejen állva netezni.
        Sajna csak így tudtam feltenni, de majd a " mágusok " megoldják

        Komment


          #34
          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Nálunk is már megszűnt. DE amikor még lehetett !
          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ez akkor 6-6000 ft os tétel volt.
          Na ez már valami!!! Ez lenne a normális hozzáállás mindenhol,mert szerintem itt nálunk,ha senkinek nem kell olyan drágán a Babetta,vagy az alkatrészek,akkor marad a bezúzás,megsemmisülés! Nem hiszem el,hogy úgy megkapja érte a 16 000-et,de még a felét sem!

          Komment


            #35
            Örömmel jelentem,kitartásom meghozta gyümölcsét! MEGVAN A BABETTA! Addig puhítottam a górét ,amíg odaadta 7500.-ért! Azért ennyiért,mert ismét vittem egy adag vasat és ennyi járt volna érte. Egy kis takarítás,pár dolog csere (indító fogaskerék,tirisztor,gyertya,belső gumi) és már indult is,motorozható! Ha érdekel valakit teszek fel képeket is....

            Komment


              #36
              Beagle, ez jól hangzik, remélem sok örömöd lesz a gépben és megvalósulnak az egyéb céljaid is vele.

              Erre az örömhírre én is comming out-olok akkor így korán reggel. Tegnap sikerült egy kincset vennem, habár nem annak indult, mert a TLT-mhez kerestem élő tulajdonsos vázat és blokkot, de végül nem volt szivem otthagyni öregapámat, még ha darabokban is van és részben hiányos (első villaszárat és sárvédőt ezúton is keresek hozzá). :-)
              Nem csigázom tovább, vettem egy motort ezzel a számmal : TL 5/5 08XX :-)

              Komment


                #37
                Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ha érdekel valakit teszek fel képeket is...
                Hogy a csudába ne érdekelne!
                Örülök, hogy Neked sikerült megszerezni, megmenteni!
                Az itteni méh-ben még mindig ott áll szerencsétlen 28-as :-(
                A 207 formájával én a mai napig nem vagyok megbékülve (tipikus vonalzóval+körzővel tervezett motor), de a rugózása szerintem fenomenális, a megbízhatóságával sincs bajom.
                Emlékszem, a Romet hátsó rugózása jó puha volt (igaz, esetenként túl puha), és nem rázta le a vesémet. Az első rugója viszont egyenlő volt a 0-val. A Simson első teleszkópja álom volt, viszont egy-egy hosszabb motorozás után napokig fájt a vesém a hátsó rugója miatt. A Babetta viszont eddig jól vizsgázott kavicsos úton is.
                Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2013 szept. 30, 10:17.

                Komment


                  #38
                  Bizony,piszkosul örülök neki,pedig "csak" egy Babetta! A rugózását illetően,én is meglepődtem (ugyanis még nem ültem Babettán) meglepően kényelmes,majdnem,mint egy krosszmotor. Még egy benzinszint beállítás van hátra és tökéletes lesz!
                  Képek már vannak,de az otthoni gépemen,íly módon,ha este lesz időm teszek fel párat.

                  Komment


                    #39
                    Ahogy ígértem,a képek:Click image for larger version

Name:	DSC00760.jpg
Views:	1
Size:	200.2 KB
ID:	138388Click image for larger version

Name:	DSC00761.jpg
Views:	1
Size:	199.4 KB
ID:	138389Click image for larger version

Name:	DSC00762.jpg
Views:	1
Size:	204.5 KB
ID:	138390Click image for larger version

Name:	DSC00763.jpg
Views:	1
Size:	189.8 KB
ID:	138391Click image for larger version

Name:	DSC00766.jpg
Views:	1
Size:	189.5 KB
ID:	138392Click image for larger version

Name:	DSC00767.jpg
Views:	1
Size:	201.3 KB
ID:	138393Click image for larger version

Name:	DSC00768.jpg
Views:	1
Size:	199.7 KB
ID:	138394Click image for larger version

Name:	DSC00773.jpg
Views:	1
Size:	196.0 KB
ID:	138395Click image for larger version

Name:	DSC00774.jpg
Views:	1
Size:	198.1 KB
ID:	138396 Sajnos a fellelt állapotot nem fotóztam,mert elfelejtettem,de gyakorlatilag annyi a különbség,hogy kicsit letörölgettem a vastag portól és itt már kicseréltem a szükséges alkatrészeket.

                    Komment


                      #40
                      Jó lesz az bizony! Fain kis bóbita.

                      Komment


                        #41
                        Teljesen korrekt kis gép! Miket kidobnak emberek a méh-be...
                        Mindene megvan (még a burkolatok is, amit meglepő módon én nem találok reális áron), a krómok rendben, kipufogó sincs összenyomorgatva, a képek szerint a motorja is szalad rendesen. A festése sem szörnyű, nem lesz nagy hókuszpókusz a festéssel.
                        Tényleg kár lett volna érte, ha nem jön a sárga-fekete gépeket kedvelő megmentő.

                        Komment


                          #42
                          ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nem csigázom tovább, vettem egy motort ezzel a számmal : TL 5/5 08XX :-)
                          Képeket lehet kérni?

                          Komment


                            #43
                            A képek ezen a webalbumon vannak: https://plus.google.com/photos/10621...COuhx5y2oPyNAQ
                            Nem én csináltam őket, így a nagyon specifikus részek szinte nem is látszanak. A tanksapka sajnos nem Csepel feliratos, csak a kormanyszoritoja van meg. :-(
                            Ha ezt tudom egy hónappal ezelőtt... :-)

                            Komment


                              #44
                              Gratulálok az új szerzeményhez Beagle! Szépen egyben van a gép. A képek szerint a blokkal nem lesz sok gondod. Ha jól látom nincs kifurkálva a csomagtartója, tehát vigyáztak rá még valamikor fiatal korában Ez még az első évjáratú hátsóteleszkópos Babetta lehet, üzemanyagtankján is a régi keskeny babetta matrica van.

                              ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A képek ezen a webalbumon vannak:
                              Ez is szép fogás ptm004! Szintén első évjáratos, de Pannónia Szép és ritka motorok ezek. Sok szerencsét a feltámasztásához!
                              A 11. képen látok egy Komár porlasztót, ezzel igencsak szegény keveréket kaphat az a motor. Vagy ez volt a grátisz?

                              Komment


                                #45
                                Igen, bekeveredett egy két egyéb is a dobozokba. Állítólag 20 éve áll szétszedve. 89-ben lett kivonva forgalomból, de korábban járt le a műszakija.
                                ha valakinek szüksége lenne a Komár karburátorra kérem jelezze. Szívesen adom, én nem tudom használni.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X