olajkeverési macera
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Kétütemű motorok tuningolása!
Collapse
X
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSehol nem találok 634 re olajszivattyús fedelet és olajtartályt. Pedig szívesen kipróbálnám milyen...
Komment
-
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 ápr. 04, 17:05."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Wsievers bocs de nem néztem írásod.Én úgy gondolom a dekli azonos felfogatásilag. Ami biztos ,hogy más a szivattyú ház feljebb került és fejjel lefele építették be az enyémhez képest. A furat helyzete miatt mondom. Az enyémen feljebb van a furat a kihajtásnak. Szerintem egy próbát megérne. Van egy deklim ha gondolod. A szivattyú is maradt a régi benne.
Komment
-
Találtunk RedBull477-tel egy kis infót, angolul tudók előnyben, szintén az emlegetett Andy Reidtől:
"When crowbarred into a 1981 CZ 350 MK.III. Custom Sport it would hit 78 MPH in 3rd gear at the 7,000 redline and 105 MPH in top when tucked in behind the fairing."
"I managed to see the needle point straight down to the PAL symbol (125 MPHish) with a KS engine crowbared into a CZ Type 471 frame running ALLSPEED Expansion chambers for a brief 2 miles before my nerves and common sense overrode my throttle hand!! I also had a tent and stuffed throwover bags on the back as well!!"
( Pal embléma 200km/h- nál van!)
CZ and Jawa Motorcycles by Andy ReidUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 okt. 26, 20:24.RedBull477 kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 okt. 26, 20:54."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Van egy deklim ha gondolod. A szivattyú is maradt a régi benne.
Ukrán tuning gyöngyszem a netről, különolajzás Izs Planéta 5 olajszivattyúra komponálva:
Mit gondoltok a fordulatszámmérő hajtáson keresztül hajtott olajszivattyúról? Ötleteltünk ma RedBull477-tel...Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 09, 17:38."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
-
Jól felkavartátok az állóvizet!nagyon jó az ötlet.A meghajtásról csak annyit nem véletlen,hogy legtöbbször fogaskerék hajtású vagy mint a Sportnál is a főtengelyről közvetlen. az oka egyszerű egy bowdwen szakadás végzetes lenne pl..Kérdésem valami "rizsrakéta" szivattyúja lett beépítve? Az elektromos hajtás szerintem megbízhatóbb lenne csak a dinamó fordulatát kellene figyelnie esetleg. Ehhez viszont nem konyítok/elektronika/. Vannak itt ehhez értők reméljük leírják az esetleges megoldást.Milyen jó lenne nem kutyulni az üzemanyagot és a fordulatot is figyelné végre.RedBull477 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Kérdésem valami „rizsrakéta” szivattyúja lett beépítve?
Nálam most a 175-ös Cz szivattyúja van ötletelésre. Ha valakinek volna fordulatszám meghajtója( a főtengelyre) azt szívesen venném.
Közvetlen a blokk elejére gondoltam(akkor még csak fogaskerék áttétel van). Vagy a spirállal bevezetve az ülés alá tartályostól.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 09, 17:34.sepy és RedBull477 kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
Komment