Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kis fogyasztasu veteran autok. Van ilyen?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    57-es Merci 1.9 benzin. Mondjuk nekem nincs szuksegem ennyire puccos verdara. Egyszerubb kivitelu, kedvezobb arban levo is megtenne.
    1.5 milla korul a vege. Diesel jobb lenne.

    Click image for larger version

Name:	ponton.jpg
Views:	1
Size:	184.0 KB
ID:	139390 Click image for larger version

Name:	ponton2.jpg
Views:	1
Size:	185.3 KB
ID:	139392

    Komment


      #17
      Hmmm erdekes, mert nekem be kell fizessek ket autora evente 460000 ft-ot...es akkor meg nem mentem egy metert veluk. Kotelezo+sulyado+plusz 2 evre leosztva csak a hivatalos vizsgaztatas koltsege. Az egesz onmagaban nem csak a sporolasrol szol, hanem a veteran feelingrol.
      Nem akarok bántó lenni, de ez most valami beugratós téma? Ha évente megspórolsz kb 230.000 Ft-ot, ha egy kedvedre való jó kis 1950-es évekbeli járgánnyal jársz, akkor nem mindegy, hogy 6 litert fogyaszt vagy tizet? Négy liter plusz fogyasztás évi 5000km-rel és 600Ft-nak megfelelő benzin árral számolva 120.000Ft.

      Szerintem csak azért kérdezted meg, hogy irigyeljünk.
      madorka, supermax és St.Z.350 kedvelte ezt.
      Everything is better when you decide you don't care.

      Komment


        #18
        Gabo! Egy Isetta potom 10 millaert? XD

        Click image for larger version

Name:	isetta.jpg
Views:	1
Size:	150.5 KB
ID:	139393
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Kedves Gabó! Ez egy gyönyörű gép. Volt egy 350-es velorexem jó műszaki és esztétikai állapotban de nem Veteránosítható megoldásokkal. Műa. és lemez borítással Standox festéssel, míg a városban volt a műhelyem és nem kellett anyagért menni vidékre evvel jártam melózni.A nagy hidegekbe is indult bármikor. De ez a gép igazán tetszik de ma szinte elérhetetlen!
          supermax kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Uk! Egyaltalan nem mindegy. A sarc az sarc, amibol jobb minel kevesebbet fiezetnie az embernek. Amikor beulok vacsorazni koltok, ha elmegyek nyaralni koltok...szoval azert jutottam el idaig, mert megfogtam a csak "itt 50 rongy, ott 120 rongy" jellegu kiadasokat.
            No es ugye az elveim miatt cseszteti a csorom mi a tokomert 600 ft itt a benya amikor kitermelo orszagrol beszelunk. A csoro Egyiptomban kb. 120 ft lehetett literje a mult evben. Egy idezet az egyik honlaprol: "Egyiptom, 138 Ft/liter. Egyiptom sem az az ország, ahol az üzemanyagáron kell bevasalni az adóbevételeket" Egyiptom es Norveg maganak termel olajat, de a lakossag Egyiptomban olcson autokazik, szemben Norvegiaval. Az autozas nem luxus, de ezt sok helyen elfelejtik. Fogok talalni megfelelo gepet, csupan ido kerdese. Egyebkent ha megkerdezel nehany norvegot, azt fogjak mondani, hogy fulladoznak a magas adoterhektol. Nos az evi 120-ad, kamat nelkul 10 ev alatt, 1,2 milla. A mult evben vasaroltam egy pici lakast Mo-on picivel tobbert. Remelem megerted a masfele nezopontot.

            Komment


              #21
              .................................
              St.Z.350 és UK kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                joker! ne legy haragos

                Komment


                  #23
                  Egyik tavoli szomszedomnal szokott parkolni hetvegenkent egy ilyen Saab. A tulajanak nincs szive, es gyakran padlon nyustoli szegeny jarganyt. Ilyenkor olyan hangot ad ki, mintha egy felig meghibasodott orosz raketa porszivo lenne.

                  1959 Saab 93B De Luxe Saloon - YouTube

                  Komment


                    #24
                    Click image for larger version

Name:	DSC05038.jpg
Views:	1
Size:	198.1 KB
ID:	139394
                    Tessék.....ismerem az utolsó csvarját. 5-6 liter, kb 140km/h végsebesség, az 1000-es motor pont elég, stb stb. Sok sikert hozzá. Mondjuk ezt is lehet hegeszgetni kb szinte mindenhol elrohad.

                    Komment


                      #25
                      Kedves bsa10! Jaj de ari! Valahogy kiesett a latokorombol a Mini, es elfelejtodott. 64-es es 79-es evjaratuakat arulnak nalunk jelenleg. Eleg ritkan tunik fel egy egy peldany. Alkatreszt honnan szerzel hozza? Megbizhatosag? Kasztni javithatosag?

                      Komment


                        #26
                        Egyik tavoli szomszedomnal szokott parkolni hetvegenkent egy ilyen Saab. A tulajanak nincs szive, es gyakran padlon nyustoli szegeny jarganyt. Ilyenkor olyan hangot ad ki, mintha egy felig meghibasodott orosz raketa porszivo lenne.
                        valamikor utasa voltam,egy ijen öninditómotorosnak az szürke volt,úgy tudtam nem adtak ki más szinben.
                        Amire emlékszem:Háromhengeres,vizes,kétütemű,840cm2-es,kormányváltós 5-személyes.és majdnem ment százzal.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #27
                          Fiat 500 "Topolino" - Wikipedia, the free encyclopedia

                          http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat...no_500-7108724
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Attila62; 2014 febr. 27, 20:34.

                          Komment


                            #28
                            mateapu! A baratnom mindig mosolyra fakad amikor latja elhuzni mellettunk a lepadlozott Saabot. Fura egy szerzet, de valamiert vidamsag ragad az emberre amikor talalkozik a szokatlan formaval. Ketutemu a kicsike. Milyen utazni egy ilyen jarganyban?

                            Komment


                              #29
                              Attila62! Apum meselt regi torteneteket amikor olaszban meglatta az elso Topolinot. Sok helyen olvastam a megbizhatatlan olasz verdakrol, ezert o kiesett nalam, de koszi

                              Komment


                                #30
                                FIAT 500 Nova, 1957-ota gyártják.
                                Fájl:Fiat 500Giardiniera Kombi1969 1.jpg - Wikipédia

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X