Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kétütemű motorok tuningolása!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Véletlenül botlottam bele, tuning henger szett 638-hoz (kb 32,5 Le) http://www.simson-keletimotor-alkatr...henger-szettek

    Komment


      Nagyobbak a furatok a furulyán, és több is van belőle. Az utolsó része ráadásul külön kiszedhető.
      kavycka kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        Kis jawasok nagyon szidják a lengyel hengert

        Komment


          Az lehet, hogy "bili" acél a persely, én biztos nem venném meg, már csak az ára miatt sem.

          Komment


            Click image for larger version

Name:	0003746_jawa-350-12v-tuning-hengerszett_300.jpg
Views:	1
Size:	38.9 KB
ID:	139079Gyula-bácsi hol rejtőznek ebben a plusz lóerők van sejtése?
            Attached Files

            Komment


              kavycka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ...Gyula-bácsi hol rejtőznek ebben a plusz lóerők van sejtése?
              A képről nem nagyon látom. Valószínűleg a "klasszikus" recept: megnövelt vezérlési szögek + nagyobított áramlási keresztmetszetek.

              Komment


                Púposabb dugattyú netán?
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jan. 12, 21:10.
                kavycka kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  Nem hiszem, inkább akit az előzőből kifelejtetten, megnövelt kompresszió, kisebbre alakított (leesztergált) égéstér. Sokkal olcsóbb és hatásosabb mint egy "púpos" dugattyú, ez utóbbi csak kis sűrítés változást tud létrehozni mert hamar "utoléri" a hengerfejet. Az un. préssáv csak tized mm nagyságrendű.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Gyula-bá; 2014 jan. 12, 21:16.
                  sepy és wsievers kedvelte ezt.

                  Komment


                    ezt gyakorlatban hogy kell kivitelezni? esetleg valakinek nincs erről műszakirajza vagy indíttatása hogy megmutassa?

                    Komment


                      A művelet eszterga padon egyszerűen elvégezhető:
                      - a hengerfejet a gyertya menetbe hajtott "futter" segítségével fogtam meg (egy néhány tizedet ütött de az jelen esetben nem zavaró)
                      - a fej tömítő felületét (ha üt akkor a "középértéket") alapul véve x mm-t leesztergálni a felfekvő felületekből és és az ezekkel 15 fok (?, nem emlékszem) szöget bezáró préssávot biztosító felületből (csonka kúp). A "félgömb" felülete érintetlen marad.
                      Nálam (x=) 3 mm toltuk el az említett felületeket de ez soknak bizonyult, kénytelen voltam 0,5 mm-es réz hengerfej tömítést alkalmazni. Így a préssáv, sajnos, a tervezett kb. 0,3 mm-ről 0,8 mm-re nőtt.
                      sepy és wsievers kedvelte ezt.

                      Komment


                        Gergőke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        ezt gyakorlatban hogy kell kivitelezni? esetleg valakinek nincs erről műszakirajza vagy indíttatása hogy megmutassa?
                        Hát így ni:

                        Click image for larger version

Name:	PB142052.jpg
Views:	2
Size:	197.9 KB
ID:	139080

                        Én csak 1,5mm-t vettem le...
                        wsievers kedvelte ezt.

                        Komment


                          jha kérem akinél van otthon eszterga ( csak azt se egyszerű szerezni) a helyi esztergások pedig sajna nem szeretik az egydarabos egyedi melókat

                          Komment


                            Ebben a cikkben is a vezérlés módosításával értek el pluszt.

                            http://www.sportmotor.hu/teszt/jawa/?c=1004&r=1115
                            wsievers kedvelte ezt.

                            Komment


                              A héten kicsit "tuningoltam" igaz nem a blokkot hanem a féket

                              Click image for larger version

Name:	P1050157.jpg
Views:	1
Size:	198.6 KB
ID:	139092

                              Eddig Etz első telók voltak benn etz féknyereggel. Most vettem hozzá külön jawa tárcsás teleszkópszárat és ahhoz lett "illesztve" a többi. Igy most jawa telók vannak bennt. Kapott még fém fékcsövet is. Igy most "kétújjas" fékem lett ami nagyon hasznos... Ja a tárcsa is frissen fúrva.
                              UK, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                Hol vetted a teleszkópszárakat és mennyiért?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X